#


قرمز کردن و زیبایی لب با روش های گیاهی و خانگی

زیبایی لب
20 نوامبر 2017 يك نظر 7453 بازدید

قرمز کردن و زیبایی لب با روش های گیاهی و خانگی

قرمز کردن و زیبایی لب با روش های گیاهی و خانگی

اگر لب هایی تیره، خشکیده و یا بی رنگ داشته باشیم به هیچ عنوان خوشایند نمی باشد. از سوی دیگر استفاده از رژ  لب هایی با برندهای گوناگون هم راه چاره نیست چون مواد مضری در رژ لب ها وجود دارد که برای سلامت بدن بسیار مضر هستند و مانند سم عمل می کند. بهترین روشی که می توانید با استفاده از آن لب های تان را قرمز کنید و رنگ و روح به آن ببخشید استفاده از مواد طبیعی و گیاهی می باشد.

برای قرمز کردن لب ها بدون آرایش چه کنیم؟

ماساژ با روغن زیتون

قبل از اینکه به حمام بروید با استفاده از یک پد پنبه ای مقداری روغن زیتون را بر روی لب های تان بمالید. بعد از گذشت چند دقیقه لب های تان را بشویید و اجازه دهید تا خشک شود. با انجام این کار در طول روز به هیچ بالم لبی نیاز ندارید.

زیبایی لب

زیبایی لب

اسکراب لب خانگی

یک قاشق چای خوری عسل را با یک قاشق چای خوری پودر قند سائیده شده . یک قاشق چای خوری آب لیمو ترکیب کنید تا برای لب های تان یک اسکراب خانگی به دست بیاید. این مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید و آن را بر روی لب های تان به مدت دو دقیقه بمالید. با انجام این کار تیرگی و ماتی لب های تان از بین می رود و رنگ لب شما به همان رنگی که در قبل بوده است باز می گردد.

گل سرخ برای قرمز کردن لب ها

چند عدد گلبرگ رز قرمز را بردارید و آن را به خوبی له کنید و بر روی لب های تان بگذارید. علاوه بر اینکه لب های تان سریعا قرمز می کند بلکه آن ها را نرم و صاف می کند. در طول روز این کار را دو تا سه بار انجام دهید. همچنین می توانید این گلبرگ ها را با خامه شیر مخلوط کنید و بالم لب را تهیه کنید. شما می توانید این دو مواد را با هم ترکیب کنید و بر روی لب های تان به مدت بیست دقیقه بگذارید. پس از بیست دقیقه لب های تان را بشویید. اگر این کار را انجام دهید لب های تان نرم خواهد شد.

زیبایی لب

زیبایی لب

ماسک خانگی قرمز کردن لب

1-برای اینکه لب های تان را قرمز کنید مقداری وازلین را با آب لیمو مخلوط کنید و آن را در طول شب بر روی لب های تان بمالید. این کار را در طول شب چندین بار انجام دهید.

2-اگر می خواهید که لب های تان را روشن و قرمز کنید می توانید از ماست ساده و لیمو استفاده کنید و حتی می توانید از چند قطره آب لیمو بدون ماست بر روی لب های تان بزنید.

3-.یکی از بهترین راه هایی که می توانید لب های تان را روشن کنید استفاده از زردچوبه و شیر سرد می باشد. فقط کافیست مقداری پودر زردچوبه را با یک قاشق چای خوری شیر سرد مخلوط کنید. حالت خمیری به دست می آید که می توانید آن را برای 5دقیقه بر روی لب های تان بگذارید. اگر این کار را به مدت یک تا دو هفته انجام دهید متوجه زیبایی و قرمز شدن لب های تان می شوید.

4-روغن هسته زردآلو، موم عسل و روغن گل اشرافی را با هم ترکیب کنید و آن را با کمی بخار گرم کنید. پس از آن چند قطره از اسانس پرتقال را درون آن بریزید. می توایند اضافی این ترکیب را درون ظرف شیشه ای نگه دارید.

5-برای اینکه بتوانید لب های تان را بسیار و نرم و درخشان کنید و همچنین به رنگ صورتی درآورید می توانید هر شب با استفاده از یک مسواک مرطوب شده لب های تان را ماساژ دهید. فقط  یادتان باشد که این کار را به آرامی انجام دهید، چون پوست لب بسیار نرم و حساس می باشد. اگر این کار را انجام دهید به شما کمک می کند که لب های تان را بدون آرایش صورتی و زیبا کنید.

زیبایی لب

زیبایی لب

قرمز کردن لب با لایه برداری با شکر و روغن زیتون

1-روغن زیتون و شکر را به اندازه ی مساوی با هم ترکیب کنید. این ترکیب را به حالت ضربه ای بر روی لب های تان بزنید. پس از آن با استفاده از یک مسواک لب های تان را خیلی آرام لایه برداری کنید.

2-یکی از دیگر از کارهایی که می توانید برای لایه برداری انجام دهید استفاده از آب لیمو و شکر است. این ترکیب را به مدت نیم ساعت بر روی لب های تان قرار دهید و پس از آن با استفاده از یک مسواک آن را بر روی لب های تان بمالید تا به خوبی لایه برداری شود. پس از این کار لب های تان را با آب بشویید.

3-شما می توانید برای ماساژ لب های تان از یخ نیز استفاده کنید.

زیبایی لب

زیبایی لب

استفاده از میوه ها برای قرمز کردن لب

1-لب هایی که تیره و کدر شده اند و رنگ طبیعی شان را از دست داده اند رامی توانید با استفاده از پوست پرتقال آن ها را به حالت اولیه خود درآورید. پس اگر دفه بعد پرتقالی را خوردید پوست آن را دور نیندازید و با استفاده از ان لب های تان را به مدت یک تا دو دقیقه به خوبی ماساژ دهید. پس از انجام این کار مشاهده خواهید کرد که چگونه لب های شما روشن تر و قرمز تر خواهد شد.

2-برای اینکه لب های تان را تغذیه و روشن تر کنید می توانید از یک تکه از خیار استفاده کنید و آن را در طول روز به مدت چند دقیقه بر روی لب های تان ماساژ دهید. اگر این کار را انجام دهید به طور طبیعی لب هایی صورتی خواهید داشت.

3-آب چغندر علاوه بر اینکه رنگ طبیعی و زیبایی دارد بلکه سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها نیز می باشد. اگر قبل از اینکه به رختخواب بروید مقداری آب چغندر را به لب های تان بمالید در ورز بعد لب هایی قرمز و طبیعی خواهید داشت و تا زمانی که لب های تان را نشویید لب های تان به طور طبیعی قرمز خواهد بود.

4-یکی دیگر از راه هایی که برای قرمز کردن و روشن تر کردن لب های تان وجود دارد دانه های انار می باشد. برای این کار باید دانه های انار را له کنید و آب آن را بر روی لب های تان بزنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *