#


موهایتان را حرفه ای رنگ کنید

رنگ مو
27 ژوئن 2017 بدون نظر 857 بازدید

موهایتان را حرفه ای رنگ کنید

موهایتان را حرفه ای رنگ کنید

اکثر خانم ها علاقه شدیدی به تخصصی رنگ کردن موهای خود دارند و برای رنگ موی خود هزینه های زیادی را صرف می کنند.؛ اگر برای موهای خود با کمبود بودجه مواجه هستید می توانید با کمی صرفه جویی هماهنگی بین همه چیز را به وجود بیاورید.

به عنوان نمونه اگر دوست دارید برای رنگ موهای خود به آرایشگاه بروید می توانید به جای این کار رنگی را که به آن علاقه مند هستید تهیه کرده و موهایتان را خودتان رنگ کنید.

البته برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید باید اطلاعاتی را کسب کنید چرا که رنگ کردن موها یک کار تخصصی بوده و باید در مورد آن بسیار دقیق عمل کرد.

در این مقاله قصد داریم اطلاعات مورد نیاز شما در این زمینه را در اختیار شما بگذاریم تا بتوانید هم چون یک آرایشگر حرفه ای اقدام به رنگ کردن موی خود بپردازید.

ظرف مناسب برای همزدن رنگ

قبل از اینکه موی خود را رنگ کنید حتما از یک دستکش نایلونی استفاده کرده و پس از پوشیدن آن به اندازه مورد نیاز خود از رنگ را در یک ظرفی که ترجیحاً جنس آن از فلز نیست ریخته و پس از آن مقداری اکسیدان با آن مخلوط کرده و با یک قلم مناسب این مواد را با هم خوب مخلوط کرده و هم بزنید.

مناسب ترین قسمت سر برای شروع رنگ کردن

آن دسته از افرادی که برای نخستین بار تصمیم به رنگ کردن موهای خود دارند و تا به حال هیچ گونه رنگی به موهای خود نزده اند باید بسیار احتیاط کرده و به طریقی موهای خود را رنگ کنند که تمام موهایشان به اندازه کافی رنگ داشته باشد. پیشنهادی که برای این افراد تازه کار داریم این است که در ابتدا از انتهای موها شروع به رنگ کردن کنید به طوری که قسمت های رنگ شده حدود دو و نیم سانتی متر از ریشه مو ها فاصله داشته باشد.

پس از اینکه موهای خود را از انتها رنگ کردید مدت زمانی ده دقیقه ای را به موهای رنگ شده خود استراحت بدهید و پس از آن ریشه موها را رنگ کنید. به تناسب ضخامتی که موهایتان دارد سی تا چهل دقیقه به موها فرصت دهید تا مویتان رنگ بگیرد.

رنگ موی مناسب هر پوست

رنگ مو

رنگ مو

افرادی که پوست تیره دارند:

رنگ هایی که مناسب این افراد است و به راحتی می توانند از آن استفاده کنند رنگ های شرابی، مسی،شاه بلوطی،فندقی و آجری است که با این تن رنگی که پوست آن ها دارد متناسب بوده و ظاهر زیبایی برای آن ها خواهد ساخت.
افرادی که رنگ پوست روشنی دارند:
رنگ موهایی که شایسته این افراد است و با پوست آن ها همخوانی دارد و موجب زیبایی هرچه بیشتر آنها می گردد رنگ های خاکستری روشن، صدفی، دودی روشن، قهوه ای تیره و هایلایت است.

افرادی که پوستی گندمی و یا برنزه دارند:

این افراد می توانند از رنگ های شیری، گلبهی، مسی، کرم نخودی،قهوه ای،فندقی و عسلی استفاده کنند و مطمئن باشند که این رنگ موها با پوست صورت آن ها تناسب کانل خواهد داشت.

افرادی که پوست صورت آن ها به سرخی می زند:

رنگ های مناسب این افراد زیتونی تیره، قهوه ای تیره و رنگ کرم گلی است که به زیبایی بر روی موهای آن ها مینشیند.

افرادی که چشم های آبی دارند:

این گروه می توانند از تن رنگی آبی، خاکستری، آبی نفتی، قهوه ای و مشکی بهره گرفته و موهایی خوش رنگ و زیبا برای خود خلق کنند.

افرادی که رنگ چشمانشان کهربایی می باشد:

رنگ موهای طلایی،فندقی،مسی و قهوه ای سوخته جزو رنگ هایی است که افرادی که رنگ چشم آن ها به رنگ کهربایی است می توانند از آن استفاده کنند.

رنگ کردن ریشه مو

رنگ مو

رنگ مو

برخی افراد به دلیل سفیدی موهایشان و کم پشت بودن آن ها علاقه شدیدی به مداوم رنگ کردن موهای خود دارند. این افراد اکثراً ریشه موهای شان زود سفید می شود و مدام مجبورند ریشه های موی خود را رنگ کنند.

برای اینکه ریشه موهای خود را دقیق رنگ کنید و آسیبی نیز به موهایتان نرسد باید طبق یک سری اصول رنگ کردن مو را پیش ببرید و آن هم اینکه نخست رنگ را به ریشه ها زده و ده دقیقه به آن استراحت دهید. پس از رنگ کردن ریشه موها، ساقه ها را نیز رنگ کرده و این بار چند دقیقه زمان بدهید تا موها رنگ را به خوبی به خود بگیرند؛ در انتها موهای خود را شست و شو داده و خوب خشک کنید.
آن دسته از افرادی که موی سفید زیادی دارند باید ابتدا قسمت جلوئی موهایشان را رنگ کرده و پس از آن به قسمت های دیگر رنگ بزنند اما در مورد شقیقه ها داستان فرق میکند. برای سفیدی شقیقه ها باید ابتدا شقیقه ها و پس از آن پشت موها رنگ شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *