#


چگونه می توانیم لب هایی برجسته داشته باشیم؟

6 می 2018 بدون نظر 2385 بازدید

چگونه می توانیم لب هایی برجسته داشته باشیم؟

راه هایی برای برجسته کردن لب ها

داشتن لب هایی برجسته و زیبا هیچ زمان از مد نخواهد افتاد و این که اغلب خانم ها آرزوی داشتن لب هایی برجسته و زیبا را دارند. چنانچه علاقه ای به استفاده از شیوه های دائمی برجسته کردن لب مانند تزریق ژل یا فیلر ندارید، در این مطلب، ۶ راه پیشنهادی را با شما به اشتراک میگذاریم.

۱ ) روش لایه برداری از لب ها

به همان شکل که لایه برداری سبب می شود پوست روشن و جوان شود، برای لب نیز لایه برداری بسیار مناسب خواهد بود. به ویژه در فصل های سرد سال که معمولا لب ها خشک، تر و گاهی ترک خورده می شوند. در واقع سرما سبب جمع شدن پوست لب ها شده و کوچک تر به نظر بیایند، پس لایه برداری از لب و از بین بردن سلول های مرده روی آن به زیباتر شدن و تازه شدن پوست لب و در نتیجه بزرگ تر و زیباتر دیده شدن آن کمک خواهد کرد.

اگر تصمیم به لایه برداری از پوست لب خود دارید باید بدانید که کار بسیار ساده ای می باشد، چندین شیوه برای انجام دادن این کار وجود دارد. در ساده ترین روش می توانید با استفاده از یک مسواک، پوست های خشک شده روی لب را برداشته یا این که از محصولات ویژه ی لایه برداری از پوست لب استفاده کنید. حتی می توانید در منزل با استفاده از موادی مانند شکر و روغن نارگیل  ترکیبی از یک لایه بردار مناسب برای لایه برداری از پوست لب بسازید و سلول های مرده پوست لب را از بین ببرید تا لب برجسته تر و بزرگ تر دیده شود.

۲ ) کشیدن خط لب

استفاده از روش خط لب کشیدن از گذشته مورد استفاده قرار می رفته است اما هنوز هم می توان از این روش برای برجسته کردن لب ها استفاده کرد. فقط در صورت که آن را به شیوه ی صحیح انجام دهید و نگذارید خط لب کشیدن ، شما را همانند یک نقاشی کند! بهتر است خط لب را بیرون تر از لب نکشید تا حالت طبیعی صورت از بین نرود. از خط لبی که یک درجه از رژ لب تیره تر است استفاده کنید تا تنها یک سایه دور لبتان بیندازد. برای انجام درست این کار، دور لب را با مداد لب خط بکشید و بعد از آن داخل آن را با همان مداد پر کنید. سپس رژ لبی که یک درجه تیره تر از خط لب است، بزنید.

۳ ) کانتور کردن لب ها

روش صحیح کانتور کردن لب ها این است که از دو رژ لب به رنگ ها تیره و روشن استفاده کنید. رژ لب تیره تر را از کناره های لب تا نزدیکی وسط لب ها  بمالید، بعد از آن با رژ لبی که رنگ آن روشن تر می باشد وسط لب را پر کنید. سایه ای که از این طریق به وجود می آید موجب بیرون تر و برجسته تر بودن لب ها خواهد شد.

۴ ) کانسیلر زدن به دور لب ها

زمانی که رژ لب زدید، چنانچه اطراف خط لب تان  را با کانسیلر روشن تر کنید سبب می شود لب برجسته تر و پرتر نشان داده شود. برای انجام این کار بهتر است کانسیلری را انتخاب کنید که یک درجه از رنگ پوست یا کرم پودری که استفاده کرده اید روشن تر باشد. این کار سبب می شود لب ها جلوه بیشتر داشته باشند و برجسته تر دیده شوند.

۵ ) استفاده کردن از برق لب

چنانچه رژ لبی که قرار است روی لب هایتان بزنید از نوع رژ لب های مات است بهتر است وسط لب های خود را با استفاده از یک برق لب براق کرده و از این طریق به برجسته شدن لب های خود کمک می کنید. همچنین می توانید از رژ لب های مایع استفاده کنید. این رژلب ها با براق کردن بیش تر لب ها و نیز برق زیادتری که به لب ها می دهند، سبب برجسته نشان داده شدن لب می شوند. بعد از اینکه برق لب را وسط لب بالا و پایین زدید، با استفاده از قلم رژ سعی کنید ظرافت بیشتری به این آرایش بدهید و وسط لب و گوشه ها را محو کنید تا طیف ایجاد شده طبیعی تر به نظر برسد.

۶ ) از ماسک لب ها غافل نشوید

همان طور که پوست صورت نیاز به مراقبت دارد پوست لب ها نیز نیاز به مراقبت های ویژه دارد. برای این کار ماسک هایی وجود دارند. ماسک لب می تواند وظیفه ی آبرسانی به لب ها ، نرم کردن و براق کردن آن را انجام دهد. همانند لایه بردار لب می توانید ماسک لب را نیز از برند های گوناگون آرایشی تهیه کرده یا در خانه خودتان با استفاده از  روغن گل رز و ویتامین E تهیه کنید. برای این که بتوانید نتیجه ی بهتری از این روش بگیری باید دو تا سه مرتبه در هفته از ماسک لب استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *