#


برای داشتن پوست زیبا و سالم این توصیه ها را جدی بگیرید

پوست زیبا
10 آگوست 2017 بدون نظر 685 بازدید

برای داشتن پوست زیبا و سالم این توصیه ها را جدی بگیرید

سلامت و زیبایی پوست با راه های طبیعی و سالم

پوست بزرگترین و مسلما زیباترین ارگان بدن نشان دهنده سلامت شما با دقتی حیرت انگیز است، بنابراین با آن درست رفتار کنید، با تمیز کردن و تغذیه مواد مغذی سالم آن را سالم نگه دارید. شما نیازی به رفتن به دنبال لوازم آرایشی کمیاب و یا سفارش کرم های گران قیمت، لوسیون، و پاک کننده های پوستی ندارید، زمانی که شما دارای ثروت “خودم انجام می دهم” هستید و درمان و ترفندهای مراقبت از پوست خود را در خانه انجام می دهید.

دلیل بد بودن پوست خود را بشناسید

با ترکیب روش های حفاظت با تغذیه و روال های بهداشتی، پوست شما با گذشت زمان، پاک تر و سالم تر می شود. شروع به مراقبت از خود و اعمال و مصرف محصولات طبیعی و مواد غذایی مفید برای بدن خود کنید. مواد شیمیایی موجود در محصولات مراقبت شخصی خود 26 ثانیه طول می کشد تا وارد جریان خون شوید. این 16 حقه زیبای طبیعت را برای سلامت روزمره پوست بخوانید:

 

1. برطرف کننده ی طبیعی تیره کننده های پوست

سرطان پوست بسیار شایع است، یکی از هر پنج آمریکایی سرطان پوست را در طول عمر خود تجربه می کنند. از قرار گرفتن در معرض آفتاب بیش از حد اجتناب کنید با ماندن در خارج از خورشید و برای برنزه کردن از تیره کننده ها استفاده کنید. حذف قسمت های لکه دار می تواند سخت و مشکل باشد، بنابراین با استفاده از مخلوط کردن آب با آب لیمو و نوشابه های گازدار، یک رویکرد همه جانبه را امتحان کنید. سپس، از مسواک استفاده کنید تا به آرامی به لکه های تیره که در پوست باقی مانده است رسیدگی کنید.

2. رفع حالت صبح چشم

بیدار شدن از خواب با چشمان پف به هیچ کس کمک نمی کند تا یک فرد سرحال و سحر خیز به نظر برسد. یک قاشق را در فریزر قرار دهید از شب قبل و صبح در زیر و یا در بالای پلک ها قرار دهید تا پف کردگی و التهاب را کاهش دهید. خیار خنک و یا چای سبز نیزکمک می کنند. کافئین عروق خونی را تنگ می کند و وقتی که به ناحیه زیر چشم برسد، پف را می خواباند.

3. درمان تمام مشکلات پوستی با گیاهان درمانی

گیاه جادوگر فندق یک درمان گیاهی است که همچنین به کیسه های زیر چشم کمک می کند، اما این نیز یک رطوبت مقاوم به درمان است که به عنوان یک تونر کار می کند، به عنوان درمان نقطه ای عالی و دئودورانت طبیعی استفاده می شود.

4. اسکراب نمک در تابستان

پوست صدمه دیده در تابستان را با نمک اپسوم ضدعفونی کنید، که ماده ای برای حمام کردن پس از ورزش است که برای تسکین درد عضلات مفید است. نیمی از قاشق چای خوری نمک اسپوم را به کرم یا لوسیون پاک کننده ای اضافه کنید و یک یا دو بار در هفته به آرامی صورت را به حالت حلقه های کوچک با دست ماساژ دهید. ترکیبات معدنی سولفات و منیزیم باعث دفع سموم و آرام شدن التهاب می شود.

5. پوست آلوئه ورا برای آکنه

جوش صورت تشدید شونده است. برگ های گیاه آلوئه ورا به علت خواص ضد التهابی آن معروف است و باعث کاهش جوش های فشرده صورت می شوند. همچنین می تواند درمان جوش موجود، جلوگیری از شکستگی های آینده صورت، و آفتاب سوختگی را تسکین دهد. به راحتی برگ های آلوئه را باز کنید و به طور مستقیم به مناطق مشکل دار برای تصحیح جوش طبیعی بمالید، یا برگ ها بفشارید تا چکیده آن ها به داخل کیسه های یخ مکعبی بچکد، و مکعب ها را بر روی پوست بگذارید تا به آسانی و تمیزی کار خود را انجام دهد.

6. حمام های نیش حشرات

برای دوستداران حمام حباب، نیمی از فنجان نمک پتاسیوم را در آب گرم اضافه کنید و بکوبید تا خیس بخورد. این باعث رفع حساسیت های اسیدی و پوستی مانند آفتاب سوختگی و نیش حشرات می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *