#


شکست رکورد جراحی زیبایی مایکل جکسون

جراحی زیبایی
18 نوامبر 2017 3 نظر 2079 بازدید

شکست رکورد جراحی زیبایی مایکل جکسون

شکست رکورد جراحی زیبایی مایکل جکسون

اگر برای زیباتر کردن صورت تان در جراحی زیبایی و عمل های گوناگون زیاده روی کنید در برخی مواقع ممکن است که عوارض بدی را به دنبال داشته باشد. ولی زنی به اندازه ای به جراحی های متعدد زیبایی علاقه مند بود که به او لقب مایکل جکسون دادند. طبق گزارشاتی که به دست آمده است، این زن علاوه بر اینکه از سر تا نوک انگشتان پایش را عمل کرده است، بلکه تحصیلش را ادامه داد تا توانست یکی از مشهور ترین جراحان پلاستیک شود.

زنی چینی به دلیل جراحی های پلاستیک زیادی که انجام داده است لقب مایکل جکسون چین را به خود اختصاص داده است. مایکل جکسون که رکرد دار زیبایی در بین مردان دنیا بوده است، کم کم به مرور زمان از خاطره ها پاک می شود، اما هم زمان با این غروب، در کشور چین خانمی توانست رکورد مایکل جکسون را بزند و در این  کشور معروف شود. وی به خاطر تعداد بالای جراحی های پلاستیکی که انجام داده است توانسته رکورد  بیشترین جراحی پلاستیک را در کشورش بزند و به همین دلیل پول های زیادی را به دست آورده است.

این خانم که نامش شی سابنا می باشد و لقب مایکل جکسون چین به او داده شده است، تا به الآن بیش از چهل عمل جراحی پلاستیک را بر روی صورت خود انجام داده است. وی به خاططر تمام زیبایی هایی که بعد از عمل جراحی به دست آورده است به عنوان یک الگو برای تمام بانوان چینی که علاقه مند به زیبایی بیشتر هستند می باشد.

جراحی زیبایی

جراحی زیبایی

این خانم چینی از سال 85میلادی تا به کنون که حدود بیست و چند سال می گذرد تعداد زیادی جراحی پلاستیک را بر روی صورت خود انجام داده است و اگر بخواهید که متوسط تعداد جراحی هایی که هر ساله بر روی صورتش انجام داده است را به دست آورید متوجه می شوید که وی در هر سال تقریبا دو بار زیر تیغ جراحی رفته است. طبق گفته هایی که وجود دارد این خانم به خاطر علاقه ی زیادی که به جراحی های پلاستیک صورت داشته است، شمار دقیق جراحی هایی که انجام داده است را فراموش کرده است.

این خانم چینی در حال حاضر به عنوان یک جراح پلاستیک در کشور چین معروف می باشد. وی می گوید: «سال های زیادی در تئاتر های سنتی در کشور چین بازی کرده ام و بعد از اینکه از همسر سابقم جدا شدم، باید تمام هزینه های زندگی خودم و فرزندانم را تامین می کردم. به همین دلیل به فکر جراحی پلاستیک بر روی صورت افتادم که بتوانم با آن به شهرت برسم».

همچنین گفته است که در طول چندین سال تعداد زیادی جراحی زیبایی بر روی صورتم انجام داده ام و بعد از آن به خاطر اینکه به این جراحی ها علاقه ی زیادی داشتم تصمیم گرفتم که درسم را ادامه بدم و یک پزشک جراح پلاستیک شوم تا بتوانم جراحی های زیبایی زیادی را بر روی صورت بیمارانم انجام دهم».

در حال حاضر خانم شی سابنا به عنوان یکی از معروف ترین جراحان پلاستیک در کشور چین به شمار می رود و بسیاری از چینی ها به خاطر معروف بودن وی برای جراحی های زیبایی شان به بیمارستان او می روند. هم اکنون در این بیمارستان بیش از 80پزشک و پرستار تحت نظر وی جراحی های زیبایی را انجام می دهند.

جراحی از فرق سر تا نوک پا

این خانم چینی تقریبا از ده سال پیش، از زمانی که بیمارستانش را افتتاح کرده است، به یک جراح پلاستیک در چین معروف شده است. وی تا به الآن جراحی های پلاستیک زیادی را بر روی بدن خود (از سر تا نوک پا) انجام داده است. او جراحی های زیادی اعم از صاف کردن چین و چروک و بالا کشیدن ابروهایش را انجام داده است.

اکثر کسانی که چینی هستند چشمان ریزی دارند و بین چشم و ابروهای شان فاصله ی زیادی نیست. به همین دلیل یکی از جراحی های پر طرفداری که در چین وجود دارد بالا کشیدن ابرو است. همچنین وی جراحی های زیادی را برای فرم دادن به چانه اش انجام داده است. او علاوه بر این جراحی ها، جراحی های زیبایی دیگری هم بر روی بدن خود انجام داده است مانند صاف کردن شکم و لیپوساکشن.

این طور که به نظر می رسد وی خودش را مانند یک موش آزمایشگاهی کرده است. این خانم می گوید که از کودکی آرزو داشته است تا به یک زن زیبا تبدیل شود. در حال حاضر وی آلبومی از عکس های قبل و بعد از عملش دارد که با شوق زیادی به بیمارانش نشان می دهد تا به جراحی پلاستیک تشویق شوند.

چینی ها و دوبیلیون دلار برای زیبایی

هم اکنون پر طرفدار ترین و پر و پاقرص ترین افرادی که به جراحی پلاستیک علاقه دارند چینی ها می باشند. طبق بررسی های انجام شده نشان می دهد که هر ساله تعداد یک میلیون چینی برای جراحی پلاستیک اقدام می کنند. اکثر آن ها دوست دارند که با جراحی هایی که انجام می دهند چشمان شان را درشت تر و بینی های شان را قلمی تر کنند. به خاطر همین مسئله دو جراحی زیبایی چشم و بینی در کشور چین دو رتبه اول را به خود اختصاص داده اند.

طبق آماری که وزارت بهداشت چین به دست آورده است نشان می دهد که چینی ها در طی سال تقریبا 2.4بیلیون دلار برای جراحی های پلاستیک هزینه می کنند. به خاطر همین موضوع کلینیک های زیادی در شهرهای مختلف چین تاسیس می شوند.

فرق او با مایکل جکسون

این خانم چینی در پاسخ به سوال “فرق شما با مایکل جکسون چیست؟” گفته است: تفاوتی که بین او با مایکل جکسون وجود دارد این است که مایکل بر عکس قانون طبیعت حرکت کرده است. او با جراحی های پلاستیکی که بر روی صورتش انجام داده است خود را از یک آدم سیاه پوست به یک سفید پوست تبدیل کرده و چهره اش مانند یک مرد نبوده است. اما من با انجام این کار فقط خواسته  ام که به زیبایی ام بیافزایم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *