#


چگونه می توان شکمی تخت داشت؟

3 آگوست 2018 بدون نظر 2885 بازدید

چگونه می توان شکمی تخت داشت؟

ترفندهایی برای داشتن شکمی تخت

داشتن شکم تخت همیشه احساس خوبی به ویژه در پوشیدن لباس به ما می بخشد. محققان در این زمینه بر این اعتقادند که داشتن تناسب اندام و شکم تخت هم از ذهن ما سرچشمه می گیرد. وقتی که شما وزن خود را بالا می برید یا وزن از دست می دهید نخستی ناحیه ای که بیشتر به چشم خودتان و دیگران خواهد آمد شکم شماست.

در این مطلب چند مورد مناسب برای آب کردن شکم و بالا بردن اعتماد به نفس تان اشاره خواهیم کرد تا این بار بدون استفاده از فتوشاپ و بدون پنهان نمودن شکم خود به آسانی از خودتان عکس بگیرید.

1) نوشیدن آب گرم با لیمو هر صبح

آب گرم به همراه لیمو، برای پاکسازی معده شما خوب است و از مشکلات مربوط به گوارش جلوگیری می نماید. لیمو شروع به آب کردن چربی های شما و بالا بردن سوخت و ساز بدنتان می کند. به همین خاطر فنجان قهوه را از برنامه غذایی صبح حذف نمایید و روز خود را با آب گرم و لیمو آغاز نمایید تا نتیجه مثبت آن را مشاهده کنید.

2) نوشیدن چای سبز بعد از هر وعده اصلی

چای سبز با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد به پایین آمدن وزن شما کمک خوبی می کند. دقیقاً پس از صرف یک وعده غذایی پر چرب، حتماً سعی کنید چای سبز دم کنید و بنوشید. این عمل به سوزاندن چربی بدن شما کمک خیلی خوبی می کند. چای سبز درمان کاملی برای پایین آوردن وزن شما نیست و تنها به عنوان یک کمک کننده برای آب کردن هر چه راحت تر چربی ها است.

3) یوگا شروع کنید

این ورزش بر روی ذهن شما اثر خوبی می گذارد. حتماً به کلاس های یوگا بروید و دست کم یک مرتبه در هفته تمرین یوگا را در برنامه خود بگنجانید. با این ورزش اضافه بر این که عضلات شکم خود را افزایش می دهید، به قوی تر شدن شانه ها، پاها و شکم خود هم کمک خواهید کرد.

4) شام را سبک میل کنید

در طول روز تلاش نمایید بالاترین کالری که بدن شما دریافت می کند از وعده های غذایی صبحانه و ناهار باشد. یک شام سبک افزون بر اینکه وزن شما را در حد تعادل نگه می دارد به داشتن خواب آرام هم کمک زیادی می کند. همچنین بدن  شما نمی تواند کالری دریافتی در وعده شام خود را بسوزاند و این باعث می شود که با گذشت زمان وزن شما بالا برود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *