#


لزوماتی که برای زیبایی و تقویت پوست صورت است

پوست صورت
11 اکتبر 2017 بدون نظر 809 بازدید

لزوماتی که برای زیبایی و تقویت پوست صورت است

لزوماتی که برای زیبایی و تقویت پوست صورت است

شکسته شدن پوست، چروک ها، خشک شدن پوست و سایر موارد دیگری که نشان دهنده پیری هستند ولی اکثر ما این مشکلات را در جوانی و یا در هر سن دیگر آن را مشاهده می کنیم. در این صورت الاستیسیت موجود در الاستینو کلاژن پوست ساختار خود را از دست می دهد و به همین ترتیب خواص مرطوب کننده پوست از دست می رود، و همین موجب می شود که پوست شل و پوسیده شود.

شما این را می دانید که بالا رفتن سن عضلات صورت را شل و ضعیف می کند و مشکلاتی را بروز می دهد. پیری دلیل اصلی ضعف پوست است ولی عوامل دیگری هم وجود دارد که باعث پیری پوست می شود مانند: چاقی، استفاده از محصولات مراقبت از پوست غیر استاندارد، مصرف بیش از حد سیگار، بارداری، کم آبی، رژیم غذایی نا سالم، کاهش وزن سریع و نا سالم، قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید، استرس، نوشینی های الکلی،آلاینده ها و مسائل دیگر.

راه های خانگی برای تقویت پوست

1-تقویت و حفظ جوانی پوست با سفیده تخم مرغ

در تخم مرغ پروتئین آلبومین و مواد مغذی دیگری وجود دارد که علاوه بر اینکه الاستیسیته را بهبود می بخشد پوست تان را تقویت می کند.این کار سلول های پوستی را مجددا بازسازی می کند و باعث جوان تر و طبیعی تر شدن ظاهر می شود. تغذیه کننده پوست لیپید های هیدراته هستند که در سفیده تخم مرغ مشاهده می شود و همین باعث از بین رفتن شلی پوست می شود و در نتیجه به درمان پوست شما کمک می کند.

پوست صورت

پوست صورت

نسخه خانگی و طبیعی برای تقویت پوست صورت

دو عدد تخم مرغ را بردارید و زرده و سفیده آن را از همدیگر جدا کنید. سپس با استفاده از پنبه آغشته شده به سفیده تخم مرغ را بر روی صورت تان بمالید و بگذارید بیست تا بیست و پنج دقیقه بر روی صورت تان بماند، سپس با استفاده از آب سرد صورت تان را شست و شو دهید. شما می توانید این کار را در هفته دو بار انجام دهید تا پوستی روشن داشته باشید و چین و چروک های آن را کم کنید.

ماسک صورت ضد پیری تخم مرغ برای تقویت پوست صورت

یک سفیده تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری ماست ساده ترکیب کنید. این ترکیب را بر روی پوست تان بمالید و بگذارید بیست تا سی دقیقه بر روی پوست تان بماند، سپس صورت تان را شست و شو دهید. از این کار هم می توانید هفته ای دو بار استفاده کنید تا باعث کم شدن چین و چروک های پوست تان شود.

پوست صورت

پوست صورت

تقویت پوست صورت و حفظ زیبایی با تخم مرغ و عسل

شما می توانید با استفاده از 2قاشق غذا خوری عسل و یک سفیده ی تخم مرغ ماسک صورتی را درست کنید و بر روی صورت تان بمالید. بگذارید این ماسک 15تا20 دقیقه بر روی صورت تان بماند و سپس با آب شست و شو دهید. بعد از اینکه صورت تان را شستید آن را خشک کنید. برای این کار می توانید 3بار در هفته انجام دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *