#


ماندگاری اصلاح طرح لبخند

11 آگوست 2018 بدون نظر 1287 بازدید

ماندگاری اصلاح طرح لبخند

ماندگاری اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند یکی از مهم­ترین روش­هایی است که برای زیبایی دندان انجام می­شود و دندانپزشکان درخصوص اصلاح طرح لبخند نیازهای بیماران را درنظر گرفته و با انجام این­کار موجب می­شوند تا بیماران سلامت دهان و دندان خود را بازیابند. در خصوص اصلاح طرح لبخند از هنر استفاده شده که با دانش روز ادغام شده و موجب ایجاد لبخنی زیبا خواهد شد. در اصلاح طرح لبخند دندانپزشک می­تواند حالت طبیعی دندان­ها را بازسازی کرده و با استفاده از روش­های درمانی متفاوتی که وجود دارد رنگ و طرح و اندازه دندان­های بیماران را بهتر خواهد کرد.

در اصلاح طرح لبخند از روش­های مختلفی استفاده می­شود که یکی از مهم­ترین آن­ها باندینگ دندان بوده و موجب می­شود دندان­ها سفیدی خود را بازیافته و دندان­ها با تغییر شکل موجب ازبین رفتن فاصبله موجود بین دندان­ها خواهد شد. روکش دندان نیز یکی دیگر از روش­های اصلاح طرح لبخند است که استفاده از آن باعث ازبین رفتن آسیب موجود بر روی دندان­ها شده و ترتیب آن­ها را به نمایش خواهد گذاشت. بریج دندان نیز یکی دیگر از روش­هایی است که درخصوص دندان­های افتاده انجام می­شود و بیماران دیگر نیازی به دندان­های مصنوعی نخواهند داشت.

نتیجه­ای که دراثر اصلاح طرح لبخند ایجاد خواهد شد سفیدی دندان­ها بوده و موجب می­شود تا نظم و ترتیب دندان­ها کاملا حفظ شود. اصلاح طرح لبخند باعث می­شود تا فاصله­ای که بین دندان­ها وجود دارد و یا تغییر رنگ آن­ها از بین رفته و دندان­هایی که قد کوتاهی داشته و باریک هستند و با دچار لب پریدگی شده­اند؛ دندان­هایی که کج هستند و دارای لکه­هایی برروی آن­ها وجود دارد طرح زیباتری پیدا کنند. بیمارانی که تمایل دارند اطلاح طرح لبخند ماندگاری بیشتری داشته باشد بهتر است از نوشیدن قهوه و نوشیدنی­های کافئین دار اجتناب کرده و از مواد غذایی که دارای رنگ هستند استفاده نکنند. در این صورت ماندگاری اصلاح طرح لبخند بیشتر خواهد بود. البته مراجعه به دندانپزشک و بررسی دندان­ها و طرح لبخند نیز در ماندگاری اصلاح طرح لبخند تاثیر بسزایی داشته و موجب می­شود بیماران لبخند زیبا و تاثیرگذاری داشته باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *