#


دانستنی های در مورد پیری و سلامت پوست

سلامت پوست
19 جولای 2017 بدون نظر 2943 بازدید

دانستنی های در مورد پیری و سلامت پوست

ضایعات را محو کنید

اگر شما از کک و مک لکه های قرمز و یا ملاسما (تکه هایی از پوست خاکستری و قهوه ای)خود ناراحت هستید این درمان ها می توانند به شما کمک کنند.

کرم تری لوما: این کرم Rx دارای یک پانچ سه گانه می باشد: هیدروکینون تمیز کننده پوست، یک رتینوئید پوستی و یک استروئید برای کاهش سوزش پوست. از آنجایی که دوزهای بالا هیدروکینون در موش صحرایی باعث سرطان شده است، بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که استفاده از آن را محدود کنید. هزینه: حدود 150 دلار برای مصرف چهار ماهه.

اسید گلیکولیک اسید: این دارو ها دارای حداقل 30 درصد اسید گلیکولیک هستند و بعضی از متخصصین پوست به منظور افزایش قدرت در هیدروکینون آن را مخلوط می کنند. اکثر زنان قبل از اینکه نتایج را ببینند نیاز به استفاده از 3 تا 5 قرص دارند. هزینه: 200 تا 250 دلار برای هر قرص.

لیزر: می گوید: دکتر هدر راجرز، استاد پوست در دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن در سیاتل می گوید: این روش بسیار موثر است. بیماران معمولا به سه جلسه یا بیشتر برای درمان نیاز دارند. هزینه: حدود 500 دلار در هر جلسه.

جوش های صورت شما با افزایش سن ممکن است بدتر شود

دکتر “وو” می گوید: “همانطور که شما وارد دوره قبل از یائسگی می شوید که می تواند در اوایل 30 سالگی شروع شود. “میزان استروژن شما کاهش می یابد، در حالی که هورمون های جنسی مرد مثل تستوسترون تقریبا ثابت باقی می مانند.” این عدم تعادل ممکن است غدد چربی شما را به خروشان شدن وا می دارد، که باعث می شود که شما مانند یک نوجوان شوید. به دنبال محصولات OTC با رتینول باشید، که با هر دو چروک (با افزایش حجم سلول) و جوش (با باز کردن منافذ) مبارزه می کند. یا از یک رینوئید مانند رنوا استفاده کنید ممکن است انتخاب خوبی برای درمان پیری پوست باشد. اما اگر شما بیماری کیست های بزرگ و پوسیده را تجربه کرده اید، به احتمال زیاد به چیزی قوی تر نیاز دارید: دکتر جلیلمن می گوید: “من گاهی اوقات به این بیماران داروی فشار خون اسپیرونولاکتون توصیه می کنم که باعث ایجاد تعادل هورمونی می شود”، .

تغییرات هوشمند در رژیم غذایی می تواند پوست شما را بهتر کند

در حالی که برخی از مواد غذایی می توانند به جلوگیری از آسیب اشعه UV به پوست کمک کنند، دیگر مواد می توانند مشکلاتی مانند جوش پوستی و پیری پوست را ایجاد کنند. در اینجا، سه تغییر هوشمند در رژیم غذایی برای پوست سالم تررا پیشنهاد می کنیم.

به جای نوشیدنی های مخلوط با قهوه ، قهوه ی سرد ساده را بنوشید.

لبنیات می تواند جوش را بدتر کند؛ دکتر وو، نویسنده مقاله خوراک چهره شما می گوید، شکر کمک می کند تا کلاژن از بین برود.

به جای گوشت قرمز، ماهی بخورید.

گوشت قرمز که در دمای بالا پخته شده است به احتمال زیاد گلیساسیون تولید می کند که می تواند نقش مهمی در پیری پوست داشته باشد. ماهی قزل آلا سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 که خاصیت ضد التهابی دارند است. مطالعه ای که در سال 2009 منتشر شد نشان می دهد که خوردن ماهی های چرب هر پنج روز می تواند از شما در برابر تغییرات پیش سرطانی پوست محافظت کند.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *