#


چگونه بدون عمل جراحی واژن را زیبا و جوان سازیم؟

واژن
8 نوامبر 2017 بدون نظر 2561 بازدید

چگونه بدون عمل جراحی واژن را زیبا و جوان سازیم؟

چگونه بدون عمل جراحی واژن را زیبا و جوان سازیم؟

زمانی که زن و شوهری رابطه جنسی دارند ، عموما برای شان زیبایی واژناز اهمیت بالایی برخوردار است ، زمانی که سن بالا می ورد تمام بدن کم کم شروع به پیر شدن می کند و پوست بدن به طور ناخود آگاه چروک می شود ، این مسئله بر روی واژن هم تاثیر دارد. برای بهتر شدن پوست تان می توانید از کرم و لوسیون هایی که وجود دارد استفاده کنید ، ولی برای این کار از روش های جراحی هم می توانید استفاده کنید. در این مطلب می خواهیم راه زیبایی واژن را بدون هیچ عملی به شما آموزش دهیم.

زمانی که سن بالا می رود ، تولید کلاژن کاهش می یابد و سلول های فیبروبلاست شروع به پیر شدن می کند و هر یک از دستگاه های قلب ، پوست و ریه دچار تغییراتی می شوند. یکی از علائمی که باعث ایجاد ناخوشایندی در بانوان می شود شل شدگی بافت واژن می باشد. بدترین حالت زمانی است که این شل شدگی همراه با بی اختیاری ادرار ، افتادگی مثانه و یا افتادگی رحم بادشد.

واژن

واژن

در دهه چهارم زندگی زمانی که اثرات هورمون های استروژن و پروژسترون کم و تولید آن ها کم می شود ، تونسیته بافت های داخلی و خارجی تناسلی کم شده و کم کم شروع به شل شدگی و کاهش حجم لبه های خارجی واژن می شود. این را بدانید که این اتفاق در بین خانم هایی که زایمان سزارین نکرده اند و یا باروری نداشته اند نیز رخ می دهد. این مسئله باعث شده است تا در زندگی های زناشویی مشکلات زیادی به وجود بیاید.

طبق مطالعاتی که انجام شده است نیمی از بانوانی که سنین بعد از یائسگی را دارند دچار خشکی و سوزش واژن ، درد در زمان نزدیکی و عفونت های ادراری می شوند و به طور می توانیم بگوییم که کیفیت در زندگی شان بسیار پایین تر می باشد. این شیوه می تواند سوزش و خارش قسمت واژن را که ناشی از خشکی آن به وجود آمده است را برطرف کند. در چندین سال اخیر عمل های زیبایی برای واژینال مخصوصا لابیاپلاستی و واژینوپلاستی از اهمیت بالایی بر خوردار بود و بسیار مورد توجه قرار می گرفت. تا به الآن برای ترمیم تغییرات ظاهری در قمست ولو و واژن از جراحی های پلاستیکی استفاده می شده است.

ولی امروزه برای درمان این مشکلات از راه های لیزری نوینی نیز استفاده می شود ، که این شیوه بسیار امن و غیر تهاجمی می باشد و باعث بازسازی مخاط دستگاه تناسلی به صورت سرپایی می شود. این روش نتیجه ی بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می دهد و تمام بانوانی که این روش را انجام داده اند بعد از یک ماه به مقدار زیادی آرامش و رضایت می رسند ، البته این را بدانید که برای تکمیل دوره ی درمان باید سه جلسه با فاصله یک ماه این کار را انجام دهید. این وسیله باعث می شود که بافت مخاطی قسمت تناسلی به حالت پیش از یائسگی بر می گردد.

واژن

واژن

آیا انجام لیزر نیاز به بیهوشی دارد؟

دانشمندان با تحقیقاتی که در بین سال های 2009 تا 2012میلادی انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که راه تنگ کردن واژن توسط لیزرهای نوین ، شیوه ای موثر و منحصر به فرد می باشد و مشکلاتی که جراحی دارد را ندارد و نتایج خوبی به همراه دارد. این لیزر از امنیت بالایی برخوردار است و عوارضی به همراه ندارد و همچنین آسیبی به بافت های زیرین نمی رساند. استفاده از این لیزر در قسمت داخلی واژن دردی را به وجود نمی آورد و در بخش های بیرونی واژن با استفاده از ژل های بی حس کننده می توان آن را تحمل کرد و مدت جلسه ی درمانی اش هم کوتاه می شود.

معاینه قبل از لیزر

فردی که می خواهد این لیزر را انجام دهد باید قبل از آن معاینه شود ، اگر دچار عفونت شده باشد باید اول آن را درمان کند و پس از آن کار لیزر را انجام دهد. همچنین این را به یاد داشته باشید که پیش از لیزر باید نمونه پاپ اسمیر داشته باشید.

لگن خانم ها به خاطر برخی دلایل ، به خصوص ، ویژگی های آناتومیک مربوط با فرآیند بارداری و زایمان دارای مقاومت کمی هستند. برخی از مسائلی که به مرور زمان نمایان می شوند نیز مربوط به ساختار و بافت شناسی واژن می باشند. با گذشت زمان کلاژن و  الاستینی که در بافت واژن وجود دارند دچار بی کفایتی می شوند و در نهایت بافت واژن ، پایداری اش را نسبت به قبل از دست می دهد و باعث می شود که شل شدگی و گشادی در واژن در هر سال افزایش داشته باشد. حتی اگر بانوان هیچ یک از مقاربت ، بارداری و یا زایمان طبیعی را انجام نداده باشند ، این مسئله در تمام خانم ها به طور قطعی اتفاق می افتد.

واژن

واژن

این را بدانید که میزان و شدن گشادگی واژن در تمام افراد یک سان نمی باشد. بر خلاف چیزی که همه تصورش را می کنند ، زایمان طبیعی تنها دلیلا گشاد شدن واژن نیست و انجام عمل سزارین نیز برای در امان ماندن از گشاد شدن واژن ، یک روش موفقی برای جلوگیری از آن نیست. اگر واژن شل بشود بر روی روابط زناشویی نیز تاثیر می گذارد. بعد از اینکه جراحی تنگ کردن واژن را انجام دادید باز هم به مرور زمان اثراتی باعث شدگی می شوند. همان طور که در قبل گفته ایم به وجود آمدن این مشکل به ساختار آناتومیک لگن و واژن باز می گردد و همل جراحی نقش کنترل میان مدت و نه دراز مدت دارد.

زیبا سازی واژن با لیزر

بهترین سن برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید بین سی تا پنجاه و پنج سال است. همچنین این کار بدون هیچ دردی انجام می شود و افرادی که بسیار حساس هستند احتمال دارد که احساس نا خوشایندی داشته باشند و این درد مانند درد جراحی هایی که می کنند قابل مقایسه نمی باشد.

علت شل شدگی واژن

1-بالا رفتن سن از سی سالگی به بعد

2-بارداری

3-کاهش وزن شدید

4-قرار دادن ابزار تشخیص پزشکی و یا خود ارضایی با استفاده از اجسام

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *