#


نکات قابل توجه بوتاکس اولی ها

15 آگوست 2018 بدون نظر 1491 بازدید

نکات قابل توجه بوتاکس اولی ها

توصیه هایی که باید بوتاکس اولی ها به آن توجه کنند

اگر جزو آن گروه از افرادی هستید که این اخیراً آینه با شما بیش از اندازه رو راست شده و خط و خطوط صورت‌ شما را بیشتر از گذشته به شما نشان می دهد، چه اشکال برای گذشت عمرتان باشد و چه دست ژنتیک و خلاصه به هر علتی باشد بی تردید به فکر برطرف کردن این مشکل ظاهری افتاده ‌اید، پس در این خصوص کاملاً مشخص است که نخستین انتخاب مورد نظرتان استفاده از بوتاکس باشد. به احتمال زیاد جزو آن دسته از افرادی باشید که تا امروز سوزن بوتاکس به پوست‌ شما نخورده باشد، در این صورت به هیچ عنوان بعید نیست اگر اطلاعات کافی را در این خصوص ندانید. بنابر این این مقاله را حتماً دنبال کنید به ویژه اگر می خواهید از بوتاکس استفاده کنید.

بوتاکس

نخستین تأثیرگذاری بوتاکس در مدت زمان میان 2 تا 6 ماه خواهد بود. البته این ماندگاری در بین گروه های مختلف به یک صورت نیست. در اصل برای افرادی که نخستین تزریق را استفاده می ‌کنند نکته حائز اهمیت زمان دوم تزریق است. باید در این خصوص واقعاً با آگاهی کامل عمل کنید، زیرا زمان باید تزریق دوم زمانی انجام شود که اولین تزریق اثر خود را از دست داده باشد. با گذشت زمان به این نکته خواهید رسید که هر تزریق چه مدت زمانی برای شما جواب خواهد داد. مسلماً نباید برای دومین تزریق به قدری صبر کنید تا اثر نخستین بوتاکس به طور کامل از بین برود. وقتی كه بوتاکس اول ضعیف شده و تأثیر تزریق به مرور در حال از بین رفتن است می بایست برای تزریق بعدی اقدام نمایید. در اصل هدف اصلی از تزریق بوتاکس این است که ماهیچه‌ها از کار افتاده نشوند و قرار بر این است که ماهیچه ‌ها کشته شوند نه اینکه دوباره ترمیم شوند. پس از دو سال تزریق در مدت زمانی معین، ماهیچه‌ ها کندتر از گذشته خودشان را ترمیم می ‌کنند و پس از آن به احتمال زیاد فواصل زمانی تزریق‌ های بوتاکس افراد به فواصل دو ساله تبدیل شود.

کاربردهای بوتاکس تمام نشدنی است :

 صورت

برطرف کردن خطوط اخم، برطرف کردن خطوط خنده، برطرف کردن چین و چروک اطراف چشم، برطرف کردن چروک‌ های پنجه کلاغی، برطرف کردن چروک پیشانی، فرم دادن به ابرو، خطوط ماریونت، صاف کردن پوست چانه

در واقع به دو علت تزریق ژل را می توان انجام داد:

1) درمانی: پیشگیری و درمان (به جهت پیشگیری و درمان چین و چروک‌ های عمیق روی صورت در سنین بالاتر)

2) زیبایی: به دلیل بالابردن زیبایی و جذابیت صورت در سنین پایین تر

تزریق فیلر در لب و گونه با فرم طبیعی

برای فرم دادن بعضی از اعضای صورت نظیر گونه و لب ها روش های به روزی از جمله تزریق فیلر (جدیدترین نسل ژل های هیالورونیک) در دنیای پزشکی وجود دارد. ولی با کمال تأسف بسیاری از افراد تنها به پس از انجام تزریق فکر می کنند و فقط به دنبال جوان تر و بهتر شدن چهره خود هستند. در صورتی که باید بدانید این روش را باید با آگاهی کامل انجام دهید و اگر شخصی ناآگاهانه این روش ها را انجام دهد امکان دارد پشیمانی های بسیاری را به دنبال داشته باشد. به خاطر همین پیشنهاد می شود پیش از انجام هر کاری به ویژه در رابطه با زیبایی، اطلاعاتی را به دست آورید و پس از آن با دید باز و آگاهی بیشتر برای زیبایی صورت خود اقدام نمایید.

پیش از انجام هر کاری برای برجسته سازی آگاهی در مورد چه مواردی لازم است؟

نکته قابل توجهی که برای گونه گذاری یا برجسته کردن لب ها وجود دارد این است که پزشک باتجربه در آغاز با توجه به مهارت خود و سن هر شخص به صورت اختصاصی با او به مشورت می پردازد و به وی پیشنهاد می کند که برای او آیا تزریق ژل هیالورونیک اسیدی قابل جذب بهتر است و یا تزریق چربی تا بتواند به نتیجه مورد نظر برسد. گونه ها و لب های هر فردی دو اعضای بسیار مهم در صورت (face) او محسوب می شود، به گونه ای که در میزان برجسته کردن آن ها باید بیش از اندازه دقت کرد، چرا که فرم دادن و حجم دادن به لب ها و گونه های یک شخص می بایست به طور کامل با فرد دیگری تفاوت داشته باشد. چرا که این دو اعضا نقش حائز اهمیتی در زیبایی کلی صورت دارند. به عنوان مثال یک فرم خاص برجسته کردن لب ها امکان دارد در صورت یک فرد ظاهر بسیار زیبایی داشته باشد اما همین فرم خاص برای فرد دیگری اصلا هیچ زیبایی نداشته باشد. به همین دلیل در برجسته کردن لب ها یا حجیم کردن گونه ها باید بیش از اندازه آگاهانه هارمونی و هماهنگی سایر اجزای صورت مانند بینی و چشم ها از لحاظ فاصله و زاویه های آن ها با لب و گونه ها را شناسایی کرد و به طور کاملا علمی و دقیق عمل کرد تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *