#


آرایش کردن با کمک قاشق

15 جولای 2018 بدون نظر 3353 بازدید

آرایش کردن با کمک قاشق

چگونه با استفاده از قاشقش یک میکاپ کامل داشته باشیم؟

ممکن است با خود بگویید که چگونه می توان با استفاده از قاشق آرایش کرد؟ ولی جالب است بدانید که با استفاده از قاشق می توان یک آرایش کامل را انجام داد. در ادامه قصد داریم که به شما آموزش دهیم چگونه با قاشق خود را آرایش کنید.

1-کشیدن خط چشم بلند

در صورتی که دنبال وسیله ای هستید که با استفاده از آن یک خط چشم دنباله دار بکشید به شما پیشنهاد می کنیم که از قاشق استفاده کنید. فقط باید دسته قاشق را در قسمت بیرون گوشه چشم خود نگه دارید تا خط مستقیمی را ایجاد کنید. پس از آن قسمت گرد بیرونی قاشق را برای کشیدن دنباله ی خط چشم تان به کار ببرید. زمانی که خط ها را کشیدید بین آن ها را پر کرده تا خط پایانی ایجاد شود.

2-ریمل زدن

این روش اغلب برای افرادی مناسب است که دارای مژه های بلندی هستند. با استفاده از قاشق می توانید بدون اینکه ریمل را به اطراف چشمان تان بمالید به درستی بر روی مژه های خود ریمل بزنید. قسمت گرد قاشق را در پایین ترین قسمت مژه ها بگذارید و ریمل را به مژه هایی که بر روی قاشق قرار گرفته اند بکشید. برای مژه های پایین نیز می توانید همین کار را انجام دهید.

3-رژگونه زدن

اگر می خواهید به درستی رژگونه بزنید می توانید از قاشق استفاده کنید. به کار بردن قاشق به شما کمک می کند تا بدانید دقیقا کجا باید سایه بزنید. در اصل با استفاده از قاشق می توانید فرورفتگی های موجود بر روی گونه های خود را پیدا کرده و مورد هدف قرار دهید.

4-کشیدن مداد ابرو

قسمت منحنی قاشق را زیر ابروی خود قرار داده تا کمان آن بتوانید به درستی پیدا کرده و با مداد ابرو آن قسمت را پرنمایید.

5-لاک ناخن

در صورتی که قصد دارید از لاک ناخن به صورت ترکیبی استفاده کنید می توانید چند قطره از لاک های رنگی را داخل قاشق بریزید و با هم ترکیب نمایید. زمانی که به طرح و رنگ مورد نظرتان رسید می توانید آن را برروی ناخن خود بزنید.

6-جلوگیری از پخش شدن لاک اطرف ناخن

زمانی که می خواهید بر روی ناخن های خود لاک بزنید، قاشق را زیر ناخن خود قراردهید تا لاک به پوست اطراف ناخن سرایت نکند.

7-برطرف کردن پف زیر چشم

بسیاری از افراد برای از بین بردن پف زیر چشم خود از این روش استفاده می کنند. دو عدد قاشق را شب داخل فریزر قرار دهید و صبح آن را استفاده کنید. پشت قاشق را زیر چشم های خود قرار دهید و کمی فشار دهید. آهسته قاشق را به طرف گوشه های بیرونی چشم ها ببرید. با انجام این کار پف چشم های شما کاهش پیدا می کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *