#


چگونه با مواد طبیعی صورت زیبایی داشته باشیم

صورت زیبا
23 ژوئن 2017 بدون نظر 803 بازدید

چگونه با مواد طبیعی صورت زیبایی داشته باشیم

چگونه با مواد طبیعی صورت زیبایی داشته باشیم

همیشه نباید به خاطر داشتن یک صورت زیبا و عاری از هرگونه لک و سیاهی به دنبال راه های پزشکی و شیمیایی بود. گاهی می توان
از مواد طبیعی برای بهبود ظاهر صورت خود استفاده کرد؛ امروز ما در این مقاله قصد داریم چند راه درمانی که با مواد طبیعی انجام می شود را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن بتوانید به چهره ای زیبا دست پیدا کنید.

مواد طبیعی موثر در سلامت پوست

1ـ عسل و آب

هرگز از معجزه عسل غافل نباشید و یک قاشق از آن را به همراه یک قاشق چای خوری آب رقیق کرده و به مدت ده دقیقه داخل مایکروفر قرار دهید تا حرارت ببیند. زمانی که به حد کافی سرد و خنک شد کمی از آن را بر روی لب های خود مالیده و اجازه دهید ده دقیقه بر روی لب هایتان باقی بماند.
اگر تمایل دارید اندام و چهره ای زیبا و جذاب داشته باشید پس باید نوع تغذیه شما نیز سلامت کامل را داشته باشد. برخی معتقدند بهترین و کاربردی ترین راه حل هایی که برای به دست آوردن زیبایی می توان وجود داشته باشد معمولاً استفاده از مواد غذایی سالمی است که در تمام آشپزخانه ها و یا عطاری ها وجود دارند.
مواد غذایی که از هرگونه مواد شیمیایی و نگه دارنده عاری باشند در گروه غذا های سالم قرار می گیرند و یک راه بسیار سریع و آسان برای دست یابی به زیبایی در منزل به شمار می روند.

2ـ چای

صورت زیبا

صورت زیبا

در مورد استفاده از چای نیز راه های متعددی وجود دارند که شما می توانید بنابر راحتی دسترسی به هر کدام از آنها یکی را انتخاب کرده و

استفاده نمائید.
ـ اولین راه استفاده از دو عدد چای کیسه ای است که می توانید آن را در آب جوش قرار داده و پس از اینکه ده دقیقه کامل آن را حرکت دادید به اندازه ده دقیقه پیش از زمان خواب بر روی چشم های خود قرار دهید تا تاثیر بسزای آن را بر روی چشم های خود ببینید.
ـ روش دیگر استفاده از چهار عدد چای کیسه ای بابونه است که باید آن ها را به مدت پنج دقیقه جوشانده و پس از جوشیدن صورت خود را بر روی آن البته با کمی فاصله گرفته و بخور آن را به صورت خود بدهید.
ـ یک روش دیگر نیز وجود دارد که طبق آن شما می توانید از چای کیسه ای بابونه که فریز شده و یخ زده است استفاده کنید و آن را بر روی پوست صورت خود قرار دهید.
ـ یک پیشنهاد دیگری که می توانیم به شما بکنیم این است که چند گاز استریل را در جوشانده چای سبز که خنک شده است خیس کرده و بر روی پوست خود بگذارید تا به وسیله آن بتوانید تمام آلودگی ها را از روی پوست خود پاک کنید.

3ـ روغن زیتون

در مورد روغن زیتون نیز راه های مختلفی وجود دارد که به راحتی می توانید از آن ها کمک بگیرید تا پوستی سالم و شاداب داشته باشید.
ـ می توانید از روغن زیتون به اندازه یک فنجان اسنتفاده کرده و آن را به اندازه چند ثانیه در مایکروفر حرارت دهید، توجه داشته باشید که بیشتر از چند ثانیه نشود؛ پس از آنکه آن را گرم کردید بر روی قسمت های خشک پوست مالیده و خیل نرم و ملایم ماساژ دهید.
ـ یک تشت کوچک را پیش روی خود قرار داده و مقداری روغن زیتون در آن بریزید و اجازه دهید به مدت ده دقیقه دست هایتان در آن قرار بگیرد؛ پس از دست هایتان همین کار را درمورد پاهای خود انجام دهید و شاهد تاثیرات مثبت این روغن گیاهی باشید.
ـ برخی افراد از روغن زیتون به عنوان نرم کننده نیز استفاده می کنند که باید بگوئیم کار این افراد بسیار درست است. شما می توانید به جای استفاده از نرم کننده های شیمیایی از روغن زیتون استفاده کرده و پیش از شامپو زدن به موهای خود روغن زیتونی که کمی گرم شده است به مدت پانزده دقیقه بر روی موهای خود بمالید.این کار موجب تقویت موهای شما گردیده و خوش حالتی و درخشندگی آن ها را دو چندان خواهد کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *