#


عادت های روزانه ای که باعث پیری صورت شما می شود

پیری صورت
6 آگوست 2017 بدون نظر 415 بازدید

عادت های روزانه ای که باعث پیری صورت شما می شود

آیا شما خیلی زود پیر می شوید؟ پیری صورت !

راهنمایی های متخصصین را در مورد اشتباهات رایج بخوانید و یاد بگیرید چگونه روند را معکوس کنید.

راهنمایی های ضد پیری

آیا شما از آنچه باید زودتر پیر می شوید ؟ اگر شما چیزی را که در آینه مشاهده می کنید دوست نداشته باشید ممکن است زمان ارزیابی بعضی از روال های روزانه شما باشد. غذاهایی که می خورید و حتی به همان نحو که می خوابید می تواند سال ها به عمر صورت شما اضافه کند و طول عمر شما را کوتاه کند. در اینجا، کارشناسان در مورد عادت های شایع سرعت بخش به پیری و راه های معکوس کردن آن ها را مورد بحث قرار می دهند.

انجام چند کار به صورت همزمان (مولتی تسکینگ)

اگر فهرست کاری شما هرگز کوتاهتر نمی شود، استرس از زندگی پر سر و صدا شما ممکن است بدن شما را فرسوده کند. ریموند کاسیاری، مددکار ارشد پزشکی بیمارستان سنت جوزف در نارنجی، کالیفرنیا می گوید: “افراد فکر می کنند که چند وظیفه ای خوب است، اما شما واقعا هیچ کاری را کامل نمیکنید – فقط باعث ایجاد استرس بیشتری می شوید.” مطالعات متعددی نشان می دهد که استرس مزمن باعث می شود انتشار رادیکال های آزاد انجام شود، مولکول هایی بی ثبات که سبب آسیب سلول ها می شوند و مسئولیت پیری را بر عهده دارند. به جای تلاش برای انجام چند کار، دکتر کاشیاری پیشنهاد می کند تمرکز خود را بر روی یک وظیفه در یک زمان داشته باشید و تنها زمانی که شما آن را به اتمام رسانید، به کار بعدی بپردازید.

خوردن دسر های شیرین

علاوه بر اضافه کردن وزن به بدن شما، دندان های پوسیده شما نیز ممکن است چند سال به چهره شما اضافه کند. سوزان استوارت، مددکار، یک متخصص پوست متخصص در مدارس سان دیگو، کالیفرنیا می گوید: “در داخل بدن، مولکول های شکر خود را به الیاف پروتئین در هر سلول متصل می کنند.” این فرایند آسیب زدن، به نام گلیکوزی، می تواند منجر به ایجاد، دایره های تاریک زیر چشم، از دست دادن تن صدا، پوسته شدن، افزایش خطوط و چین و چروک و خطوط صورت و افزایش اندازه منافذ شود. اگر میخواهید درخشش جوانی خود را حفظ کنید، از خوردن شیرینی ها صرف نظر کنید.

کمتر از 5 ساعت خوابیدن در شب

دکتر کاشیاری می گوید که یک آزمایشگاه خواب در بیمارستان سنت جوزف بنا نهاده است. او می گوید: “خواب در محدوده هفت ساعته مطلوب است.” دکتر کاسایاری می گوید: اگر علایم کم خوابی را دارید، که شامل کمبود انرژی روزانه، کمبود ذهنی، مشکلات توجه یا افزایش وزن می شوند، به دکتر مراجعه کنید.

تماشای تلوزیون برای مدت طولانی

نگاهی گذرا به آخرین فصل خانه کارت ها یک چیز است؛ اما به طور منظم خود را به تلویزیون چسباندن چیز دیگر. محققان در یک مطالعه بریتانیا در مجله پزشکی ورزشی درباره 11000 استرالیایی 25 ساله و بالاتر دریافتند که هر ساعت که تلویزیون تماشا می کنید، بزرگسالان طول عمر خود را 22 دقیقه کاهش می دهند. علاوه بر این، افرادی که به طور متوسط ​​6 ساعت در روز را به تماشای تلویزیون صرف می کردند، 5 سال کمتر از همتایان غیر تماشایی خود عمر می کنند. دکتر کاشیاری می گوید: “این اثر بیشتر در مورد نشستن و غیر فعال بودن تماشای تلویزیون است.” “هنگامی که بیش از 30 دقیقه به نشستن می پردازید، بدن شما شروع به پر کردن قند در سلول های خود می کند، که این باعث می شود که شما به میزان زیادی اضافه وزن نیز داشته باشید.” دکتر کاشیاری می گوید: آیا شما در حال تماشای تلویزیون یا پشت میز کار خود هستید، هر 30 دقیقه بلند شوید و به راه رفتن بپردازید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *