#


با استفاده از مواد طبیعی تیرگی زیر بغل تان را از بین ببرید

زیر بغل
11 دسامبر 2017 بدون نظر 671 بازدید

با استفاده از مواد طبیعی تیرگی زیر بغل تان را از بین ببرید

با استفاده از مواد طبیعی تیرگی زیر بغل تان را از بین ببرید

بسیاری از افراد از تیرگی پوست زیر بغل شان ناراحت هستند. این وضعیت به خاطر اصلاح مداوم، استفاده بیش از حد از دئودورانت ها و قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید رخ می دهد.

با اینکه تیرگی این قسمت از بدن هیچ مشکل جدی در سلامت نمی باشد ولی از لحاظ زیبایی می تواند ظاهر ناخوشایندی داشته باشد. وجود چنین مشکلی باعث می شود که نتوانیم هر لباسی را بپوشیم.

از بین بردن تیرگی زیر بغل بسیار سخت است و این مسئله باعث می شود که به این مشکل اضافه شود. در حال حاضر در بازار لوازم آرایش موادی وجود دارد که می تواند این مشکل را بپوشاند ولی برخی اوقات به خاطر برخی موارد مانند گران بودن آن ها باعث می شود که تمام افراد نتوانند این محصولات را تهیه کنند.

خوشبختانه مواد طبیعی بسیاری وجود دارد که می توانید برای از بین بردن تیرگی زیر بغل از آن ها استفاده کنید. اگر از این مواد به طور دائم استفاده کنید باعث می شود که نتایجی مانند محصولات آرایشی و بهداشتی بدون پرداخت هزینه های سنگین دریافت کنید.

به مرور زمان این محصولات طبیعی در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار می شوند. این محصولات علاوه بر این که در دسترس تمام افراد وجود دارد بلکه می تواند نتایچ خوبی را در اختیارتان قرار دهد. در ادامه برخی از این مواد طبیعی را به شما معرفی می کنیم.

سیب زمینی

آب طبیعی که در سیب زمینی وجود دارد دارای مواد اسیدی می باشد که می تواند مانند یک سفید کننده عمل کند و پوست تان را سفید کند. اگر از سیب زمینی استفاده کنید باعث می شود که سلول های مرده ی روی پوست به راحتی از بین بروند. همچنین می تواند باززایی سلولی را بهبود ببخشد.

چگونه از آن استفاده کنیم؟

در ابتدا سیب زمینی را به ورقه های نازکی برش دهید و پس از آن بر روی قسمت مورد نظر به مدت دو تا سه دقیقه ماساژ دهید. بگذارید تا به مدت بیست دقیقه آب سیب زمینی بر روی پوست تان بماند و سپس آن را محل را با استفاده از آب سرد بشویید. این کار را باید در طول هفته سه مرتبه انجام دهید.

زیر بغل

زیر بغل

لیمو

یکی از محبوب ترین درمان های خانگی که برای از بین بردن لکه های تیره روی پوست بسیار مفید است آب لیمو می باشد. آب لیمو دارای خاصیت روشن کنندگی پوست می باشد و می تواند لکه های تیره روی پوست را از بین ببرد. همچنین فعالیت های آنتی باکتریایی که در آب لیمو وجود دارد باعث می شود که از ایجاد بوی بد جلوگیری کند.

چگونه از آن استفاده کنیم؟

لیمویی را به دو قسمت تقسیم کنید و آن را بر روی قسمت تیره پوست تان به مدت دو دقیقه ماساژ دهید. بگذارید تا به مدت پانزده دقیقه آب لیمو بر روی پوست تان بماند و پس از آن قسمت مورد نظر را شست شو دهید. این روش را در هنگام شب استفاده کنید و در طول هفته آن را سه مرتبه تکرار کنید.

پوست پرتقال

یکی دیگر از میوه های خانواده مرکبات پرتقال می باشد که می تواند به از بین بردن تیرگی زیر بغل کمک کند. پوست پرتقال می تواند به طور خاصی در این زمینه به شما کمک کند. ویژگی هایی که پوست پرتقال در لایه برداری دارد می تواند سلول های مرده پوست را از بین ببرد و زیر بغل را لطیف و از پوست آن محافظت کند.

چگونه از آن استفاده کنیم؟

مقداری پوست پرتقال را در مقابل نور خورشید بگذارید تا خشک شود و سپس آن را پودر کنید. با کمی آب و یا شیر پودر پوست پرتقال را مرطوب کنید و به شکل دایره ای بر روی قسمت تیره پوست بمالید. بگذارید تا این خمیر به مدت بیست دقیقه بر روی پوست بماند و بعد از این مدت قسمت مورد نظر را با آب سرد بشویید. این کار را باید در شب ها و در طول هفته سه مرتبه انجام دهید.

زیر بغل

زیر بغل

روغن نارگیل

روغن نارگیل حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان و ویتامین E می باشد و به بهتر شدن رنگ پوست زیر بغل کمک می کند. همچنین می تواند سلول های مرده پوست را از بین ببرد و بدون هیچ تغییری در PH پوست به آن شفافیت طبیعی ببخشد.

چگونه از آن استفاده کنیم؟

مقداری از روغن نارگیل را بر روی قسمت تیره پوست بمالید. این کار را باید آرام و به شکل دایره ای انجام دهید. بگذارید به مدت پانزده دقیقه روغن نارگیل بر روی پوست تان بماند و سپس با استفاده از صابون دارای PH خنثی و آب ولرم محل را شست و شو دهید. این کار می توانید روزی دوبار انجام دهید.

چوب صندل

یکی از عواملی که می تواند باعث لایه برداری و سفید شدن پوست شود چوب صندل است. با استفاده از این ماده در مدت زمان کوتاهی می توانید به نتیجه دلخواه تان دست پیدا کنید و زیر بغل تان را سفید کنید. اگر مقداری گلاب و چوب صندل را با هم ترکیب کنید محصول نرم و ضد باکتری را به دست می آورید که می تواند از پوست زیر بغل محافظت کند.

چگونه از آن استفاده کنیم؟

مقداری گلاب را با دو قاشق غذاخوری پودر چوب صندل مخلوط کنید تا خمیر سفتی را به دست آورید. سپس این خمیر را بر روی قسمت مورد نظر به صورت آرام و به شکل دایره ای بمالید و بگذارید به مدت پانزده دقیقه بر رروی پوست بماند. پس از آن قسمت مورد نظر را با آب زیادی بشویید. شما می توانید این روش را در طول هفته دو تا سه بار انجام دهید.

زیر بغل

زیر بغل

ماست طبیعی

ماست حاوی اسید لاکتیک می باشد که می تواند به عنوان یک سفید کننده طبیعی مورد استفاده قرار بگیرد و می تواند ناخالصی هایی که پوست زیر بغل را تحت تاثیر قرار می دهد از بین ببرد.

اگر از ماست به طور منظم استفاده کنید می توانید تیرگی زیر بغل تان را از بین ببرید. به مرور زمان با انجام این کار رشد باکتری هایی که باعث ایجاد بوی بد در زیر بغل می شود را کنترل می کند.

چگونه از آن استفاده کنیم؟

مقداری از ماست طبیعی را بر روی پوست زیر بغل تان بمالید و بگذارید تا به مدت بیست تا سی دقیقه بر روی پوست تان باقی بماند. اگر می خواهید اثرات ماست را افزایش دهید می توانید مقداری نمک دریای را درون آن بریزید و برای لایه برداری از پوست آن را به صورت دایره ای بر روی پوست تان بمالید. سپس قسمت مورد نظر را با آب گرم بشویید. شما می توانید این کار را در طول هفته سه مرتبه انجام دهید. این را بدانید که تاثیرات این کار فوری نمی باشد و باید به مرور زمان و انجام دادن چندین بار از این کار به نتایج دل خواه تان برسید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *