#


زیبایی با رنگ موی قهوه ای موکا

26 می 2017 بدون نظر 1165 بازدید

زیبایی با رنگ موی قهوه ای موکا

زیبایی با رنگ موی قهوه ای موکا

یکی از رنگ موهایی که در بین اکثر خانم ها به خصوص بازیگران هالیوودی مورد پسند است رنگ موی قهوه ای موکا می باشد که ترکیبی از رنگ قهوه و شکلات میباشد چرا که این رنگ مو در همه رنگ های مختلف پوست وچشم مناسب است. از روشن ترین رنگه پوست ها تا تیره ترین رنگ پوست از این رنگ می توانند استفاده کنند. حال در متن زیر می خواهیم به شما چند نکته بگوییم که چگونه از این رنگ موی زیبا استفاده کنید :

1.اگررنگ چشم های شما قهوه ای تیره یا سبزاست و رنگ موهایتان قهوه ای می باشد و نمی خواهید که رنگ موهای شما تغییر چندانی کند میتوانید روی موهای خود هایلایتی چند درجه روشن تر از موهای طبیعی خود داشته باشید که رنگ موکا را به شما توصیه میکنیم.

  1. رنگ قهوه ای موکای گرم نسبت به دیگر طیف رنگ های موکا گرمای بیشتری داردوهمچنین گرمایی که دررنگ قهوه ای موکا ی گر م نهفته است می تواند برای هم رنگ پوست به خصوص پوست های روشن و سرد مناسب باشد و گرمای بیشتری به این چهره ها ببخشد.
  2. رنگ قهوها ی موکای تیره که ترکیبی از رنگ قهوه وشکلات تلخ می باشد کمی گرمای خنثی ایی دارد که این رنگ نیز برای رنگ پوست های مختلف ولی رنگ چشم های قهو ای مناسب است.
  3. رنگ قهوه ای موکای روشن نیز برای شمایی که رنگ پوستتان رنگی میانه است و چشم های شما دارای رنگ عسلی یا سبز و یا آبی می باشد مناسب تر است و چهره ی شما را در انظار جداب تر مینماید.

5. گر می خواهید رنگ قهوهای موکا را همراه با هایلایت روی موهای خودتان کار کنید باید بدانید که فوق العاده جذاب می شوید و میتوانید از هایلایت های قهوه ای روشن یا کاراملی استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *