#


لاک هایی که همیشه جذاب هستند

16 جولای 2018 بدون نظر 3741 بازدید

لاک هایی که همیشه جذاب هستند

رنگ لاک هایی که همیشه مورد توجه قرار می گیرند

یکی از کارهایی که برای خانم ها جذاب و هیجان انگیز است لاک زدن است. لاک علاوه بر اینکه ظاهر ناخن ها را زیبا می کند، بلکه باعث بالا رفتن اعتماد به نفس خانم ها می شود. طرح های بسیاری از ناخن وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه و شرایط تان آن را انتخاب نمایید. به طور مثال لاک های رنگارنگ و پررنگ برای روز های گرم و لاک های کم رنگ برای روزهای سرد سال است. ولی درصورتی که به دنبال لاکی هستید که همیشه به روز و جذاب باشد، می توانید از مدل های جذابی که در زیر معرفی کرده ایم استفاده کنید.

1-لاک طلایی

یکی از رنگ های لوکسی که باعث افزایش جذابیت شما می شود، رنگ طلایی است. این رنگ یکی از رنگ هایی است که در فشن شوهای تابستان 2018به چشم می خورد. با توجه به این که رنگ طلایی با هر هر رنگ پوستی ست می شود، از محبوبیت خاصی در بین افراد برخوردار است. به همین دلیل نیاز نیست که از این رنگ فقط برای میهمانی ها استفاده کنید. هر روز می توانید از این رنگ جذاب استفاده کنید. با استفاده از لاک های طلایی باعث می شود که تمام چشم های به سوی شما جذب شود.

2-لاک سه رنگ

هر فردی به راحتی می تواند با کمی خلاقیت ناخن های خود را زیبا کند. یکی از خلاقیت هایی که می توانید برای طراحی ناخن های تان استفاده کنید، به کار بردن چند رنگ لاک است. بهتر است از یه رنگ لاک برای ناخن های تان استفاده کنید و هر یک از ناخن ها را جدا گانه طراحی کنید. پیشنهاد می کنیم از رنگ هایی مکمل هستند استفاده کنید تا در زمان قرار گیری کنار هم زیبایی شان دو برابر شود.

3-لاک قرمز

کسانی که در عین سادگی قصد زیبا کردن ناخن هایشان را دارند، می توانند از لاک قرمز استفاده کنند. قرمز یک رنگ کلاسیک بوده که هیچ موقع از مد نمی افتد. بنابراین به راحتی می توانید در تمام فصل ها از این رنگ لاک استفاده کنید. همینطور می توانید رژ لب تان را هم قرمز انتخاب کنید.

4-لاک براق

یکی از روش هایی که ناخن ها را جذاب تر می کند، براق کردن آن ها است. ممکن است که با خود بگویید که این مدل ناخن فقط برای میهمانی های شبانه است ولی این طرز فکر اشتباه است. لاک های براق برای هر فصل و موقعیتی مناسب است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *