#


چگونه عضو تناسلی مان را جوان و زیبا نگه داریم؟

14 می 2017 بدون نظر 2375 بازدید

چگونه عضو تناسلی مان را جوان و زیبا نگه داریم؟

چگونه عضو تناسلی زنانه مان را جوان و زیبا نگه داریم؟

 عوامل متعددی مثل افزایش و کاهش وزن شدید و یا زایمان و یا مشکلاتی که در ناحیه تناسلی ایجاد میشوند ،ممکن است ظاهر این ناحیه را تحت تاثیر قرار دهد.بسیاری از خانم ها بعد از زایمان ویا کاهش وزن دچار این مشکل میشوند و از بسیاری از فعالیت های ورزشی و حتی مقاربت امتناع میکنند.همچنین شلی مخاط واژن و به دنبال آن کاهش احتمالی حس واژن در تعداد زیادی از خانم های میانسال و مسن نیز دیده می شود که حتی ممکن است موجب اختلال در مقاربت نیز شود.بنابراین همان طور که اثر سن بر صورت تان خود را نشان می دهد،در اندام های زنانه هم بی تاثیر نیست.و جالب است که هزاران محصول برای کمک به حفظ جوانی صورت وجود دارد، اما عضو تناسلی به حال خود رها می شود.

عضو تناسلی زنانه و دهه ی سوم زندگی:

در اوایل دهه سوم زندگی ممکن است، چربی لب بیرونی و تپه ونوس (بافت چربی بالای لب ها) از بین برود. واین مناطق شروع به از دست دادن حجم کنند، درست مثل اتفاقی که برای صورت و سینه ها می افتد. هم زمان تغییراتی هم داخل واژن ایجاد می شود و کم کم که به سمت یائسگی می روید پوشش واژن نازک می شود و جریان خون آن کاهش یافته و ماهیچه های کف لگن هم تضعیف می شوند. همه این اتفاق ها می تواند اعتماد به نفس شما را در اتاق خواب از بین ببرد. واین موضوع می تواند افزایش عمل های جوان سازی را توجیه کند. اما لازم نیست به دنبال عمل جراحی باشید، چون با انجام برخی کارها می توانید این عضو بدن تان را جوان و سالم نگهدارید.

راه کارهای جوان سازی:

از این به بعد برای شستشوی واژن از مواد پاک کننده ملایم استفاده کنید.استفاده از صابون های تند که باعث خشکی و تحریک بافت لب می شود برای عضو تناسلی مناسب نیست .به خصوص اگر جزو افرادی هستید زنانی که پوست خشکی دارید و مدام از محصولاتی استفاده می کنید که آب سلول های پوست را می گیرند.چراکه این اتفاق برای واژن هم حادث میشود.

مدام تغییر وزن ندهید:

کم و زیاد شدن مداوم وزن همانطور که روی پوست و بدن تاثیر بد میگذارد روی عضو تناسلی نیز اثرگذار است.چراکه هرچه نوسانات وزن تان بیشتر باشد، این ناحیه بیشتر دچار کشش می شود. حفظ وزن سالم اهمیت زیادی دارد. اگر شما خیلی لاغر هستید، بخش خصوصی بدن تان هم مانند صورت تان با افزایش سن لاغر می شود، به همین دلیل اگر مرتب خودتان را لاغر کنید، ممکن است چربی ناحیه بالای لب ها و خود ناحیه تناسلی برنگردد.

مدت زیادی دوچرخه سواری نکنید:

باید حواستان باشد که اصطکاک مداوم بدن با صندلی دوچرخه می تواند باعث کشش لب های واژن شود، به خصوص اگر لب های بیرون به طور طبیعی بزرگ باشند.

از نظر جنسی فعال باشید:

ااگر از نظر جنسی فعال نباشید و آن را تحریک نکنید و جریان خون را به این منطقه افزایش ندهید، بافت و عضلات این ناحیه تغییر خواهد کرد.جریان خون برای ایجاد لذت مهم است که در اثر افزایش سن آن را به تدریج از دست می دهید. علاوه بر این اگر نگران بارداری نباشید، مایع منی خود اثر ضدپیری دارد. این به دلیل هورمون ها، اسیدهای چرب و ترکیبات ضد التهابی است که منی حاوی آنهاست.

 ورزش کنید:

برای تمرین بیشتر ماهیچه های واژن، بهتر است ۱۵ دقیقه در روز روی توپ های سوئیسی بنشینید.این کار بدون انجام فشار، تنها نیروهای ماهیچه های کف لگن را منقبض می کند.ورزش کردن باعث سلامتی جسم می شود؛ اما متاسفانه توجه اصلی مردم در ورزش، به ماهیچه های بزرگی مانند بازو و ساق پا جلب می شود. موضوع ظریفی که کمتر به آن توجه می شود، تقویت ماهیچه های کوچک و قدرتمندی در بدن خانم ها است. این ماهیچه های حساس در بخش تحتانی لگن قرار دارند؛ ماهیچه های پر رمز و راز کگل. ماهیچه های کگل با شکلی شبیه عدد هشت انگلیسی، واژن و مقعد را احاطه می کنند. ماهیچه های کگل از اندام های لگنی مانند مثانه، راست روده، رحم و واژن محافظت می کنند. در واقع شما با نیرومند کردن عضلات کگل، اندام های جنسی خود را نیرومند می کنید.

تنگ کردن واژن با ورزش کگل:

تمرینات کگل، رایج ترین ورزش های تنگ کردن واژن هستند.این ورزش به شما کمک می کند عضلات واژن تان قدرتمند شوند؛ علاوه بر آن ورزش کگل باعث می شود واژن گشاد و باز، دوباره جمع شود و به حالت تنگ و سفت اولیه بازگردد. واژن تنگ باعث می شود همسر شما در حین روابط جنسی، بتواند به ارگاسم (اوج لذت جنسی) برسد و تمایل بیشتری برای نزدیکی با شما داشته باشد. برای انجام تمرین کگل به صورت زیر عمل کنید:

به پشت دراز بکشید و عضلات پایین لگن را احساس کنید.عضلات اطراف واژن را منقبض کنید. عضلات اطراف واژن همان عضلاتی هستند که با منقبض کردن آن ها، خروج ادرار را متوقف می کنید.این حرکت را در یک ست 25 تایی انجام دهید؛ روزانه سه تا شش ست تمرین کگل انجام دهید.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *