#


چطور می توان لبخند زیبا داشت؟

لبخند زیبا
24 سپتامبر 2017 بدون نظر 849 بازدید

چطور می توان لبخند زیبا داشت؟

چطور می توان لبخند زیبا داشت؟

با داشتن لبخندی زیبا چهره ی شما نیز جذاب تر می شود. شاید شما فکر کنید که برای داشتن لبخندی زیبا حتما باید دندان های سفید و مرتب و یا لب هایی زیبا را دارا بود. ولی این تصور اشتباه است و فقط کافی ست که اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و لبخندی زیبا و شیرین بزنید.

1-اعتماد به نفس خود را بالا ببرید

برای داشتن یک لبخند زیبا لازم نیست که دندان های هالیوودی و لب های خاصی داشته باشید. مردم بیشتر به مواردی که شما به آن لبخند می زنید توجه می کنند تا خود نحوه خندیدن تان. پس نتیجه می گیریم که لبخندی دلنشین تر است که باعث می شواد دیگران را خوشحال و شاد کند. پس از لبخند زدن خودداری نکنید و همیشه با اعتماد به نفس به دیگران لبخند بزنید.

2-مقابل آینه تمرین آرامش کنید

خود را جلوی آینه ببرید و سعی کنید عضلات صورت تان را شل کنید. اگر دچار استرس هستید گونه ها و پیشانی خود را به آرامی ماساژ دهید. پس از آن فک های خود را شل و مجددا منقبض کنید.

 لبخند زیبا

لبخند زیبا

3-به چیزهای خوب فکرکنید

خنده ای که واقعی باشد بهتری لبخندی است که می تواند به دیگران تقدیم کرد. پس سعی کنید که به اتفاقات بامزه ای که با دوستان خود داشته اید فکر کنید و به آن ها لبخند بزنید.
حتی داستان هایی که در کودکی باعث خجالت شما می شدند موجب خنده شما می شود پس به خاطر خندههای خودتان آن ها را دور نریزید.

4-به چشمان خود توجه کنید

شما می توانید از طریق چشمان و تغییراتی که در ماهیچه های اطراف آن ها می شود تشخیص دهید که این خنده واقعی است یا دروغین. پس تلاش کنید که موقع خندیدن چشمان تان را کمی باز کنید و ابروهای خود را به بالا ببرید.
اگر هنگام خندیدن سر خود را کمی کج کنید لبخند شما زیباتر می شود.

5-لبخند رسمی را تمرین کنید

در مکان هایی مانند مدرسه، دانشگاه و یا محیط های کار باید لبخند رسمی زد. به شما پیشنهاد می کنیم که در مکان هایی مانند این ها لبخندی باوقار بزنید.
شما می توانید لب های تان را ببندید یا کمی که فقط دندان های تان مشخص شود باز کنید و موقع خندیدن دندان های خود را بهم بچسبانید.
این نوع لبخند بیشتر برای خانم ها می باشد ولی همه افراد می توانند آن را تمرین کنند.

6-لبخندی دوستانه داشته باشید

اگر در محیط های اجتماعی یک لبخند کوچک هم بزنید توجه همه به سوی شما جلب می شود. پس سعی کنید که لب های خود را به هم فشار دهید و گوشه لب های تان را کمی به سمت بالا ببرید. این لبخند را برای چند ثانیه نگه دارید تا توجه اطرافیان را به خود جلب کنید.

7-با تمام وجود بخندید

برای یک لبخند از ته دل کافی است که دهان خودرا باز کنید و از ته دل یک قهقه بزنید.
همچنین خود را طوری نشان دهید که یعنی روز خود را دوست داشته اید و از آن لذت می برید.

مراقبت از بهداشت دهان و دندان

اگر دندان های سالمی داشته باشید باعث می شود که موقع لبخند زدن ظاهری زیبا داشته باشید پس مواظب دندان های خود باشید.

1-هر روز نخ دندان بکشید

همیشه قبل از مسواک زدن یکی دو بار در روز از نخ دندان استفاده کنید. استفاده از نخ دندان باعث می شود که باقی مانده ی غذاها در بین دندان ها توسط نخ دندان ها خارج شود، و از زرد شدن و خرابی آن ها پیشگیری می کند.

 لبخند زیبا

لبخند زیبا

2-روزی دو بار مسواک بزنید

سعی کنید که هر روز دو بار مسواک بزنید و مدت زمان مسواک زدن تان حداقل دو تا سه دقیقه زمان ببرد و این کار باعث می شود که دندان های تان همیشه سالم و تمیز باشد.
برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید خمیر دندان هایی که دارای فلوراید هستند را استفاده کنید. ما به شما توصیه می کنیم که از مسواک های سفت استفاده نکنید، چون باعث می شود که به دندان ها و لثه های تان آسیب بزند.

3-از سفید کننده های خانگی استفاده کنید

اگر دندان های شما با استفاده از نخ دندان و مسواک سفید و درخشان نمی شود ما به شما پیشنهاد می کنیم که سفید کننده های خانگی را در مدت کوتاهی استفاده کنید.
شما می توانید این سفید کننده را با کمترین هزینه تهیه کنید و نگران نباشید چون به شما آسیبی نمی زند. فقط کافی ست کمی جوهر نمک را به خمیر دندان تان اضافه کنید و به مدت دو دقیقه به وسیله مسواک بر روی دندان تان بکشید.

این را به یاد داشته باشید که از این مواد در هفته فقط یک بار از آن استفاده کنید چون استفاده زیاد آن سبب آسیب زدن به دندان هایتان می شود. همچنین می توانید برای تمیز کردن دندان های خود یک قاشق مربا خوری روغن نارگیل را در دهان خود بچرخانید و در انتها به بیرون بریزید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *