#


نکات و ترفندهایی برای جوان تر دیده شدن

26 می 2017 بدون نظر 1325 بازدید

نکات و ترفندهایی برای جوان تر دیده شدن

نکات و ترفند های جوان تر دیده شدن

اگر یکی از مهم ترین دغدغه های زندگی تان این است که با گذشت سال های پی در پی زندگی جوانتر به نظر برسید بهتر است روش زندگی تان را تغییر بدهید مثلا از نظر روحی وروانی بیشتر به خود اهمیت بدهید بیشتر شادی کنید وخوش بگذرانید و به فعالیتهایی که میتواند در روحیه شاد شما تاثیرگذار باشد بپردازید و همچنین در کنار همه این فعالیتها می توانید به نکاتی که در متن زیر اشاذه کرده ایم توجه کنید تا صورت تان را نیز مثل باطن تان جوان و شاداب نگه دارید.

موهای خود را حجیم کنید:

اگر آرایشگر شما در کار خود حرفه ای عمل کند میتواند با لایه لایه کردن موهای شما آنها را حجیم کند وهمچنین می تواند هایلایت هایی به موهای شما اضافه کند که همه ی لکه های تیره یا آکنه روی پوست شما که با افزایش سن روی صورتتان پیدا شده اند را کمتر نمایان کند.

موهای چتری:

اگر می خواهید که چین و چروک های پیشانی شما نمایان نشوند و همچنین اگر میخواهید خطوط آویزان فک شما و شل بودن پوست گردنتان کمتر جلب توجه کند موهای خودرا بصورت چتری روی پیشانی خودتان بپوشانید .

موهای فرق از وسط:

اگر می خواهید بدانید که چه مدل مویی سن شما را چندین سال بیشتر جلوه می دهد مدل موی فرق از وسط باز کردن می باشد پس به هیچ وجه اینکار را نکنید.

پاک کننده های غیر فومی:

سعی کنید هر روز پوست صورت چانه و همچنین گردنتان را با یک پاک کننده غیرفومی بشویید و با انواع لایه بردارها و ماسک های طبیعی صورتتان را لایه برداری کنید. وهمیشه پوستتان را مرطوب کنید وهمچنین از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

ترک سیگار:

اگر سیگار مصرف می کنید سعی کنید ترک کنید چرا که دود سیگارعروق خونی پوست را باریک میکند و به کلاژن آسیب می رساند.

سرم سفت کننده پوست :

اگر پوست صورت شما افتادگی دارد از سرم سفت کننده ی حاوی رتینول و ویتامین آ مصرف کنید.

لباس رنگ گرم:

اگر در کمد تان لباس های کهنه و رنگ های سرد دارید آنها را مصرف نکنید. از رنگ های گرم تر و شادتر استفاده کنید. دیگر از جوراب شلوار های چسبناک نایلونی استفاده نکنید و پاهایتان را نمایان کنید. همچنین با پوشیدن شلوار جین باکفش پاشنه بلند و یک تاپ پر زرق و برق نیز تاثیر بسزایی در جوان به نطر رسیدن خود خواهید گذاشت.از پوشیدن دامن های کوتاه یاتاپ های بالای ناف که مناسب سن شما نیست بپرهیزید و اصلا فکر نکنید که با پوشیدن آنها سن تان کمتر به نطر برسد. اتفاقا برعکس سن تان را بیشتر جلوه می دهد.

رژیم غذایی سالم:

سعی کنید مصرف سبزیجات سبز و تیره وهمچنین گردو را افزایش بدهید. چراکه مصرف خوراکی های حاوی ویتامین “د” مانند زغال اخته و توت فرنگی وانواع ماهی … خوراکی های حاوی کلسیم و ویتامین های موجود در غلات میوه ها سبزیجات و روغن زیتون و همچنین ویتامین “ب12” در جوانی و عمر طولانی تر و بدن سالمتر شما موثر خواهند بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *