#


برای اینکه دستهای زیبایی داشته باشید به این نکات توجه کنید

15 می 2018 بدون نظر 3083 بازدید

برای اینکه دستهای زیبایی داشته باشید به این نکات توجه کنید

اگر مایلید دست های زیبا داشته باشید …

در زمستان چه باید کرد ؟

خانم های عزیز باید بدانید که دست ها عضو فعالی هستند در گرما ، سرما ، آب ، خاك، چربی و همه چیز آلوده می شوند و جلو گیری از این کار هم غیر ممکن است چون خانه است و کدبانویش … بنابراین دست هایتان را با این دستورات زیبا و تمیز نگه دارید .هر شب قبل از خواب خوب شسته و کرم بزنید پس از آن باین ترتیب آن ها را ماساژ دهید. از سر انگشت ها به طرف مچ دست مالش دهید این کار ده بار تکرار شود. همین عمل را برای دست ها هم انجام دهید سپس انگشت ها را یکی یکی به حالت فنری  از يك تا انتها ماساژ داده و این کار را برای دست انگشت در دو یا سه دقيقه محدود نمائید . پس از آن دست ها را مدت یکی دو دقیقه به هم بمالید تا کرم ها را کاملا جذب پوست شود .

اغلب دیده شده که در زمستان دست بعضی از خانم ها ترك خورده و خراب می شود و علاج این درد چند قطره آب لیمو و گلیسیرین و آمونياك است که اگر مایل باشید برای معطر شدن آن چند قطره هم گلاب و با ادکلن اضافه می کنید.

این محلول را هر شب به دست هایتان مالیده و ماساژ دهید. دقت کنید که هر وقت دست هایتان را می شوئید بلافاصله خشک کنید و نگذارید با جریان هوا خشك شود . بعضی خانم ها از شکستن و بدی ناخن هایشان شکایت می کنند و تعجب شان اینست که هرچه هم کلسیم می خورند اثری ندارد . باین خانم ها می گوییم که همیشه بدی ناخن از کمی کلسیم نیست شما می توانید هر روز پانزده دقیقه ناخن هایتان را در آب نمك قرار دهید و آهسته آن ها را در آن به هم بمالید . قدری ید سفید در ظرفی ریخته پنبه را در آن آغشته کرده و دور ناخن ها بزنید و پنج شش دقیقه نگه دارید. از آب لیمو هم به جای ید می توان استفاده کرد.

لاک یکی از عواملی است که از شکستن ناخن ها جلوگیری می کند ولی در مواقع لاك زدن باید مقدار کمی از پهلو های ناخن را ساده بگذارید تا ناخن تنفس لازم را انجام دهد و رشد خود را بکند . اگر ناخن هایتان ریشه دارد آن ها را قیچی نکنید هر هفته پس از اینکه از حمام خارج شدید آن ها را با حوله زبری عقب بزنید هفته اول و دوم نا مرتب خواهد بود ولی بعدا خوب می شود اگر همان موقع پهلوی ناخن ها را سوهان زده و آن ها را مرتب کنید بهتر است چه ناخن نرم است و راحت سوهان می شود . پس از آن بلافاصله کرم زده ماساژ دهید . قبل از لاك زدن چربی کرم را بردارید .

فراموش نکنید که همین دستورات را حتما برای پاهایتان هم انجام دهید چه کفش زیبا و دامن کوتاه پای  زیبا و تمیز هم می خواهد . کرم استفاده کنید تا دست هایتان در زمستان خراب نشود و حتما وهمیشه از دستکش استفاده کنید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *