#


تفاوت هایی که بین برس های مو وجود دارد

12 آوریل 2018 بدون نظر 2035 بازدید

تفاوت هایی که بین برس های مو وجود دارد

برس های مو چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

انتخاب شانه و برسی که برای مو مناسب باشد کار دشواری نیست، تنها کافی است بدانید که چه کاری می خواهید با آن انجام دهید، قصد دارید موهای تان صاف باشد و یا این که کمی به آن حالت دهید و یا حتی فر کنید؟ برای این که بتوانید حالت موی بهتری را داشته باشید باید آگاهی داشته باشید که هر یک از این برس ها و شانه ها برای چه کاری مناسب هستند. در نتیجه می توانید برس مو مناسب را برای موهای تان مورد استفاده قرار دهید.

۱. برای شانه زدن معمولی مو و باز کردن گره: از برس های پارویی استفاده کنید

برسی را خریداری نمایید که دارای دندانه های انعطاف پذیر می باشد و کف آن هم بالشی است. شانه کردن مو با این نوع برس موجب می شود تا گره های درون مو به راحتی باز گردد و در عین حال آسیبی به موهای تان وارد نشود. از برس هایی که کف آن ها سخت می باشد و نرم نمی باشد به کار نبرید. شانه کردن را از پایین موها شروع کنید. بعد از باز کردن گره های پایین مو به آرامی به بالای موها بروید و به ریشه مو برسید. با این کار زمانی که موهای تان را از ریشه به پایین شانه می کنید دیگر گره ای وجود ندارد که منجر به کنده شدن مو یا آسیب دیدن آن ها شود.

۲. برای خشک کردن سریع مو: از برس های دندانه دار بادی به کار ببرید

در صورتی که می خواهید تنها موهای تان را خشک کنید از این برس ها استفاده کنید. بعضی از این برس ها پایان شان دارای شکاف هایی می باشند که موجب می شوند مدت زمان خشک شدن و حالت گرفتن مو به نصف برسند. برای به کار بردن از موس مو، این برس ها بهترین گزینه می باشند.

۳. برای مدل دادن چتری ها: از یک برس گرد کوچک کمک بگیرید

جهت این که حالت دادن موهای کوتاه تر به راحتی انجام شود از برس های گرد کوچکی به کار ببرید که دارای دندانه های پر و زیاد می باشند. این برس ها بهترین حالت را به چتری  موی شما می دهند.

۴. برای حالت دادن موهای بلند: از برس های گرد بزرگ با دندانه های مویی زبر استفاده کنید

در صورتی که می خواهید موهای تان را در خانه همچون یک سالن آرایشی، حالت دهید، هیچ وسیله ای بهتر از برس های گرد با دندانه های مویی زبر نمی باشد. دندانه های مویی که این برس ها دارند و به صورت پر و کنار یکدیگر قرار گرفته اند، فشار بسیاری به وجود می آورند و موجب می شوند هر دسته از مو که سشوار می کشید براق تر و صاف تر گردد.

۵. برای فر کردن مو: از برس های گرد سرامیکی به کار ببرید

در صورتی که قصد دارید حالت فر به موهای تان بدهید از برس های گردی به کار ببرید که بدنه آن ها سرامیکی می باشد. این بخش بسیار مهم می باشد، چرا که سرامیک گرما را در خود نگه می دارد و با هر دفعه سشوار کشیدن آن را به صورت مساوی در مو پخش می سازد و همچون یک اتوی فرکننده مو کار می کند.

۶. برای تقسیم کردن موها: از شانه های دم موشی کمک بگیرید

هر وقت بخواهید موهای تان را تقسیم بندی کنید یا به آسانی فرق باز نمایید و یا این که موهای تان را به هر طرفی که قصد دارید مدل دهید، این شانه می تواند به شما کمک کند. آخر این شانه ها به گونه ای طراحی شده اند که به وسیله آن ها به آسانی و ظرافت می توانید موهای تان را تقسیم بندی کنید.

۷. برای حجم دادن به مو: از برس های مخصوص پوش دادن مو استفاده کنید

قصد دارید به ریشه موهای تان مقداری حجم و حالت دهید؟ کافی است موهای تان را به سمت بالا ببرید و با به کار بردن این برس از بالا به پایین، روی موهای تان بکشید تا آن را پوش دهید و مقداری حجم آن را بیشتر کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *