#


جوانی تان را با روغن نارگیل برگردانید

24 دسامبر 2017 بدون نظر 2751 بازدید

جوانی تان را با روغن نارگیل برگردانید

جوانی تان را با روغن نارگیل برگردانید

روغن نارگیل یکی از بهترین روغن هایی است که می توانید پوست بدن تان را توسط آن جلا دهید. در این مطلب می خواهیم به شما طرز تهیه سه کرم متنوع که دارای روغن خوب و با کیفیت نارگیل است را آموزش دهیم. این کرم ها ارگانیک می باشند و در مقایسه با سایر کرم هایی که در بازار وجود دارد دارای بهترین های قابل ملاحظه ای می باشد.

محصولات بسیاری برای سلامت و زیبایی در فروشگاه ها وجود دارد که برای انتخاب آن ها با مشکل روبه رو می شوید. ولی زمانی که به پشت پاکن آن نگاهی می اندازید متوجه می شوید که برخی از مواد تشکیل دهنده ی آن کرم می توانند شیمیایی هم باشند. با توجه به اینکه پوست انسان از مهم ترین ارگان های بدن محسوب می شود و لایه ای برای پوشاندن تمام قسمت های بدن است، برای تمام افراد چه از لحاظ بهداشتی و چه زیبایی دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. عموما افراد ب بالا رفتن سن شان دنبال راه هایی می گردند که بتوانند مشکلات پوستی خود را رفع کنند. برای این کار شما دو راه دارید. راه های گران قیمت و راه های ارزان قیمت که به طور کامل طبیعی می باشند و هیچ  عوارضی را به دنبال نخواهند داشت.

راه های گران قیمت

در واقع روش های گران قیمتی هم برای مراقبت از پوست وجود دارد. برای مثال شما می توانید کرم جورجیو آلمانی را که قیمت آن 32دلار است را تهیه کنید و هر روز از آن مصرف کنید. با اینکه این محصولات از برند معروفی می باشند ولی مواد شیمیایی که درون این کرم ها وجود دارد می تواند برای کسانی که از آن استفاده می کنند دردسر ساز باشد و حتی ممکن است که آن ها را دچار آلرژی، مشکلات تنفسی و حتی سرطان کند.

به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم که راه دوم را انتخاب کنید. در این راه حل هیچ برندی وجود ندارد و برای آن نباید هزینه ی زیادی را متقبل شوید.

راه های ارزان قیمت

محصولات طبیعی که با استفاده از روغن نارگیل ساخته شده اند قیمت زیادی ندارد  و خیلی راحت می توانید آن ها را در منزل تان مصرف کنید و بابت محتویات ارگانیکی که داخل آن است خیال تان راحت باشد.  در اصل محصولاتی که با روغن نارگیل تهیه می شوند می توانند بهترین جایگزین برای تولیدات فراوان پر از مواد شیمیایی باشد که تنها رنگ و بوی آن ها خوب می باشد ولی نمی توانند برای پوست تان یک تغذیه ی سالم باشد.

در ادامه سه دستور العمل متنوع برای استفاده از روغن نارگیل که ارگانیک و مفید می باشد را به شما آموزش خواهیم داد. روغنی که برای نگه داری درون یک لیوان و یا ظرف سرامیکی ریخته می شود و در یخچال قرار می گیرد و در زمان هایی که نیاز شد از آن استفاده می شود.

1-کرم ضد سلولیت

اکثر خانم ها برای از بین بردن سلولیت (انباشته شدن چربی) دچار دردسر می شوند. در اصل سلولیت ها توده های چربی می باشند که در زیر پوست به وجود می آیند و باعث می شوند که سطح پوست ناهموار شود. شما برای اینکه این کرم را درست کنید باید چند مواد دیگر را تهیه نمایید. برای خوش بو کردن این کرم می توانید از روغن گریپ فروت استفاده کنید چون می تواند سیستم عصبی سمپاتیک را تحریک کند و افزایش سوخت داشته باشید و ساز بدن برای سوزاندن چربی می باشد.

موم به عنوان یک نرم کننده غنی استفاده می شود. روغن رزماری می تواند سرعت متابولیسم را بالا ببرید و التهابات و استرس را کم کند. استفاده از روغن سرو می تواند چربی هایی که در زیر پوست وجود دارد را کم کند. عنبر سائل قادر است که التهاب پوست را کم کند و در آخر روغن عرعر نیز دارای آنتی اکسیدان بسیار قوی برای کاهش دادن تولیدات چربی استفاده می کند.

طرز تهیه کرم ضد سلولیت خانگی

3/4یک فنجان روغن باکیفیت نارگیل، 30قطره روغن گریپ فروت، 10قطره روغن رزماری، 3قاشق غذاخوری عنبر سائل، 2قاشق غذاخوری موم تراشیده شده،  30قطره روغن سرو،  10قطره روغن درخت عرعر.

در ابتدا تمام این روغن ها را بدون روغن نارگیل با عنبر سائل ترکیب می کنیم. پس از آن موم را بر روی حرارت کم می گذاریم تا ذوب شود و سپس روغن نارگیل را به آن می افزاییم. زمانی که این مخلوط حالت مایع شد تمام روغن هایی که در ابتدا با هم ترکیب کرده ایم را درون آن می ریزیم و با هم مخلوط می کنیم. سپس از روی حرارت بر می داریم و اجازه می دهیم تا کمی سرد شود و بر روی قسمتی که آسیب دیده است می گذاریم.

2-کرم ویژه شب

روغن درخت چای به عنوان یک ضد باکتری به حساب می آید و برای از بین بردن و جلوگیری از آکنه بسیار تاثیر گذار می باشد. ویتامین E هم آنتی اکسیدانی مفید می باشد که پوست آن را به خوبی جذب خود می کند.

طرز تهیه کرم ویژه شب خانگی

یک فنجان روغن مرغوب نارگیل، 1/2 قاشق چای‌خوری روغن ویتامین E،  1/4 قاشق چای‌خوری روغن درخت چای.

در ابتدا روغن نارگیل را درون یک مخلوط کن بریزید و تا وقتی که شفاف می شود آن را هم بزنید. پس از آن ویتامین E و روغن درخت چای را به آن بیفزایید و با هم ترکیب کنید. پیش از اینکه بخوابید صورت تان را با صابون به خوبی شست و شو دهید. پس از آن کرم را بر روی پوست تان بمالید و اجازه دهید تا صبح بر روی پوست تان باقی بماند.

3-کرم دست

آلوئه ورا به خاطر داشتن ویتامین های مختلف، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی از زمان قدیم تا به امروز به عنوان یک گیاه جاودانه معروف می باشد. از این گیاه بیشتر برای سوختگی استفاده می کنند.

طرز تهیه کرم دست خانگی

1/4فنجان روغن مرغوب نارگیل، یک قاشق غذاخوری آب آلوئه ورا،  یک قاشق غذاخوری روغن مایع بادام شیرین، فنجان کره کاکائو، 1/8روغن شی باتر، 5الی 10قطره روغن اسانس برای خوشبو شدن کرم (اختیاری).

در ابتدا روغن نارگیل، کره کاکائو و روغن شی باتلر را بر روی حرارت کمی قرار دهید تا گرم شوند. سپس بعد از چند دقیقه از روی حرارت بر دارید و اجازه دهید تا سرد شود. پس از آن باقی موادی که مانده است را به آن اضافه کنید و با هم ترکیب کنید. حالا می توانید از آن استفاده کنید و به دست های تان بمالید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *