#


چگونه ابروهای زیبا داشته باشیم؟

ابروهای زیبا
14 اکتبر 2017 بدون نظر 839 بازدید

چگونه ابروهای زیبا داشته باشیم؟

چگونه ابروهای زیبا داشته باشیم؟

ابروهایی که به شکل زیبایی در صورت تان هستند برای چشمان تان یک قاب زیبا به حساب می آید. مثل موهای آرایش کرده که برای چهره ی شما قاب است و قاب عکسی که برای یک نقاشی زیبایی را به وجود می آورد.

شکل ابروهای شما می تواند به ظاهرتان جلوه دهد و یا اینکه جلوه را از آن بگیرد. درست کردن و شکل دادن به ابرو درست مثل انتخاب عینک برای صورت است. اگر فرم ابروهای تان طوری باشد که به صورت تان نیاید ظاهر شما را بهم می زند و شکل تان را عوض می کند. شکل و فرمی که بیشتر افراد دوست دارند بیضی است و اکثر اشخاص هم دوست دارند که فرم صورت شان را به این فرم در آورند. این نکته برای آرایش های تکمیلی و ترمیمی استفاده می شود که بیشتر خانم ها از این نکته چشم پوشی می کنند.  می توانید برای اینکه از درد ابروهای تان بکاهید از کمپرس یخ استفاده کنید. قبل از آغاز این کار به نکات زیر توجه کنید.

ابروهای زیبا

ابروهای زیبا

ابروهای شما از کجا باید آغاز شود؟

مدادتان را به شکل عمودی در کنار بینی تان قرار دهید و نقطه ای که مداد قرار گرفته است باید ابروهای تان شروع شود.

بلندترین نقطه ی ابرو باید کجا باشد؟

یک مداد را بردارید و در کننار بینی تان به سمت بخش بیرونی عنبیه چشم قرار دهید. محلی که مداد قرا می گیرد بلندترین نقطه ابروی شما است.

نقطه پایانی ابرو کجاست؟

مداد را به گونه ای قرار دهید که دنباله آن از کنار گوشه چشم تان بگذرد. محلی که ابروی شما قرار می گیرد دقیقا انتهای ابروی شما است.

شکل درست ابرو را پیدا کنید

زمانی که ابروهای تان را می نگرید باید دو خط مرئی را مشاهده کنید. یکی از جایی که ابروهای تان شروع می شود تا جایی که بلندترین نقطه ابرو وجود دارد و دومی از بلندترین نقطه ابرو تا پایان ابرو. این خط ها باید طولانی و بدون هیچ قطعی ای باشد و در پایان نازک شود.

ابروهای زیبا

ابروهای زیبا

چنانچه برای بار اول است که ابروهای تان را می خواهید بردارید به شما توصیه می کنیم که این کار را به دست یک فرد متخصص بسپارید تا برای شما این کار را انجام دهد و به ابروهای تان فرم زیبایی ببخشد. این نکته را فراموش نکنید که باید زمانی که ابروهای تان را بر می دارید به سمتی باشد که ابروهای تان رشد کرده اند. اگر این کار را انجام دهید باعث می شود که از درد ناشی از کندن آن ها کاسته شود.

چگونه ابروهای خودرا بردارید؟

با استفاده از یک برس ابروهای تان را به سمت بالا بکشید و توسط قیچی قسمت های اضافی را قیچی کنید. بعد از این کار روی شکل و کمان ابروهای تان کار کنید. این نکته را بدانید که باید فاصله ی بین دو ابرو به اندازه فاصله چشم های تان باشد. قسمت داخلی ابرو باید از بالای سوراخ بینی شروع شود. برای اینکه بتوانید این نقطه را به راحتی تشخیص دهید باید مدادی را بردارید و در کنار بینی تان به شکل عمودی قرار دهید تا بتوانید شروع ابروی تان را تشخیص دهید.

اگر می خواهید به مهمانی بروید باید یک روز قبل از مهمانی این کار را انجام دهید زیرا بعد از اینکه ابرهای تان را برداشتید قرمز می شود و به سختی می توانید آن را توسط کرم پودر بپوشانید. در ضمن ممکن است که اگر بر روی این قرمزی کرم پودر بزنید باعث شود جوش برزند و یا اینکه زخم شود.

ابروهای زیبا

ابروهای زیبا

چگونه بهترین کمان ابرو را ایجاد کنیم؟

عموماً کمان ابرو باید از قسمت ابتدایی کره چشم شروع شود. برای این که بتوانید آن را معلوم کنید می توانید از یک گوش پاک کن استفاده کنید. گوش پاک کن را در کنار بینی تان قرار دهید و بر رو ی پلک بالایی چشم خم کنید. محلی که گوش پاک کن قرار گرفته است بالاترین نقطه ی کمان ابرو می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *