#


چگونه لب های خود را برجسته نشان دهیم؟

برجسته کردن لب
2 جولای 2017 بدون نظر 1317 بازدید

چگونه لب های خود را برجسته نشان دهیم؟

چگونه لب های خود را برجسته نشان دهیم؟

مطمئناً هنگام آرایش کردن برای هر خانمی زیبایی لب هایش از اهمیت زیادی برخوردار است و بیشترین تمرکز هر فردی روی این قسمت از صورت خواهد بود.

برجسته نشان دادن لب ها از جمله کار هایی است که کمتر خانمی موفق به درست انجام دادن آن می شود؛ چرا که اصول اولیه و ساده این کار را نمی داند و خیلی زود خسته می شود و به یک رژ لب ساده زدن اکتفا می کند.

ما امروز قصد داریم چگونه برجسته نشان دادن لب ها را به شما آموزش دهیم بنابراین قدم به قدم با ما همراه باشید تا در نهایت به لب هایی خوش فرم برجسته دست پیدا کنید.

فرم لب ها و آرایش آن

برجسته کردن لب

برجسته کردن لب

لب های باریک و برجسته کردن آن ها

در مورد لب هایی که باریک هستند بهتر است مداد لبی را که رنگ آن به اندازه کمی از رنگ رژ لب پر رنگ تر است به کار ببرید و دور لب را خط لبی بکشید.

دقت کنید که این خط درست در زیر خط اصلی لب شما قرار گرفته و به آن متصل باشد و هیچ فاصله ای بین خط اصلی لب شما و خطی که کشیده اید نباشد چراکه لب های شما را بد شکل و بسیار بزرگ نشان خواهد داد.

پس از اینکه خط را دور تا دور لب خود کشیدید به آرامی و با کمک انگشت تان رنگ این مداد را بر روی کل لب خود بمالید و پس از آن کمی رژ لب بزنید.

پس از اتمام کار رژ زدن از یک مداد به رنگ سفید استفاده کرده و در زیر و پائین خط لب خود یک خط بکشید این کار باعث می شود که لب های شما برجسته تر از آنچه که هست دیده شود.

لب های پهن و ایجاد برجستگی بر روی آن ها

برجسته کردن لب

برجسته کردن لب

افرادی که دارای لب های پهن هستند و میخواهند کمی برجسته تر نشان دهند نباید خط لب شان را بیرون از خط لب اصلی خود بکشند این کار باعث می شود که لب های آن ها پهن تر از حد واقعی خود را نشان دهد.

آن ها باید درست بر روی خط لب اصلی خودشان مداد کشیده و روی آن رژ لب بزنند. این افراد برای برجسته کردن لب های خود کافی است مداد سفید را در زیر لب هایشان و فقط در قسمت وسط لب های خود بکشند.

باید بگوئیم هنگام برجسته کردن لب ها به فرم لب های خود و تفاوتی که میان آن ها است خوب دقت کنید.

در لب های باریک خطی که با مداد سفید کشیده می شود به طور کامل دور تا دور لب ها کشیده می شود ولی در لب های پهن این رنگ سفید فقط در قسمت وسط لب کشیده شده و گوشه های لب به رنگ خط لب و یا رژ لبی که زده اید باقی خواهد ماند.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *