#


چگونه می توانیم جوانی مان را بعد از چهل سالگی حفظ کنیم؟

جوانی
16 نوامبر 2017 يك نظر 1415 بازدید

چگونه می توانیم جوانی مان را بعد از چهل سالگی حفظ کنیم؟

چگونه می توانیم جوانی مان را بعد از چهل سالگی حفظ کنیم؟

بیشتر کسانی که در دهه بیست زندگی شان هستند سراغ آخرین مدهایی می روند که به روز می باشند. زمانی که به دهه سی زندگی شان می رسند با کارها و خانواده وقت شان را می گذرانند و در دهه چهل زندگی شان دنبال روش هایی برای سالم ماندن و جوان ماندن شان می روند. چنانچه شما هم در دهه چهل زندگی تان هستید و به دنبال راهی برای برگرداندن جوانی تان هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها بخوانید و آن را رعایت کنید تا به هدفی که می خواهید برسید.

از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید

تا به حال شده به مردان و زنان فرانسوی توجه کرده باشید و ببینید که چقدر جوان و شاداب می باشند؟ راز زیبایی که در بین آن ها وجود دارد استفاده از کرم های مرطوب کننده است که همیشه برای پوست شان مصرف می کنند. پس به شما توصیه می کنیم که کرم های مورد علاقه تان را در دسترس قرار دهید و در طول روز چندین بار از ان استفاده کنید و به گردن، صورت و دست های تان بمالید. یکی از راه هایی که می توانید با استفاده از آن جوان بمانید مرطوب کننده های بدن هستند.

جوانی

جوانی

مصرف سدیم تان را محدود کنید

بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است نشان می دهد اگر در مواد غذایی تان مقدار زیادی سدیم وجود داشته باشد باعث می شود که روی پوست تاثیر بدی بگذارد و علاوه بر اینکه رطوبت آن را از بین می برد بلکه باعث می شود زیر چشم دچار گودی شود. میانگین مصرف سدیم در طول روز باید 2300میلی گرم یا یک قاشق چای خوری باشد.

کمد لباس های تان را متنوع کنید

هیچ موردی پیدا نمی شود که شما را به اندازه ی زمانی که کمدهای تان را متنوع می کنید، شاد کند. لباس هایی که از مد افتاده اند و قدیمی شده اند را دور بریزید و جای آن ها لباس های شاد و نو تهیه کنید. بهتر است که در گزینه ی اول به سراغ لباس هایی بروید که هر روز از آن ها استفاده می کنید مانند بلوز ، شلوارجین و یا کفش. اگر لباس های نویی بپوشید باعث می شود که ده سال جوان تر به نظر برسید.

جوانی

جوانی

بیشتر بخندید

یکی از راه هایی که می تواند استرس را درمان کند خنده می باشد، پس تا می توانید بخندید تا بتوانید استرس و ناراحتی را که باعث بروز پیری می شوند را از خودتان دور کنید. شما می توانید وقت تان را با دوست های تان بگذرانید تا لبخند بیشتری را بر روی لب های تان بیاورید.

مدل موهای تان را تغییر دهید

شما می توانید با تغییر دادن مدل موهای تان، ظاهرتان را به کل تغییر دهید و خود را جوان تر کنید. سراغ مدل موهایی بروید که هم به فرم صورت تان بیاید و هم اینکه شما را زیباتر و جذاب تر نشان دهد.

جوانی

جوانی

لباس هایی که اندازه تن تان هستند را بپوشید

زمانی که برای خرید لباس می روید، دقت کنید که هر لباسی به چشم تان می آید را نخرید. لباسی که خریداری م یکنید باید اندازه ی تن تان باشد. اگر لباسی که تهیه می کنید فیت تن تان باشد به اصطلاح برای شما دوخته شده، علاوه بر اینکه شما را جذاب تر می کند، بلکه باعث جوان تر شدن شما می شود.

لاک بزنید

برخی اوقات بعضی از کارهای ساده ای می تواند باعث جوان تر شدن تان بشود مانند لاک زدن. طبق تحقیقات به دست آمده نشان می دهد که دست هایی که لام دارند نسبت به دست های بدون لاک جوان تر به نظر می رسند. پس سعی کنید که برای جوان تر نشاندادن دست های تان با استفاده از لاک زینت ببخشید.

ابروهای تان را پهن تر کنید

با افزایش سن ابرو ها باریک تر می شوند. ولی خوشبختانه روش های بسیاری برای پهن کردن آن ها وجود دارد. شما می توایند با انجام تتو و یا کاشت ابرو و حتی استفاده از مداد ابرو به ابروهای تان فرمی که می خواهید را بدهید.

از ماسک های صورت استفاده کنید

برای جوان تر ماندن باید به پوست صورت تان رسیدگی کنید. شما می توانید هفته ای یک بار و یا هر چند هفته یک بار ماسکی را برای صورت تان در خانه درست کنید و به صورت تان بمالید. اگر پوستی شفاف و شاداب داشته باشید باعث جوان تر شدن شما می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *