#


چگونه از پوست حساس خود مراقبت کنید

پوست حساس
18 آگوست 2017 بدون نظر 701 بازدید

چگونه از پوست حساس خود مراقبت کنید

پوست حساس

یوشعا Zeichner، MD، استاد دانشکده پوست در بیمارستان کوه سینا در نیویورک می گوید: “سه چهارم بیماران من حساسیت پوستی شما را حس می کنند.” و درمان پوست بیش از حد شدید است و این یکی از دلایل اصلی است. ” حتی اگر قصد نداشته باشید، شما می توانید پوست خود را غافلگیر کنید: زن معمولی با استفاده از 12 محصول مختلف با 168 مواد منحصر به فرد هر روز، بر اساس تحقیق از گروه کار محیط زیست در واشنگتن دی سی همه چیز را در بالای عوامل استرسزا معمول – آلودگی، تغییرات هورمونی، اضطراب – قابل توجهی وجود دارد افزایش در شکایت های حساس پوست مانند شکستن، قرمزی و خشکی شدید. نیاز به تسکین دارید؟ این استراتژی ها را برای آرام کردن چهره خود بررسی کنید.

لکه های قرمز

فکر می کنید که آنها را داشته اید؟ هنگامی که رگهای خونی، غدد چربی بزرگ و پوست ضخیم بر روی بینی، گونه ها و چانه ها را مشاهده می کنید، همه نشانه ها به روان بر میگردد که وضعیتی است که بیش از 16 میلیون آمریکایی را تحت تاثیر قرار می دهد. لسلی Baumann، MD، یک متخصص پوست در میامی و نویسنده راه حل نوع پوست، به راحتی افرادی که از روان گردان رنج می برند، به راحتی موضوع را حل میکند

چه کاری باید انجام دهید: مواد تشکیل دهنده آرام بخش بدون صابون استفاده کنید که همچنین به عنوان ضد التهاب، مانند شیرین بیان، جلبک و جو دوسر کلوئیدی عمل کند. چهره های خشن را بیاموزید، از درمان های آبپخش مانند چربی های شیمیایی و میکرودرم ابریژن جلوگیری کنید و مواد تشکیل دهنده مراقبت از پوست اسیدی را از بین ببرید، از جمله اسید گلیکولیک و شگفت آور، ویتامین C. همچنین افزایش رژیم غذایی شما ممکن است کمک کند. در حالی که غذاهای تند می توانند قرمزی را تشدید کنند، “خوردن غذاهای غنی از پروبیوتیک ها مانند ماست می تواند از طریق مسدود سازی مواد شیمیایی باعث التهاب پوست، حساسیت پوست، قرمزی و خارش را از بین ببرد”

واکنش های آلرژیک

فکر می کنید که آنها را داشته اید؟ نیل شولتز MD، متخصص پوست در شهر نیویورک و خالق زیبایی Rx مراقبت از پوست، می گوید: “جادوگران پوستی که به سرعت رعد و برق نزدیک می شوند، معمولا پاسخ ایمنی به چیزی است که با سیستم شما موافق نیستند.” دائما در حال سوختن است؟ بر اساس تحقیقات دانشگاه وین و دانشگاه کالیفرنیا، سان فرانسیسکو، این امر اغلب ناشی از اختلالات ژنتیکی در عملکرد مانع پوست شماست.اگر پوست مامان هنگامی که در معرض محصولات خاص قرار می گیرد، این برای شما نیز می تواند باشد.

پوست فوق خشک

فکر می کنی که این را داشته ای؟ اگر چهره شما به شدت احساس می شود و دارای یک بافت کاغذ ماسپیری می باشد، می توان آن را خشک یا به سادگی خشک کرد. Karen Kim، MD، متخصص پوست در Chesnut Hill، Mass. می گوید: پوست خشک شده دقیقا همان چیزی است که به نظر می رسد: یک صورت فاقد آب است این می تواند نتیجه ی رژیم غذایی، آب و هوا و یا محصولاتی باشد که شما استفاده می کنید. (بیش از حد الکل در یک محصول مقصر شایع است.) اما پوست خشک شده یک وضعیت موقت است، در حالی که پوست خشک یک نوع است – این با شما متولد شده است. پوست خشک روغن کافی تولید نمی کند، بنابراین همیشه نیاز به مقدار رطوبت دارد
و هنگامی که آن خشک می شود، سلول های پوستی می توانند شروع به رشد کنند، باعث تحریک و خارش می شوند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *