#


نتایج میکرو نیدلینگ در درمان ضایعات پوستی

میکرو نیدلینگ
6 می 2017 بدون نظر 1415 بازدید

نتایج میکرو نیدلینگ در درمان ضایعات پوستی

نتایج میکرو نیدلینگ در درمان ضایعات پوستی

میکرونیدلینگ نوعی روش تحریک مکانیکال پوست است.روشی که نتایج بی نظیری در درمان ضایعات پوستی و زیبایی و جوان سازی پوست به جای میگذارد و به شکل اعجاب آوری باعث بالا رفتن غلظت کلاژن در پوست میگردد. مکانیسمی که در این روش بکار میرود باعث منظم شدن رشته های کلاژن و الاستین در پوست صدمه دیده میشود.

در این روش تعدادی سوزن بسیار ظریف و استریل با عمق و سرعت تعیین شده (که براساس نوع پوست و هدف مورد نظر مشخص می گردد)، به طور همزمان وارد لایه دوم پوست(درم) می شود.که باعث فعال شدن سیستم ایمنی بدن و سبب افزایش و انتشار فاکتورهای رشد و تولید رشته های کلاژن و الاستین و همچنین افزایش ضخامت لایه اول پوست(اپیدرم) می گردد.این روش پوست را وادار به ساختن مقادیر بالایی کلاژن می کند که اگر همزمان با ایجاد منفذ در پوست از فاکتورهای رشد پلاکتی استفاده شود تاثیری بی نظیر در جوان سازی پوست خواهد داشت.

رشته های کلاژن و الاستین در واقع رشته های پروتئینی ای هستند که وظیفه استحکام و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست را به عهده داشته و عامل اصلی در جوانسازی پوست به شمار می آیند و میکرونیدلینگ با فعال کردن پروسه پوست را مجبور میکند مقدار زیادی کلاژن بسازد که یکی از اصلی ترین نتایجش بازسازی پوست و رفع چین و چروک های سطحی  و از بین بردن جای جوش و آکنه وترک های ناشی از بارداری و زخم های شدید و سوختگی ها منجر خواهد بود

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *