#


محصولات ضروری برای سلامت موها

سلامت موها
12 آوریل 2017 بدون نظر 667 بازدید

محصولات ضروری برای سلامت موها

محصولات ضروری برای سلامت موها

محصولات زیادی در بازار عرضه شده است که به شما کمک می کند از موها یتان مراقبت کنید. طی ایناین مقاله 10 محصول ضروری برای مراقبت از موهایتان به شما معرفی می کنیم.

1- برس ها :

منظور از برس ها، برس هایی است که از موهای طبیعی ساخته شده اند و به شما توصیه می شود برای حالت دادن و شانه کردن موهایتان از آنها استفاده کنید زیرا به موهای شما حالت زیبا تری می دهد و هم درخشش و حجم موهای شما را زیاد تر میکند.

2- روغن :

همه ی افراد به روغن نیاز دارند حتی افرادی که موهای آن ها چرب و کم است. روغن برای جلوگیری از شاخه شاخه شدن نوک موها و وزوز شدن آنها استفاده می شود. برای این کار می توان از وازلین یا روغن هایی که بدون بو هستند استفاده کرد.

3- حالت دهنده های بعد از شست و شو :

مهم ترین موردی که برای مراقبت از موها باید مورد استفاده قرار گیرد استفاده از حالت دهنده موها بعد از شست و شو و حمام است و شاید اگر فکر کنید که هنگام شست و شو از حالت دهنده استفاده کرده اید پس به آن نیازی ندارید این فکر اشتباه است. زیرا این محصول از آن جهت که باعث راحت تر شانه شدن مو و آب رسانی مناسب است ضروری می باشد.

4- سرم حفاظت کننده مو :

اگر از محصولاتی مانند سشوار استفاده می کنید که موهای شما را داغ می کند استفاده از سرم مو برای شما کاملا ضروری می باشد زیرا گرمای زیاد و مکرر به موهای شما آسیب می رساند و این سرم ها با ایجاد محافظ روی موهای شما مانع از آسیب به موهای شما می شوند و از شکنندگی و کدر شدن موهای شما جلوگیری می کنند.

5- سشوار حرفه ای :

خریدن یک سشوار حرفه ای که آرایشگر ها از آن استفاده می کنند ارزش این را دارد که شما پول خرج کنید. چون این گونه سشوارها باد گرم تری تولید می کنند که موثر تر است و باد سرد در انتهای کار باعث می شود موهای شما ظاهر عالی پیدا کنند و موهای شما دیرتر خشک شود.

6- شامپوی خشک :

اکثر افراد عادت ندارند که موهای خود را هر روز بشویند و البته این کار توصیه هم نمی شود. ولی اگر موها چرب شوند موجب می شود که موهای شما کم حجم و بد حالت شود. چاره ی کار شما استفاده از شامپو های خشک است قبل از خواب این شامپو ها را به مو اسپری کنید به ریشه موها تا چربی مو را خنثی کند و شامپوهایی زیبا و براق داشته باشید.

7- برس سرامیکی گرد :

برس گرد در سشوار کشیدن خیلی موثر است و زمان لازم برای حالت دادن موها را کاهش می دهد. حتی شما می توانید به وسیله این برس ها به موهای خود حالت دهید و حتما آنها را فر کنید اگر در این کار حرفه ای باشید.

8- شامپو و حالت دهنده :

انتخاب شامپو و حالت دهنده مناسب برای موهای شما و یا ترکیب این دو می توانید تصمیم مهم برای شما باشد علی الخصوص اگر جز آن دسته از افرادی هستید که موهای حساسی دارید و آنها را رنگ می کنید. از شامپوهایی استفاده کنید که آبرسان هستند و نرمی کافی بدون سنگین شدن به موهای شما می دهند.

9- فر کننده :

بخشی از ست اتوی موهای شما می تواند دستگاه فر کننده مو باشد و داشتن آن ضروری است و می تواند مدل های زیبایی به مو داد. توجه داشته باشید که مدل های سرامیکی به نسبت مدل های فلزی به مو آسیب کمتری می رساند.

10- اسپری مو :

آخرین وسیله ای که بعد از حالت دادن به موها برای ثابت نگه داشتن آنها نیاز دارید انواعی است که روی موها حالت سنگینی و چسبندگی ایجاد نکند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *