#


گونه های تان را با این راهکارها برجسته نشان دهید

15 مارس 2018 بدون نظر 1159 بازدید

گونه های تان را با این راهکارها برجسته نشان دهید

روش هایی برای داشتن گونه هایی برجسته

گونه‌ هایی که همیشه برجسته و پر هستند جذاب می باشند و داشتن این نوع از گونه، باعث می شود که چهره ‌تان را شاداب‌ تر نشان دهد. بسیاری از کسانی که دارای گونه‌ های لاغر و غیر‌ گوشتی می باشند، علاقه دارند تا گونه‌ های شان پر‌تر گردد.‌ برای داشتن گونه‌ های پرتر، می‌ توانید از روش های طبیعی به کار ببرید و یا از طریق تکنیک ‌های آرایشی آن ‌ها را پر‌تر نشان دهید و یا با کمک (جراحی ‌های زیبایی) آ‌ن ‌ها را پرتر کنید.

راهکارهای طبیعی

داشتن گونه های پر با یوگا

شما با انجام ایین تمرین ساده و ملایم صورت، می‌ توانید تا گردش خون در قسمت های گونه ‌های تان را تحریک کرده و موجب شوید تا پوست تان شفاف‌ تر و گونه‌ های تان پر‌تر گردند. اول از همه به طور کامل به سمت راست بنشینید. بر روی یک صندلی بنشینید و پشت تان را صاف نگه دارید. استخوان شانه‌ های تان را پایین بندازید و به گونه ای بنشینید که شانه ‌های تان در شرایط راحتی قرار گرفته باشند و اطمینان داشته باشید که گرفتگی و ناراحتی‌ ای در شانه ‌های تان احساس نمی کنید. قفسه سینه تان را هم بالا و رو ‌به جلو قرار دهید.

دهان تان را به آرامی باز کنید و طوری تصور کنید که با صدایی آرام تا متوسط، مشغول یک مکالمه به طور کامل عادی با یک فرد می باشید. دهان تان را به همان میزانی که در زمان چنین گفت‌ وگو‌هایی، باز نگه می دارید، باز کنید. اینک در این مرحله لب بالا و پایین تان را طوری به درون خم کنید که دندان ‌های جلویی تان به چشم نخورند.

اکنون سعی کنید تا به صورت همزمان گوشه‌ های لب تان را تا جایی که می توانید به سمت عقب بکشید و به دندن ‌های آسیا نزدیک کنید. هر دو گوشه لب را در یک طرف و به یک میزان و اندازه عمودی (نسبت به پایین فک تان) بالا ببرید و اندکی چانه ‌‌تان را به سمت جلو بیاورید.

۹۰ ثانیه صورت تان را به همین شکل نگه دارید. در این صورت شما باید به طور کامل در ناحیه ماهیچه‌ های دهان و گونه‌ های تان، احساس کشیدگی کنید. اینک به آرامی صورت تان را به شکل اولیه باز گردانید.

گونه‌های تان را نیشگون بگیرید و کمی بکشید

این کار را باید به آرامی انجام دهید و بالا و پایین‌ های استخوان گونه ‌های تان را، نیشگون‌ های کوچک بگیرید. این نیشگون‌ های کوچک احتمال دارد که صورت تان را پر نکنند، ولی منجر به سرخ شدن طبیعی صورت تان شده و در آخر گونه ‌های تان شفاف‌ تر به نظر می ‌رسند و مطمئنا گونه ‌های شفاف نسبت به گونه ‌های زرد و رنگ‌ پریده، پر‌تر به نظر می رسند.

پوست گونه‌های تان را مرطوب نگه دارید

پس از هر دفعه دوش گرفتن و یا شست‌ و‌ شوی صورت تان، از یک کرم مرطوب کننده و یا لوسیون پوست صورت مصرف کنید و بگذارید تا به طور طبیعی روی پوست صورت تان خشک شود و آن را هرگز با آب تمیز نکنید. ماهیت این دسته از کرم ‌ها به گونه ای است که برای بهبود و تسکین دادن پوست صورت فرموله شده ‌اند و با مصرف آن ‌ها به غیر از این که پوست تان مرطوب می گردد، ترک‌ ها و صدمه های جزیی پوست تان هم برطرف می شوند. در صورتی که اکثر اوقات در هنگام صبح  دوش می‌ گیرید، می‌ توانید که در شب و پیش از رفتن به رختخواب، از میزان کرم بیشتری مصرف کنید.

از اسکراب شکر و کره‌ استفاده کنید

یک فنجان چای ‌خوری (۲۵۰میلی ‌لیتر)، کره (ترجیا کره شیا) آب شده را ب همراه ¾ فنجان (۱۸۵میلی ‌لیتر) از دانه ‌های شکر مخلوط کنید تا به طور یکنواخت ترکیب شوند. پس از آن ترکیب تان را تا زمانی که سفت شود، درون  یخچال قرار دهید و پس از آن که صورت تان را با استفاده از آب گرم شست و شو دادید آن را بر روی پوست تان بمالید. پیش از این پوست تان را با آب گرم شست و شو دهید و اجازه دهید تا این ترکیب به مدت ۵ دقیقه بر روی صورت تان به همان حالت بماند. این مخلوطی که به دست آورده اید را با حرکات آرام و دایر‌ه ‌ای بر روی پوست صورت تان بمالید . سپس پوست تان را با استفاده از یک حوله لطیف، تمیز کنید.

کره گرفته شده از دانه ‌های درخت شیا، دارای مقدار زیادی اسید‌های چرب می باشد و به کشیده شدن پوست گونه ‌های تان کمک بسیاری خواهد کرد و در نهایت پوست تان جوان ‌تر و صورت تان پرتر‌ به نظر می رسد.

شکر هم نوعی لایه‌ بردار خفیف می باشد که موجب می شود تا سلول ‌های مرده ‌ی روی سطح گونه‌ های تان که منجر به کدر و رنگ‌ پریده دیده شدن پوست تان می ‌شوند، از بین برود.

از سیب مصرف کنید

سیب دارای مقادیر بسیار زیادی مواد مغذی و ویتامین‌ ها می باشد که همه ی  این عناصر، برای سلامت پوست تان مفید می باشند. به همین دلیل خوردن آن و یا حتی استفاده از آن به شکل موضعی، مطمئنا منجر به تعجب شما خواهد شد. این میوه دارای انواع آنتی ‌اکسیدان ‌ها می باشد و علاوه بر این دارای ویتامین ‌هایی از قبیل ویتامین ‌های A، B، C می ‌با شد که تمام این ویتامین ‌ها می‌ توانند به پیشگیری از آسیب‌ های بافتی پوست و چین و چروک کمک شایانی کنند. علاوه بر این سیب حاوی کلاژن و الاستین می باشد که این دو عنصر منجر به نرم شدن و پر شدن صورت تان می گردد.

استفاده از سیب ‌های قرمز و خوشمزه و سیب ‌های سبز رنگ مطمئنا بهترین انتخاب برای شما می باشد.

یک سیب کامل را قاچ کنید و آن را به وسیله گوش‌ کوب یا مخلوط کن دستی له نمایید تا همچون سس قوام بیاید و (حسابی له گردد.) پس از آن سیب خمیر شده را با حرکات دایره ‌ای و آرام بر روی گونه‌ های تان بمالید و یپش از این که صورت تان را با آب شست و شو دهید، اجازه دهید تا حدود ۵۰ تا ۶۰ دقیقه بر روی پوست تان باقی بماند و این کار را هر روز انجام دهید.

با تهیه کردن یک نوشیدنی خاص و به دست آمده از سیب، هم می‌ توانید تا به طریق دیگری از مزایای این میوه مصرف کنید. آب سه برش از سیب را با آب سه عدد هویچ بسیار کوچک و ½ فنجان چای خوری ( ۱۲۵ میلی ‌لیتر) آب لیمو ترش ترکیب کنید و آن ‌ها را تا جایی که به شکل یکنواخت با یکدیگر مخلوط  شوند، هم بزنید و برای این که متوجه تاثیر حیرت انگیز آن شوید، هر روز صبح از این آبمیوه بنوشید.

پتاسیمی که در هویج وجود دارد از خشکی پوست پیشگیری می ‌کند، علاوه بر این ویژگی های ضد التهابی آن هم موجب می ‌شود تا پوست تان احیا شده و رنگ بگیرد. علاوه بر این هویج دارای مقدار زیادی آنتی ‌اکسیدان ها و ویتامین ‌هایی از قبیل ویتامین A و C می ‌باشد.

علاوه بر این استفاده از آب لیموترش هم همچون سایر آنتی اکسیدان ‌ها، مقدار زیادی از ویتامین ‌های A و B و C را برای پوست تان مهیا می کند.

از گیاه آلوورا استفاده کنید

شما می‌ توانید تا ژل این گیاه را به طور مستقیم بر روی گونه‌ های تان به کار ببرید و با انجام حرکات آرام دایره ‌ای، آن را بر روی پوست تان ماساژ دهید. این کار را تقریبا۳۰ تا ۶۰ دقیقه پیش از دوش گرفتن انجام دهید و هر روز آن را تکرار کنید. البته سم زدایی از بدن نیز در ادامه این راهکارها تاثیر گذار می باشد.

علاوه بر این شما می‌ توانید هر روز صبح، با نوشیدن ۲۵۰ میلی ‌لیتر از آب این گیاه به تاثیر حیرت ‌انگیز آن پی ببرید.

علاوه بر این گیاه آلورا، منجر به کاهش التهابات پوستی و بیشتر شدن خاصیت کشسانی پوست نیز می گردد.

ترکیبی از قطعات هم‌ اندازه گلیسیرین و آب گل رز درست کنید

این ترکیب باید به طور شبانه، و پیش از رفتن به رختخواب استفاده شود. هم روغن گلیسیرین و هم گل رز خاصیت های مفیدی برای پوست دارند و منجر به تغذیه شدن پوست گونه‌ های تان می‌ گردند.

علاوه بر این گلیسرین دارای ویژگی آب‌ رسانی  می باشد و موجب تنظیم میزان خون ‌رسانی سلول ‌ها می‌ گردد.

آب گل رز هم می‌ توانید به درمان آماس و صدمه های جزیی پوست کمک کند و پوست را به طور مرطوب حفظ کند. علاوه بر این آب این گل هم، حاوی خاصیت ضدعفونی کنندگی جزیی می باشد و موجب می ‌شود تا پوست و گونه ‌های تان بدون خشک و تحریک شدن، سالم و تمیز بمانند.

از عسل استفاده کنید

روش ‌های متفاوتی برای کمک به پوست تان با مصرف عسل وجود دارد. در صورتی که این ماده به طور موضعی استفاده گردد، همچون ماده ‌ای عمل کرده که رطوبت را به خود گرفته و منجر به جذب و باقی‌ ماندن رطوبت در پوست تان می گردد، و در نتیجه پوست تان سالم ‌تر و پرتر دیده می شود. به خاطر آنتی ‌اکسیدان ‌های موجود در این ماده، در صورتی که آن را به صورت معمولی و یا موضعی مصرف کنید ، پوست تان را در مقابل باکتری‌ ها و آسیب‌ های جزیی هم محافظت می‌ گردد.

از جمله ساده ‌ترین راه های استفاده از عسل، به کار بردن ماسک‌ های مخصوص صورت می ‌باشد که عسل جزیی از مواد اولیه تشکیل دهنده آن ‌ها می باشد. ماسک هایی که به غیر از عسل، دارای ماست و کرم شیر می باشند هم ، تاثیر خوبی  بر روی پوست تان خواهند داشت.

راه دیگر برای به کار بردن از مزایای عسل، خوردن روزانه ۹ قاشق سوپ ‌خوری (۱۵ میلی ‌لیتر) عسل می باشد.

علاوه بر این شما هم می‌ توانید تا به خوبی ماسک ‌های آماده ‌ی بیرون، خودتان این ماسک‌ ها را در منزل تهیه کنید. یک قاشق چای ‌خوری (۵ میلی‌ لیتر) عسل را با یک قاشق چای‌ خوری (۵ میلی ‌لیتر) خمیر پاپایا (نوعی عنبه هندی) مخلوط کرده و پیش از شستن صورت تان با آب نیمه‌ گرم، اجازه دهید تا این ترکیب تقریبا ۱۰ دقیقه بر روی پوست صورت تان به همان حالت بماند.

روش دیگری که می‌ توانید به سادگی با عسل امتحان کنید هم می‌ توانید خودتان به سادگی در  منزل درست کرده و به عنوان یک وعده غذایی در زمان صبحانه میل کنید. یک فنجان شیر (۲۵۰ میلی ‌لیتر)، ۱ قاشق چای‌ خوری (۵ میلی ‌لیتر) کره نرم شده، ۱ قاشق چای‌ خوری (۵ میلی ‌لیتر) عسل، ۲ قاشق چای ‌خوری (۱۰ میلی ‌لیتر) پنیر خرد شده و یک قاشق سوپ‌ خوری (۱۵ میلی ‌لیتر) جوی دوسر را با هم مخلوط کرده و صبح ‌ها در کنار آب پرتقال بخورید.

شیر و سایر محصولات لبنی پوست را آب‌ رسانی می کنند و سوزش و قرمزی (التهاب) پوست را از بین می برند و به این ترتیب موجب می ‌شوند تا ظاهر پوست تان بهتر شود.

جوی دوسر نیز باعث تسکین خشکی پوست و سوزش آن می گردد.

ویتامین C موجود در آب پرتغال هم، منجر به پیشگیری از چین و چروک و جوان ‌تر شدن پوست تان می‌ گردد.

از انواع روغن استفاه کنید

پوست تان به طور طبیعی از خود روغن تراوش می ‌کند و این روغن موجب می‌شود تا پوست تان به طور طبیعی مرطوب، تازه و سلامت بماند. گونه ‌هایی که دارای قرمزی طبیعی هستند، به طور طبیعی پر‌تر به نظر می رسند. در صورتی که بدن تان به اندازه مورد نیاز روغن دریافت نکند، پوست تان صدمه دیده وگونه ‌های تان لاغر می گردند.

روغن را به برنامه غذای تان بیفزایید و با یک روغن سالم و مفید همچون روغن زیتون، آشپزی کرده و به طور مرتب از آجیل‌ ها و مغزهای سالم مصرف کنید.

در صورتی که تصمیم گرفته ‌اید تا روغن را به طور موضعی مصرف کنید، می ‌توانید تا پس از شست‌ و ‌شو و یا اصطلاح صورت تان، آن را به طور  ملایم بر روی پوست تان بمالید. از روغن‌ هایی مانند روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن بادام و روغن آووکادو مصرف کنید.

از عادات مضر دوری کنید

مصرف الکل و سیگار کشیدن یکی از عادات مضر می باشند که هر دوی آن ‌ها موجب می ‌شوند تا پوست تان قابلیت کشسانی خود را از دست بدهند و با از دست رفتن خاصیت کشسانی پوست، قابلت انعطاف آن کاهش می یابد و جلوه ی زبر‌تری پیدا می ‌کند که این رویداد موجب می‌‌شود تا گونه ‌های تان لاغر‌تر به نظر برسند.

علاوه بر این از مصرف محصولات و غذاهایی که دارای زردچوبه هستند خودداری کنید. بسیاری از افراد بر این باورند که این ادویه، منجر به خشکی پوست می‌ شود.

برای پیشگیری از برخورد اشعات مضر فرابنفش با پوست تان نیز، از ضد آفتاب به کار ببرید. آسیب‌ های پوستی‌ ای که از طریق خورشید رخ می دهند، بسیاری از مواقع منجر به خشکی پوست و سفت شدن آن می گردند.

راه ها و تکنیک‌ های آرایشی و عمل‌ های زیبایی

از پودر روشن کننده استفاده کنید

از پودر روشن کننده به کار ببرید. برای به کار بردن از پودر آرایشی می ‌توانید تا از یک قلم تمیز و با کیفیت به کار ببرید تا آن را به خوبی بر روی استخوان گونه ‌های تان و استخوان پیشانی تان قرار دهید و بتوانید آن را با ملایمت بر روی پوست تان ماساژ دهید. شما می‌ توانید تا این پودر را به همراه  آرایش معمول تان مصرف کنید. این پودر موجب می ‌شود تا برق پوست تان گرفته شده و گونه ‌های تان پر‌تر و شاداب‌ تر دیده شوند.

توجه داشته باشید که برای سرخ ‌‌تر کردن پوست تان، از پد‌های پنبه ‌ای، دستمال کاغذی و قلم موهای کوچک استفاده نکنید، چرا که این وسایل موجب می ‌شوند تا صورت تان به طور یکدست و یکسان آرایش نشده و آرایش تان به درستی برق پوست تان را نگیرد.

هرشب آرایش تان را پاک کنید

هر شب پیش از رفتن به رختخواب با استفاده از یک دستمال پاک‌ کننده آرایشی و یا سایر پاک کننده ‌های آرایشی، آرایشی را که در طی روز روی پوست تان بوده است را تمیز کنید. به کار بردن از محصولاتی که مختص استفاده برای صورت می باشد و تنها برای پاک کردن آرایش مورد استفاده قرار می گیرند، بهترین انتخاب ممکن برای شما می باشد.

در صورتی که می ‌توانید تا آرایش نکنید، بهتر است که این کار را انجام ندهید و با یک یا دور روز پی در پی آرایش نکردن، مهلتی دوباره برای تنفس به پوست تان بدهید و در نهایت خواهید دید که پوست تان سالم تر از پیش خواهد شد.

در رابطه با عمل تزریق چربی مطالعه کنید

با یک پروفسور متخصص جراحی پلاستیک، در خصوص فرآیند، عمل انتقال دادن چربی قسمتی خاص از بدن تان به قسمت دیگر (مانند گونه ‌های تان) مشورت کنید. با توجه به مقدار چربی نقاط گوناگون از بدن تان و ساختار صورت تان، با اجرای این عمل و منتقل کردن مستقیم بافت چربی به زیر پوست صورت تان، می‌ توانید تا به سرعت گونه ‌هایی پر داشته باشید.

این فرآیند دارای ماندگاری بالایی می باشد و تقریبا ۶۰ درصد از چربی انتقال داده شده به گونه ‌های تان، باقی می‌ ماند. سلول‌ های چربی باقی‌ مانده از این انتقال، نظیر سایر سلول‌ های چربی در بدن، سر جای شان باقی‌ مانده و کارکردی شبیه به زمانی که در قسمت اصلی و اهدا کننده بدن بودند، خواهند داشت.

از تزریقات پوستی استفاده کنید

تزریق چربی و پر‌کننده ‌هایی از جمله ماده Sculptra مقداری زمان‌ بر‌تر بوده، ولی در عوض دارای  ضرر کمتری می باشد و علاوه بر این ماندگاری بالاتری دارند. با به کار بردن از سوزن‌ های مخصوص و مناسب، مقدار اندکی از چربی ‌های مصنوعی و یا طبیعی به درون لایه ‌های پوست گونه‌ های تان تزریق می شود. برای رسیدن به گونه ‌هایی پر، باید چندین مرحله تزریق انجام بدهید.

تزریقات ماده Sculptra دارای ماندگاری زیادی می باشد و همچنین ریسک کمتری در عوارض احتمالی دارند، ولی پیوند چربی و تزریقات سیلیکونی، دارای ریسک زیادی می باشند.

توجه داشته باشید که پس از گذشت چند سال هم باید دوباره تزریقات تکمیلی و بسیاری انجام بدهید. به طور مثال در تزریقاتی که از ماده Sculptra استفاده می‌ کنید، باید پس از گذشت دو سال تزریق جایگزین صورت گیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *