#


عادت هایی که باعث پیر شدن سریع پوست زیبا می شود

پوست زیبا
9 آگوست 2017 بدون نظر 475 بازدید

عادت هایی که باعث پیر شدن سریع پوست زیبا می شود

آیا پوست صورت شما خیلی زود پیر می شوید؟

راهنمایی های متخصصین را در مورد اشتباهات رایج بخوانید و یاد بگیرید چگونه روند پیری را معکوس کنید.

عادت هایی که به پیری سرعت می دهند و را حل ها

آیا شما از آنچه باید زودتر پیر می شوید ؟ اگر شما چیزی را که در آینه مشاهده می کنید دوست نداشته باشید ممکن است زمان ارزیابی بعضی از روال های روزانه شما باشد. غذاهایی که می خورید و حتی به همان نحو که می خوابید می تواند سال ها به عمر صورت شما اضافه کند و طول عمر شما را کوتاه کند. در اینجا، کارشناسان در مورد عادت های شایع سرعت بخش به پیری و راه های معکوس کردن آن ها را مورد بحث قرار می دهند.

شما بیشتر از روز را صرف نشستن می کنید

خطرات زندگی سبک نشیمنی به خوبی مستند شده است: افرادی که اغلب روزهای خود را روی صندلی نشسته اند، در معرض خطر ابتلا به بیماری های کلیوی، بیماری های قلبی عروقی و سرطان قرار دارند، نیازی به اشاره به مساله چاقی نیست.

به طور طبیعی، ورزش به طور مرتب کمک می کند تا از این مشکلات بهداشتی جلوگیری کنید و شما را به زندگی طولانی تر سوق می دهد، طبق یک مطالعه از مجله پزشکی ورزشی بریتانیا. شرکت کنندگان مطالعه که 150 دقیقه یا بیشتر ورزش در هفته انجام دادند 10 تا 13 سال طول بیشتر از دسته غیر فعال عمر می کنند.

شما از کرم در چشم استفاده نمی کنید

حتی یک روش مراقبت پوستی مک هزینه باید شامل یک کرم چشم خوب برای دور نگه داشتن چین و چروک های از چشم باشد. دکتر استوارت می گوید: پوست در اطراف چشم کمتر از پوست در بقیه چهره شما ضخامت دارد و سریع تر پیر می شود. مرطوب نگه داشتن ناحیه چشم می تواند سالها از چهره شما بکاهد. دکتر استوارت می گوید: “کرم های چشم که مؤثرترین آنها شامل Retin A است، یک فرم ویتامین A است.” سایر عوامل مهم شامل نرم کننده ها و مرطوب کننده هایی هستند که رطوبت، آنتی اکسیدان ها، اسید هیالورونیک و ویتامین C را تسریع می کنند. “این باعث می شود که کلاژن و الاستین برای سفت کردن پوست و کاهش خطوط ریز در اطراف چشم ها شوند.

از کرم های ضد آفتاب استفاده می کنید، اما فقط در تعطیلات

سارا تیلور، مددکار دانشیار پوست در واپس فستر ویک فارست می گوید: در حال انجام کارها، رانندگی و راه رفتن به صندوق پستی و برگشتن ممکن است پوست شما را بیشتر از یک روز در ساحل سپری کردن آسیب بزند. دکتر تیلور رئیس مرکز پزشکی می گوید: “یکی از علل که تقریبا در هر نشانه ای از پیری زودرس در چهره انسان موثر است، اشعه ماوراء بنفش است.” “نور UV حتی در زمانی که ابری یا بارانی است نیز وجود دارد.” هر زمان که بیرون می روید، از پوست خود محافظت کنید. دکتر تیلور توصیه می کند کرم ضد آفتاب SPF بین 30 و 50 برای استفاده روزانه است. شما همچنین باید این قوانین طلایی حفاظت از خورشید را دنبال کنید.

شما بیش از حد آرایش می کنید

دکتر استوارت می گوید: “آرایش چشم بیش از حد آشکار است، مصرف مقادیر بیش از حد آرایش، به خصوص محصولات نفتی، می تواند منافذ پوست شما را بپوشاند و موجب شیوع بیماری شود.” علاوه بر این، استفاده بیش از حد از محصولات پوستی با رایحه، مواد شیمیایی تحریک کننده و عوامل الکلی می تواند پوست را از بین ببرد. روغن های طبیعی خود خشک کننده هستند، که موجب خطوط قرمز و چین و چروک می شود. برای راهنمایی با متخصص پوست خود مشورت کنید و از این اشتباه های زیبایی که باعث بالا رفتن سن صورت شما می شود دوری کنید.

شما با صورت خود در بالش می خوابید

خوابیدن بر روی شکم یا خوابیدن با چهره به روی بالش می تواند چروک هایی که پیری را تسریع می کند ایجاد کند. دکتر جیمز سی ماروتا، یک پزشک جراح پلاستیک صورت و پوستر و کارشناس مراقبت از پوست می گوید: “بافت همبند و کلاژن در صورت شما با خوابیدن روی صورت ضعیف تر می شود و زودتر پیر می شود.” “پس هنگامی که با همان بخض صورت خود که هر شب روی آن می خوابید ، پوست شما به همان اندازه که شما جوان بودید، به عقب بر می گشت و صاف می شد نمی شود.” این خطوط چروک از بالش شما می تواند دائمی شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *