#


کدام برس مو برای موهای تان مناسب است؟

برس مو
12 دسامبر 2017 بدون نظر 937 بازدید

کدام برس مو برای موهای تان مناسب است؟

کدام برس مو برای موهای تان مناسب است؟

شما باید طبق نوع، طول و بافت موهای تان برس مناسب را انتخاب کنید و سعی کنید که بهترین را برگزینید. انتخاب برس مو از اهمیت بالایی برخوردار است و بستگی به مدل موی تان دارد که چه نوع برسی را انتخاب کنید. برس مو می تواند باعث ریزش مو شود. همچنین باید از این مسئله اطلاع داشته باشید که برس مو را برای چه کاری می خواهید. در این مطلب شما را با انواع برس مو آشنا می کنیم.

برس پهن

این برس دارای سطحی پهن و صاف می باشد. از این برس باید برای شیک کردن موهای بلند و صاف کردن آن ها در زمانی که خیس هستند استفاده کرد. اگر موهای تان را با سایز بزرگ شانه کنید باعث حجیم تر شدن موهای تان می شود ولی یک برس مو می تواند موهای بلند را صاف و هموار کند. همچنین این برس می تواند زمان خشک شدن را به حداقل برساند، چون در یک بار استفاده از آن مقدار زیادی از مو را می گیرد. عرض این مدل برس مو باید سه اینچ باشد.

برس مو

برس بالشتک مانند

این مدل از برس ها بالشتک لاستیکی که پر از هوا است را در قسمت پایه دارد. دندانه های برس از داخل این بالشتک لاستیکی به بیرون آمده اند، که به سختی می تواند به پوست سر کمک کند. دندانه های این نوع برس ها به طور معمول گرد می باشند. همچنین می توانند موهای بلند را به خوبی صاف کنند و برای مدت طولانی ای گره های آن را باز کند.

برس ماسوره ای

از این مدل برس ها باید برای مدل مو استفاده کرد. این نوع برس معمولا دارای پایه ای مستطیلی برای دندانه ها می باشد که کاربرد زیادی هم دارد. این مدل برس می تواند حجم موهای کوتاه را افزایش دهد.

برس گرد

این نوع برس بیشتر برای مدل های مو استفاده می شود. این برس ها در حالت یکنواخت موهای متوسط دارای فایده های زیادی می باشد و فقط با برس کردن می چرخند و به طرف پایین موها می روند. سطح برس های گرد 360درجه می باشد که به طور معمول برای خشک کردن موها از آن استفاده می شود.

برس مو

برس گرمایی

این برس ها یک طرف شان صاف است و طرف دیگر منحنی همراه با برس می باشد. این نوع برس بسیار فوق العاده می باشد و بین آن ها مواد گرما درمانی وجود دارد. بنابر این علاوه بر این که موها را خشک می کند می تواند با گرمایی که به مو وارد می کند بر روی سطح مو تاثیر بگذارد و مو را به طور داخلی خشک کند. فقط باید حواس تان باشد چون برخی اوقات این برس ها واقعا گرم می شوند و باعث می شود تا بسوزید. این نوع برس ها را می توانید در شکل های صاف و دوار تهیه کنید.

برس موی نظامی

این نوع برس ها هیچگونه دسته ای ندارند. آن ها فقط پایه ای با دندانه دارند که در کف دست قرار می گیرند و سپس می توانید موهای تان را صاف کنید. این برس را بیشتر مردان و یا زنانی که موهای کوتاه دارند استفاده می کنند. برخی از این برس ها دارای پایه ی ساده ای هستند و برخی دیگر یک بالشتک هوا دارند. با توجه به میزان مصرفی که دارید می توانید مارک های فولادی ضد زنگ و نایلونی استفاده کنید.

برس دریچه دار

این نوع برس ها را می توانید برای اینکه حرارت را در بین موها در زمان خشک کردن پخش کنید، استفاده کنید. اگر گرما در بین موها در حال گردش باشد می تواند به زیبایی آن ها نیز کمک کند و باعث می شود که مدل مو بیشتر شود.

برس مو

برس دندانه دار

یکی از قدیمی ترین شانه هایی که برای مو استفاده می شد برس های دندانه دار هستند. معمولا موادی که برای درست کردن این نوع برس استفاده می شود پلی اتیلن، پلاستیک ABS و چوب راش می باشد.

نکته پایانی

حال که با تمام مدل های برس آشنا شدید باید یکی از بهترین ها را برای موهای تان انتخاب کنید. اگر برس موی مناسب را انتخاب کنید می توانید به هدف درستی برید و برای موهای تان بسیار مفید می باشند، چون باعث می شوند که موها سایش کمتری داشته باشند، حجم موها بیشتر شود، از شکستگی مو جلوگیری کند و رش مو را افزایش دهد.

این را بدانید که برس موها علاوه بر اینکه می تواند گره ها را آزاد کند بلکه می تواند به گردش خون پوست سر کمک کند و در نتیجه باعث افزایش رشد مو شود. اگر می خواهید برس تان را تمیز کنید بسیار ساده می باشد فقط کافیست آن را با آب و شامپو در خانه بشویید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *