#


پیش از بلوند کردن موهای تان به این نکات توجه کنید

بلوند کردن
13 نوامبر 2017 يك نظر 1201 بازدید

پیش از بلوند کردن موهای تان به این نکات توجه کنید

پیش از بلوند کردن موهای تان به این نکات توجه کنید

بلوند کردن مو

اگر قصد بلوند کردن موهای تان را دارید باید به این نکاتی که در اختیارتان قرار می دهیم توجه کنید. اکثر خانم ها برای اینکه چهره های شان تغییر کند و موهای شان ظاهر جدیدی پیدا کند تصمیم می گرند که آن ها را بلوند کنند. برای اینکه به رنگ دلخواه تان برسید با کمی مشکل روبه رو می شوید. مهم نیست که چند تا عکس از رنگ هایی که دوست دارید را به آرایشگرتان نشان دهید ، معمولا ممکن است که موهای تان زرد روشن ، برنجی ، سفید و یا مصنوعی شود. برای اینکه بتوانید رنگ موهای تان را شبیه به آن چیزی که دوست دارید در بیاورید باید به نکات زیر توجه کنید.

چقدر می خواهید خرج بلوند شدن تان کنید؟

اگر می خواهید موهای تان را بلوند کنید باید آن را ترمیم و نگهداری کنید. اگر قصد این کار را دارید ، باید اطمینان داشته باشید که می توانید از عهده ی هزینه  آن بر آیید. تقریبا هر چهار تا 12هفته (البته بستگی به میزان بلوندی دلخواه و رنگ طبیعی موهای تان دارد) باید آن را ترمیم کنید.

 بلوند کردن

بلوند کردن

حواس تان به رنگ طبیعی موهای تان باشد

فکر کنید که رنگ مو در عرصه ای از یک تا دوازده می باشد. یک تیره ترین مشکی و دوازده روشن ترین بلوند است. احتمال دارد که چند وقتی طول بکشد تا بتوانید رنگ موی طبیعی تان را دوباره ببینید و یا حتی به یادتان بیاورید. احتمال خیلی کمی وجود دارد که افرادی که سن شان بالاتر از شانزده سال است ، روشن تر از هفت باشد.

آماده باشید تا شامپو و نرم کننده معمول تان را ارتقا دهید

به طور معمول برای بلوند کردن موها باید مقدار زیادی آمونیاک و یا مواد سفید کننده استفاده کنید. شما درون موهای تان تغییر بافتی را احساس می کنید که باید مصرف شامپو را کاهش دهید و بیشتر از نرم کننده استفاده کنید. به شما پیشنهاد می کنیم ، از شامپویی استفاده کنید که بدون سولفات و ماسک ترمیمی می باشد.

یک متخصص رنگ بلوند پیدا کنید

اگر می خواهید موهای تان را همانطوری که دوست دارید بلوند کنید باید دنبال رنگ کار خوب باشید. شما می توانید از کسی که رنگ مویش همانی است که خودتان می خواهید بپرسید که پیش چه کسی رفته است و شما هم به همان جا بروید و همچنین می توانید از کسی که رنگ موهایش بد شده است همین سوال را مطرح کنید تا متوجه شوید که پیش چه کسی نباید بروید.

 بلوند کردن

بلوند کردن

بدانید می خواهید چه مقدار بلوند کنید

ته رنگ های گوناگونی از رنگ بلوند وجود دارد که به شما حق این را داده است تا بتوانید از بین آن ها رنگ مورد علاقه تان را پیدا کنید. توجه کنید که ته رنگ های سرد و گرم کدامند و کدام یک بیشتر به پوست شما می آید. از رنگ بلوندهایی که مورد علاقه تان است را به آرایشگرتان نشان دهید. از این مسئله اطمینان داشته باشید که عکس ها به رنگی که می خواهید نزدیک باشند و سیاه و سفید نباشند. البته این موضوع را به یاد داشته باشید که رنگ بلوند ها زیر نورهای مختلفی که در محیط وجود دارند متفاوت به نظر می رسند.

آماده تغییر در آرایش تان باشید

رنگ مو مانند قابی برای صورت شما می باشد. اگر به طور مستقیم موهای تان را بلوند کنید تاثیر زیادی بر روی رنگ رژ تان می گذارد ، یعنی به احتمال زیاد باید رنگ آن را تغییر دهید. بعد از اینکه موهای تان را رنگ کردید به یک لواز آرایشی بروید و ار آن جا رنگ رژ مناسب را انتخاب کنید و خریداری نمایید.

بدانید که هایلایت می خواهید یا رنگ یکسره یا هر دو

اگر رنگ طبیهی موهای تان بالاتر از هفت می باشد ، فقط می توانید با هایلایت کردن آن را بلوند کنید. بریا موهای تیره تر باید از رنگ یک سره استفاده کنید و ممکن است رنگ پایه بشکند و یا اگر رنگ طبیعی موهای تان کمتر از پنج است به هر دوی آن نیاز دارید. باید با این عبارات آشنا باشید تا بدانید که برای نوبت های بعدی که قرار است مراجعه کنید چه مقدار وقت لازم دارید.

 بلوند کردن

بلوند کردن

درخواست لعاب مو کنید

بعد از بلوند کردن مو ، یک راهی که بدون پر اکسید با طیف های رنگی مختلف است لعاب می باشد که می توانید برای رسیدن به رنگ دلخواه تان و درخشش مو برای چهار تا شش هفته از آن استفاده کنید.

آماده باشید تا مثل قبل جدی گرفته نشوید

در تصور افراد ، کسانی که موهای بلوند دارند از هوش بالایی بر خوردار نیستند. ممکن است که با بلوند کردن موهای تان جوک های زیادی را در رابطه با موی بلوند بشنوید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *