#


چگونه می توانیم با استفاده از عسل رنگ چشم هایمان را تغییر دهیم؟

رنگ چشم
13 اکتبر 2017 بدون نظر 4904 بازدید

چگونه می توانیم با استفاده از عسل رنگ چشم هایمان را تغییر دهیم؟

چگونه می توانیم با استفاده از عسل رنگ چشم هایمان را تغییر دهیم؟

آیا علاقه دارید که رنگ چشم های تان با عسل طبیعی تغییر کند؟ تغییر دادن رنگ چشم آن هم با عسل عنوان مقوله ای است که در این مطلب به آن می پردازیم. این را بدانید که این مسئله هیچ واقعیت علمی ای ندارد و بعضی از افراد این کار را به عنوان تجربی مصرف کرده اند.

رنگ چشم چگونه با عسل تغییر می کند؟

خاصیتی که عسل دارد سفیدکنندگی است که برای سفید شدن پوست و محو کردن لک ها از این به عنوان یک ماده ی خانگی استفاده می شود. عسل برای روشن کردن مو و درمان آلرژی بسیار مفید است، طبق گفته ای قدیمی رنگ چشم قهوه ای توسط عسل روشن تر می شود.

رنگ چشم

رنگ چشم

آیا رنگ چشم به طور دائم توسط عسل تغییر می کند؟

دانستن این نکته مهم است که هیچ ماده ای نمی تواند رنگ چشم را به طور دائم عوض کند. اگر کسی گفت که رنگ چشم به طور دائم تغییر می کند مطمئن باشید که به چشم های تان آسیب وارد می کند و باعث ضعیفی چشم می شود پس به این نتیجه می رسیم که با عسل هم موقتی رنگ چشمان تغییر می کند.

چگونه رنگ چشمان تان را با عسل و آب تغییر دهید؟

اگر عسل و آب را با هم ترکیب کنید می توانید رنگ چشمان تان را با آن تغییر دهید و روشن تر کنید. کسانی که می خواهند از این محلول برای روشن تر شدن چشمان شان استفاده کنند باید عسل را درون مقداری آب ولرم بریزند تا حالت چسبندگی بگیرد. و برای اینکه این کار را انجام دهید باید آن را در صبح و شب دو یا سه قطره در چشمان تان بچکانید. این کار را هر روز تا دو هفته انجام دهید. اکثر کسانی که می خواهند چشمان شان را روشن تر کنند عسل را خام درون چشما نشان می ریزند. این را هم بدانید که آب ولرم بهتر از آب خنک است.

عسل و آب را به ترتیب به نسبت یک به پنج باهم مخلوط کنید و و با استفاده از یک قطر چکان تمیز آن را به میزان دو تا سه قطره درون هر کدام از چشمان تان بریزید. اگر موادی باقی ماند در جایی که خنک و تاریک است نگه داری کنید. عسل به عنوان یک آنتی باکتریا عمل می کند که می توانید برای تمیز کردن چشم و برخی از عفونت ها مانند التهاب و خشکی چشم از آن استفاده کنید.

رنگ چشم

رنگ چشم

عوارض احتمالی از عسل برای تغییر رنگ چشم

ممکن است عسل برای چشمان تان عوارض هایی هم به همراه داشته باشد. دلیلی که باعث می شود اشخاص از استفاده از عسل دوری کنند این است که ممکن است اکثر عسل ها خالص نباشند و ترکیب شده با مواد مصنوعی باشد. PH چشم انسان ها 7/5 است ولی PH عسل 3است بنابراین خاصیت اسیدی که عسل دارد باعث می شود که چشمان تان دچار سوزش شوند و به شما توصیه می کنیم که آن را به تنهایی برای این کار استفاده نکنید.

تغییر رنگ چشم با عسل نامرغوب ممنوع!

به شما توصیه می کنیم که برای تغییر دادن رنگ چشم های تان از عسل نامرغوب استفاده نکنید. بعضی اشخاص عسل را با آب ترکیب می کنند ولی نمی دانند که PH آن چند است و سپس درون چشمان شان می ریزند و این کار باعث می شود که چشمان دچار سوزش و خارش شود.

چنانچه از عسلی استفاده کنید که آلوده است ممکن است که چشمان تان دچار عفونت و آسیب شود. توصیه ی ما به شما این است که قبل از اینکه بخواهید رنگ چشمان تان را به وسیله عسل روشن تر کنید باید روش انجام این کار را مطالعه بفرمایید.

رنگ چشم

رنگ چشم

تمام رنگ چشم ها طبیعی می باشد که که رنگدانه ها را بخشی از عنبیه می شناسند. رنگ چشم انسان ها مختلف است گاهی آبی، گاهی سبز، گاهی خاکستری و بیشتر مواقع قهوه ای است که زیاد مورد استقبال قرار نمی گیرد و افراد سعی دارند که رنگ شان را روشن تر کنند. این را بدانید که تغییر دادن دائمی رنگ عنبیه اصلا امکان ندارد. با اینکه لیزر درمانی ها زیاد شده ولی استفاده از عسل باعث می شود که هیچ موقع برای روشن تر کردن چشم های تان از جراحی استفاده نکنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *