#


آماده سازی مو برای بلوند کردن آن

13 آوریل 2018 بدون نظر 1579 بازدید

آماده سازی مو برای بلوند کردن آن

موهای خود را چگونه برای بلوند کردن آماده سازیم؟

با نزدیک شدن به فصل تابستان بسیاری از افراد به روشن کردن موهای شان فکر می ‌کنند و از میان رنگ‌ های روشن، رنگ بلوند برای تعداد بیشتری از افراد جذاب‌ تر می باشد. پیش از این که با آرایشگر خود قرار بگذارید کارهایی وجود دارد که می‌ توانید برای آماده ‌سازی موهای خود آن ها را انجام دهید.

دو آرایشگر و متخصص رنگ حرفه ‌ای، ژول وارن و آورا فریدمن، در این مطلب همراه ما هستند تا فوت ‌و فن آماده ‌سازی مو را برای ما شرح دهند. با توصیه ‌هایی که این دو متخصص کرده اند شما می ‌توانید موی بلوند زیبا و سالمی را در اختیار داشته باشید که همه ی تابستان دوام می‌ آورد.

فرصت را بررسی کنید. آیا حتماً باید موها را بلوند کنید؟ هر فردی با فرد دیگر فرق می کند ولی افرادی که به شدت موی آسیب ‌دیده دارند باید از دکلره کردن صرف‌ نظر نمایند. در صورتی که موهایی شکننده دارید می بایست برای مدتی آن را دکلره نکنید و روی آن برنامه‌ ای پیاده کنید که بازسازی و تقویت شود. در صورتی که آرایشگرتان به شما می ‌گوید که فعلاً موهای تان را بلوند نکنید، به حرف او اعتماد کنید و به توصیه ‌اش گوش دهید.

مو را در حالت خوبی نگه ‌دارید. قبول! شما قصد دارید این کار را انجام دهید. بنابر این در ابتدا، با یک برنامه خوب و تلفیقی از رطوبت، لطافت و تقویت از موهای تان محافظت کنید. موهای ضعیف و نازک به موادی نیاز دارند که تقویت ‌کننده باشند و داخل خود نرم‌ کننده داشته باشند تا از خشکی آن پیشگیری شود. موهای مجعد و فر به محصولاتی که مرطوب‌ کننده هستند احتیاج دارند. موهایی که بر روی آن‌ ها درمان شیمیایی صورت می گیرد، باید مرطوب بمانند و شکنندگی آن‌ ها از طریق پروتئین بازسازی شود.

فریدمن محصول اولاپلکس را توصیه می ‌کند. وی به مشتری‌ ها پیشنهاد می ‌کند که به مدت دو هفته پیش از بلوند کردن مو از این محصول به کار ببرند چرا که از شکنندگی و خرد شدن مو در زمان دکلره پیشگیری می ‌کند. بر اساس پیشنهاد فریدمن از این محصول شب پیش از این که بخوابید مصرف کنید تا در طول مدت خواب روی موهای تان باقی بماند و پس از آن در صبح سرتان را شامپو بزنید. علاوه بر این برای پیش از بلوند کردن تلاش کنید از کارهایی که به مو آسیب وارد می کند اجتناب ‌کنید. یکی از این کارها درست کردن مو با دستگاه ‌های داغ می باشد.

تایمی را برای ماسک مو اختصاص دهید. آب ‌رسانی کلید سلامتی مو به حساب می آید و بر اساس نظر وارن، ماسک ‌های مو برای این کار تولید ‌شده ‌اند. وی می ‌گوید: ماسک‌ ها برای هر نوع مویی، قبل و بعد از رنگ کردن مناسب‌ می باشند ولی حواس تان باشد که از ماسک‌ ها بر روی موی خشک به کار ببرید نه موی خیس! موی خشک در مقایسه با موی خیس مواد مقوی بیشتری جذب می‌ کند.

از مواد خوب به کار ببرید. از محصولاتی مصرف کنید که برای موهای رنگ ‌شده می باشند و لوازمی را تهیه کنید که با موهای تان با ملایمت رفتار می ‌کنند. مانند شانه ‌هایی با دندانه درشت، برس های نرم یا نرم ‌کننده ‌هایی که برای موی بلوند ساخته شده ‌اند. در مجموع برای موهای بلوند دو نوع نرم ‌کننده طلایی و نقره‌ ای موجود می باشد. هر چقدر موهای تان بیشتر به زردی بزند باید از نرم ‌کننده ‌های نقره‌ای به کار ببرید تا اثر زردی را خنثی سازد.

با مو رفتار درست داشته باشید. بلوند کردن مو تمام چیزها را تغییر می ‌دهد. زمانی که از حمام بیرون می‌ آیید، به ‌آرامی مو را خشک‌ نمایید، به هیچ عنوان آن‌ ها را چنگ نزنید. جهت درست کردن مو هم تا جایی که امکان دارد از استفاده دستگاه‌ های داغ پرهیز ‌کنید اما در صورتی که مجبور به استفاده شدید، نوک مو را با استفاده از یک روغن چرب کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *