#


برای استفاده از عطر به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

استفاده از عطر
16 اکتبر 2017 بدون نظر 1045 بازدید

برای استفاده از عطر به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برای استفاده از عطر به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در دنیای امروزی استفاده از رایحه خوب یکی از نیازهایی است که در بین افراد وجود دارد. اکثر ایرانی ها در سبد خرید خود عطر، اسپری، ادکلن و انواع محصولات خوشبو کننده قرار دارد. چون قیمت هر بطری اصل آن گران است راه کارهایی را قرار داده اند که می توانید از آن ها استفاده کنید.

1-زمانی که می خواهید عطری را خریداری کنید باید برای امتحان آن را بر روی لباس و یا پوست خود بزنید و صبر کنید که ده دقیقه بگذرد و سپس آن را بو کنید تا بتوانید رایحه واقعی آن را استشمام کرده باشید.

2-سعی کنید شیشه عطر را در جایی که گرم است قرار ندهید و از نور آفتاب آن را دور کنید. زیرا اگر نور آفتاب و گرما به عطر بخورد باعث تغییر کردن رایحه آن می شود. به شما توصیه می کنیم که عطرهای تان را درون یک جعبه و دور از نور و در جای خنک نگه داری کنید.

عطر

عطر

3-حتی اگر بهترین عطرها هم داشته باشید ولی باز هم تمام روز را دوام نمی آورند. باید هر سه یا چهار ساعت آن را دوباره بزنید.

4-به شما پیشنهاد می کنیم که عطری که در روز استفاده می کنید باید با عطر شب تان متفاوت باشد.

5-پوستی که جنسش چرب است عطر را بیشتر نگه می دارد. قبل از اینکه عطری را بر روی بدن تان اسپری کنید به شما پیشنهاد می کنیم که قسمت های نبض دار را وازلین بزنید.

6-اگر دوست دارید که ماندگاری عطرتان را بالا ببریدنباید آن ها را در حمام، دستشویی و یا هر جای گرم دیگری نگه داری کنید. اگر گرما، رطوبت و نور به عطر بخورد باعث می شود که مولکول های عطر شکسته شود و ماندگاری شان پایین بیاید. آن ها را می توانید در جای خشک و خنک نگه داری کنید مانند میز آرایشی تان.

7-بعد از اینکه عطری را بر روی مچتان اسپری کردید آن را تر نکنید. زیرا اگر مچ تان را به هم بمالید باعث می شود که عطر زود از بین برود و تبخیر شود.

8-عطر را در جاهایی که گرم و نبض دار هستند اسپری کنید. این قسمت ها عبارتند از: روی گردن، پشت زانو، مچ دست، آرنج و روی قوزک پا.

عطر

عطر

9-با استفاده از دستمال کاغذی روی سطح کمد و دراو لباس های تان را بپوشانید و عطر را روی آن اسپری کنید، به همین ترتیب لباس های تان همیشه خوشبو هستند. شما می توانی یک صابون را در دستمالی قرار دهید و درون کمد لباس های تان قرار دهید تا باعث شود که همیشه معطر باشند.

10-قبل از اینکه از عطر استفاده کنید به حمام بروید. اگر بدن تان مرطوب باشد عطر را بهتر جذب می کند. این را بدانید که اگر شب به حمام بروید و عطر بزنید ماندگاریش خیلی بیشتر است تا صبح. چون تا صبح پوست شما خشک می شود.

11-از عطرتان اطمینان داشته باشید و عطر و ادکلن تان را با شیشه خالی نکنید. فقط کافیست که یک یا دو پاف از آن را اسپری کنید. میزان کمی از عطر استفاده کنید و این را به یاد داشته باشید که اگر بعد از استفاده از عطر در مقابل نور خورشید قرار بگیرید رایحه آن فورا از بین می رود.

12-عطرهایی که روغنی هستند را پشت گوشت تان اسپری کنید. از هر عطری که استفاده می کنید مقداری در پشت گوش تان بزنید و بگذارید تا خشک شود.

13-عطر را بر روی استخوان ترقوه در زیر گردن تان یکی دو بار اسپری کنید. سعی کنید زمانی که می خواهید عطر را بزنید شیشه را از 18سانتی متر دورتر نکنید.

14-می توانید عطر را بر روی ران های خود بزنید. این کار باعث می شود که رایحه آن در طول روز بیشتر شود.

15-عطرتان را به مچ دستان تان بزنید. شیشه ی عطر را از مچ دست تان به فاصله 10سانتی متری بگیرید و یک بار بر روی آن اسپری کنید.

 عطر

عطر

اکثر افراد فقط از یک نوع عطر استفاده می کنند. این را بدانید که اگر فقط از یک عطر استفاده کنید به مرور زمان بدن تان به آن رایحه عادت می کند و دیگر برای شما هیچ جذابیتی ندارد. به شما پیشنهاد می کنیم که از عطر های گوناگون با رایحه های گرم و سرد استفاده کنید تا برای تان جذابیت داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *