#


چگونه می توانید چشم های تان را زیباتر کنید؟

زیبایی چشم
3 اکتبر 2017 بدون نظر 811 بازدید

چگونه می توانید چشم های تان را زیباتر کنید؟

چگونه می توانید چشم های تان را زیباتر کنید؟

اگر می خواهید بدون اینکه پولی را خرج کنید چشم هایی زیبا ئ جذاب داشته باشید باید شیوه ی کلئوپاترا آخرین امپراتور مصر باستان را انجام دهید و با پایین ترین خرج به چشم های تان سلامتی و زیبایی ببخشید. اگر می خواهید با یک تیر سه نشان را بزنید پس این مطلب را تا انتها بخوانید.

مژه های بلند و خوش حالت

اکثر خانم ها و دختران جوان دوست دارند که مژه هایی بلند و پرپشت داشته باشند. برای همین انواع ریمل ها را برای این کار خریداری می کنند و از آن برای حجیم تر و پر پشت تر کردن استفاده می کنند تا بتوانند چشم های شان را زیباتر و جذاب تر کنند. استفاده از این لوازم اگر با احتیاط نباشد باعث می شود که زیبایی چشم های تان را از دست بدهید.

ولی نگران نباشید ما به شما پیشنهاد می کنیم که از شیوه ی کلئوپاترا برای زیباتر شدن چشم های تان استفاده کنید، فقط کافی است مقداری روغن فندق را بردارید و بر روی مژه های خود بمالید. برای این کار دو قطره روغن کافی می باشد. اگر این کار را هر روز انجام دهید بعد از یک ماه نتیجه ی خوبی می گیرید. شاهد این خواهید بود که تا چقدر این کار ساده  می تواند بر زیبایی چشم های تان موثر باشد.این را هرگز فراموش نکنید که هیچ وقت از این روغن بیش از حد استفاده نکنید. برای ماساژ دادن مژه ها نهایتا 3الی4 قطره استفاده کنید.

زیبایی چشم

زیبایی چشم

قصد جلوه دادن به چشم های تان را دارید؟

هیچ گاه از اثراتی که ابرو بر روی زیبایی چشم ها می گذارد قافل نمانید. اگر ابروهای تان پر پشت و خوش حالت باشد چشم های تان را زیباتر جلوه می دهد. پس اگر می خواهید به زیبایی چشم های تان بیافزایید به ابروهای تان بیشتر توجه کنید. شما می توانید از روغن نارگیل برای  ابروهای کم پشت استفاده کنید. هر شب موقع خواب یکی دو قطری روغن نارگیل را بردارید و مژه های تان را با آن ماساژ دهید. شما می توانید به جای شب از صبح تا ظهر این روغن را بمالید و بعد بشویید. بعد از شستن مژه ها آن ها را با یک برس کوچک که چوبی باشد برس بکشید.

کشیدن برس بر روی مژه ها هم باعث بلندتر شدن مژه ها می شود. همه کسانی که درمانگر طب سنتی هستند می گویند با برس چوبی علاوه بر مژه ها موها و ابروهای تان را هم شانه بکشید زیرا استفاده از برس های فلزی باعث می شود که مو دچار الکتریسیته شود و زودتر ریزش کند.

راه دیگری که برای پر پشت تر شدن ابروها مورد استفاده قرار می گیرداستفاده از یک قاشق چاخوری زرده و سفیده ی تخم مرغ است. زرده و سفیده را خوب با هم مخلوط کنید و بر روی ابروهای تان بگذارید و بعد از گذشت نیم ساعت توسط آب ولرم آن را شست و شو دهید و سپس برس بکشید.

قصد گرفتن خستگی از چشم ها را دارید؟

اگر به هر دلیلی چشم های تان را به تلویزیون، مانیتور کامپیوتر، کتاب و یا بافتنی می اندازید باید سعی کنید که از چشم های تان به خوبی مراقبت کنید. اگر به خستگی چشم رسیدگی نشود یکی از علت هایی است که با گذشت زمان باعث به وجود آمدن چین و چروک د راطراف چشم های تان می شود و زیبایی که چشم های تان دارند را می گیرند. توصیه ی ما این است اگر شما ازدر طول روز از چشم های تان زیاد کار می کشید بهتر است که در روز سه بار از کمپرس تی بگ و یا چای کیسه ای اتفاده کنید.

بهترین انتخابی که می توانید داشته باشید استفاد از گیاه بابونه و چای سبز است. در یک ظرقی به مقدار کم آب بریزید و دو عدد چای کیسه را برداید و داخل این آب قرار دهید. به تی بگ ها اجازه دهید که کاملا خیس بخورند و گرما را از آن دور کنند. بعد از خیس خوردن دراز بکشید و به مدت 15 تا 20 قیقه این تی بگ ها را بر روی چشمان تان قرار دهید.

زیبایی چشم

زیبایی چشم

از سرخی چشم های تان ناراحت هستید؟

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود چشم را زیبا نکند سرخی و پرخونی در چشم است. بسیاری از افراد اعم از مرد و زن هستند که از سرخ بودن چشم های شان ناراحتند، آن ها دنبال این هستند که این قرمزی را هر چه زودتر خارج کنند. اگر چشم های تان سرخ و قرمز می شود دلایل مختلفی دارد مانند فشار خون بالا و هر بیماری دیگر.

شما می توانید برای اینکه از سرخی چشم های تان کم کنید از گیاهان دارویی کمک بگیرید. کمپرس سنبل الطیب و گشنیز برای بر طرف کردن قرمزی چشم های تان بسیار مفید هستند. فقط باید سنبل الطیب را دم کنید و سپس با آب گشنیز ترکیب کنید. بعد تیکه ای پنبه را بردارید و به این ترکیب آغشته کنید و سپس آن را بر روی چشم های تان که بسته است قرار دهید. اگر این کار را انجام دهید باعث می شود که با گذر زمان این قرمزی از بین برود و باعث جذاب تر شدن چشم های تان شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *