#


پوست های تیره را چگونه باید آرایش کرد

پوست های تیره
28 نوامبر 2017 2 نظر 1417 بازدید

پوست های تیره را چگونه باید آرایش کرد

پوست های تیره را چگونه باید آرایش کرد

چنانچه جزو کسانی هستید که پوستی تیره دارید و دائما برای آرایش دچار تردید می شوید باید به شما بگوییم که دیگر نگران نباشید، ما در این مطلب می خواهیم چند توصیه ی آرایشی را در اختیارتان قرار دهیم تا شما را از مشکلی که به آن دچار شده اید نجات دهیم.

توصیه های زیر را برای آرایش صورت فراموش نکنید:

1-آرایش های دلیرانه برایتان بسیار مناسب است

رنگ هایی که پاستلی و روشن هستند را کنار بگذارید و از رنگ های تند، برنزی و طلایی استفاده کنید.

2-آرایش چشم ها

برای آرایش چشم های تان باید از آرایشی ظریف و خط چشم کبود و یا آبی استفاده کنید و یا اینکه می توانید از رنگ های براقی مانند مسی به کار ببرید.

آرایش

آرایش

3-آرایش گونه ها

شما می توانید با یک حرکت چرخشی بر روی گونه ها از سمت گوش به سمت پایین یک افکت سایه روشن را به وجود بیاورید.

4-آرایش لب ها

برای لب های تان باید از رژ لب های براق به کار ببرید چون اگر این کار را انجام ندهید آرایش تان حالت برهنگی خواهد گرفت. این را به یاد داشته باشید که زمانی که از رنگ رژهای براق استفاده می کنید به آن حالت سایه روشن ندهید.

5-زیر سازی مناسب پوست

این را به یاد داشته باشید که همیشه پیش از آن که از کرم پودر استفاده کنید از یک زیر ساز با فون مناسب استفاده کنید.

6-سایه های ممنوع

این را هرگز فراموش نکنید که نباید از سایه های قهوه ای، صورتی و سفید استفاده کنید.

آرایش

آرایش

توصیه های ویژه آرایشگری

سایه چشم ها

بهترین انتخابی که می توانید برای پوست های تیره داشته باشید رنگ های برنز و یا هر رنگ روشن تیره می باشد یعنی سبز تیره، آبی تیره و… .شما می توانید هر رنگی که می خواهید را استفاده کنید ولی باید از سایه های براق و روشن دوری کنید.

انتخاب رنگ موی مناسب

ممکن است که برای تان بسیار عجیب باشد ولی اگر رنگ موی مناسبی را انتخاب کنید باعث می شود که چهره تان تغییر بسیاری کند.

اگر رنگ موی انتخابی تان با پوست تان هماهنگ نباشد باعث می شود که چهره تان را خسته و گرفته نمایان می کند. ما به شما در مورد رنگ موی مناسب تان کمک می کنیم.

رنگ پوست تان را پیدا کنید

لباس سفیدی را به تن کنید و مقابل آینه قرار بگیرید. زمانی که پوست تان را با دقت نگاه می کنید چه زمینه رنگی را مشاهده می کنید، قرمز، آبی، زرد و یا صورتی.

چنانچه زمینه رنگ پوست تان به زرد و یا قرمزی می زند تن پوست تان گرم می باشد. ولی اگر زمینه پوست تان سفید، صورتی و یا آبی است در گروه پوست های سرد قرار می گیرید.

آرایش

آرایش

پوست گرم با پس زمینه زرد: چنانچه تن پوست تان روشن است و بر روی ان کک و مک دارد و یا اینکه گندمگون و سبزه تیره تر است و رنگ موهای طبیعی تان طلایی، قهوه ای و یا قرمز قهوه ای است به شما پیشنهاد می کنیم که از رنگ قهوه ای تیره و یا شاه بلوظی استفاده کنید.

اگر می خواهید موهای تان را هایلایت کنید می توانید از رنگ های مسی و یا دارچینی به کار ببرید. سعی کنید که از رنگ های طلایی استفاده نکنید زیرا با رنگ پوست تان هماهنگی ندارد.

پوست گرم با پس زمینه قرمز: به شما توصیه می کنیم که از رنگ هایی که تن قرمز دارند برای رنگ موهای تان استفاده نکنید.

بهترین انتخابی که می توانید داشته باشید رنگ های عسلی، قهوه ای عسلی و رنگ هایی که زمینه طلایی دارند می باشد، چون رنگ های طلایی باعث می شود که از قرمزی پوست بکاهد.

سعی کنید که موهای تان را بیش از حد روشن نکنید. اگر علاقه زیادی به روشن کردن موهای تان دارید می توانید تنها قسمتی از آن را به شکل لایت در بیاورید. همچنین نباید موهای تان را بسیار تیره کنید.

پوست سرد با پس زمینه صورتی، آبی: برای اینکه تن صورتی پوست تان را پوشش دهید باید از رنگ خاکستری استفاده کنید. می توانید برای گرم تر کردن صورت تان چند تار موی تان را طلایی کنید. مناسب ترین رنگ ها برای این رنگ پوست عبارتند ازعسلی، گندمی و خاکستری مایل به قهوه ای.

آرایش

آرایش

حال اگر رنگ چشم های شما مشکی است و رنگ پوستی سبزی و تیره دارید باید اینگونه آرایش کنید:

1-برای این رنگ چشم و نوع پوست باید اول از همه از ضد آفتاب های رنگی استفاده کنید، چون اگر این نمونه رنگ ضد آفتاب را استفاده کنید علاوه بر اینکه از پوست تان در مقابل خورشید محافظت می کند بلکه با گذشت زمان باعث می شود تا پوست شما را از حالت تیرگی در بیاورد و باز و روشن تر کند و همچنین چون فورا جذب پوست می شود زیاد با رنگ اصلی پوست تان فرقی نمی کند.

2-پس از اینکه از کرم ضد آفتاب استفاده کردید از کرم پودر و یا پنکیک هایی که تن رنگی شان سفید و ا شیری است به کار ببرید و از پنکیک و یا کرم پودری که تن صورتی و یا گلبهی دارد استفاده نکنید چون اگر از این رنگ ها برای رنگ پوست های تیره و یا گرفته استفاده کنید باعث می شود که بعد از جذب شدن به پوست چهره را گرفته تر نشان دهد.

پس بهتر است که از کرم پودرهایی که دو درجه از پوست تان روشن تر است استفاده کنید تا با ترکیب شدن با ضد آفتاب نئرد نطپظذ باعث شود به چهره تان رنگ طبیعی و مطلوبی را بدهد.

3-برای جذاب تر شدن چهره تان می توانید از سایه هایی که رنگ شان کرم، شکلاتی، بژ و آجری هستند را استفاده کنید. تا جایی که امکان دارد از رنگ هلی تیره مانند بنفش تیره، قهوه ای و یا سرمه ای آن هم به صورت تک رنگ استفاده نکنید. چون باعث می شود که چهره تان تیره تر و گرفته تر نشان دهد.

4-در پشت چشمان تان خط چشم متوسطی که نه زیاد پهن و نه زیاد نازک است بکشید ولی در زیر چشم ها هیچ خط چشمی نداشته باشید، به جز مواردی که برای هماهنگ شدن با رنگ لباس های روشن تان باید از مداد همان رنگ زیر چشم های تان خط باریکی  بکشید.

5-از رژ لبی که استفاده می کنید باید تن نارنجی، بژ، آجری و یا کرمی باشد. شما باید در ابتدا از یک مداد آجری رنگ و یا قهوه ای روشن که تن قرمزی دارد خط لب تان را بکشید و رنگ آن را به آرامی بر تمام لب تان بمالید، پس از آن از رژ لب نارنجی کمرنگ استفاده کنید و رنگ آن را به طور کامل با هط لب ترکیب کنید و سپس برای آخرین مرحله از یک رژ براق کرم شکلاتی روشن استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *