#


زنان کره ای و راهکار آن ها برای حفظ شادابی و زیبایی پوست

25 فوریه 2018 بدون نظر 1509 بازدید

زنان کره ای و راهکار آن ها برای حفظ شادابی و زیبایی پوست

زنان کره ای به چه روشی پوست شان را شاداب و زیبا می کنند؟

اهمیتی ندارد که اهل کدام قسمت از این کره خاکی زندگی می کنید، متعلق به هرجا که باشید دل تان می خواهد که ظاهری زیبا، جوان و پوستی شاداب داشته باشید و به طور حتم راه های عجیب و باورنکردنی را می‌شناسید که با کمک آن زیبایی ظاهری‌ تان را دو چندان کنید.

ممکن است در مورد انواع ماسک ‌های آبرسان برزیلی‌ ها که از پوست و میوه آواکادو به دست می آید یا با مرهم چای ‌نخود که چینی ‌ها از آن برای پاکسازی و لایه ‌برداری پوست به کار می برند، چیزهایی شنیده باشید و شاید آن ها را امتحان کرده ‌اید ولی مطمئناً با جادوی مکعب ‌های یخی و ویژگی های معجزه‌ گر آن ها که این روزها در بین تعداد زیادی از مردم آسیای جنوبی نظیر هند، تایلند، چین، اندونزی و حتی روسیه کاربرد دارد آشنا نیستید؛

روشی که چندین سال‌ است از طریق زنان و دختران آسیایی برای حفظ زیبایی و شادابی پوست به کار برده می شود و آن ها را از استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی بسیاری بی ‌نیاز می ‌کند. چنانچه کنجکاو هستید اطلاعات بیشتری در مورد این شیوه داشته باشید با خواندن این مطلب می ‌توانید با جزئیات کار و چگونگی ساختن این مکعب ‌های جادویی آشنا شوید.

نیازی ندارد که حتما پزشک باشید تا بدانید که گردش خون هر چه بیشتر باشد شادابی و طراوت پوست ‌تان افزایش می یابد. تمام افراد می‌ دانند که بهبود جریان گردش خون آبرسانی و غذارسانی به سلول ‌های پوستی را دو چندان می ‌کند. روش های زیادی در دنیا وجود دارد که بعضی از آن ها هزینه‌ زیادی را به همراه دارند. با این وجود اگر قصد دارید در این امر خودکفا شوید و با کمترین هزینه این کار را در منزل تان انجام دهید بهتر است یک بطری آب معدنی تهیه کنید و آب را داخل قالب ‌های یخ‌ بریزد و پس از چند ساعت که آب یخ زد آن مکعب‌ های کوچک را بر روی پوست خود قرار دهید. این راهکار یا به عبارتی دیگر یخ‌ درمانی موجب افزایش گردش خون می‌ شود که از ایجاد نشانه های پیری و چروک پوست جلوگیری می‌ کند. البته استفاده از این شیوه برای کسانی که کمی سن شان بالاتر است کاربرد بسیاری ندارد و تاثیرگذاری آن احتمال دارد تنها در این باشد که مدتی پوست را شاداب ‌تر نشان دهد ولی چروک‌ هایی که در طول سالیان دراز به ‌وجود آمده را رفع نمی ‌کند.

کره ‌ای ‌ها با یخ جوان می‌ مانند

گذاشتن یخ بر روی صورت در کشورهای آسیا بسیار رواج دارد. بسیاری از افراد می دانند که مردم کشور کره جزو گروهی از مردمان می باشند که بیشتر به طب‌ های سنتی تمایل دارند و تا جایی که امکان دارد سعی می ‌کنند از این شیوه ها سلامتی شان را حفظ کنند. ممکن است برای‌ تان جالب باشد که بدانید بعضی از هنرپیشه ‌های کره‌ ای برخلاف هنرپیشه ‌های سینمای تجاری به جای انجام کارهای هزینه‌ دار و خطرناک تلاش می ‌کنند با گذاشتن یخ بر روی صورت‌ های تان به پوستی زیبا و شفاف دست پیدا کنند. نکته ی جالب دیگری که وجود دارد این است که این راهکار از زمان باستان وجود داشته و شیوه استفاه از یخ در زمان باستان به وسیله زنان استفاده می‌ شد که تا به امروز برای داشتن پوستی جوان ادامه دارد.

با خستگی خداحافظی کنید

تا به امروز شده برای یک قرار مهم کاری یا هر امر مهم دیگری تلاش کنید به خواب نروید تا صورت‌ تان ورم نکند؟ ولی به جای این که صورت‌ تان ورم نکند در برابر چهره ‌ای خسته و کسل پیدا می ‌کنید که این حالت تفاوت زیادی با صورت ورم کرده ندارد. از زمان گذشته رسم بر این بوده است که پس از بیدار شدن صورت تان را بشویید و این عادت را مادران سعی می ‌کنند از همان دوران کودکی به فرزندان شان بیاموزند، آیا دلیل آن را می دانید؟ زیرا زدن آب خنک حال ‌تان را جا می ‌آورد، ولیی بهتر است این نکته را نیز اضافه کنیم که به طور معمول صبح‌ ها یا هر زمانی که دراز کشیده ‌اید مایعات داخل بدن به گردش در می ‌آیند به همین دلیل صورت شما صبح ورم می‌ کند.

شما با شیوه یخ درمانی می ‌توانید از این به بعد ورم صبحگاهی ‌تان را بدون استفاده از محلول ‌های شیمیایی کم کنید. این شیوه پس از دوش آب گرم نیز موثر می باشد. به یاد داشته باشید که این شیوه موقتی می باشد، با این وجود پوست تان بعد از استفاده از یخ روشن ‌تر به نظر می‌ رسد.

پیش از یخ درمانی باید بدانید

پیش از هرچیز از قرار دادن یخ به طور مستقیم بر روی صورت جدا پرهیز کنید چراکه این کار موجب پارگی مویرگ‌ های زیر پوستی خواهد شد. بنابر این برای پیشگیری از پارگی مویرگ‌ ها بهترین روش این است که یخ را در پارچه ‌ای لطیف قرار دهید. نکته دوم این است که یخ را به طور ثابت بر روی پوست خود نگه ندارید بلکه آن را به طور مورب روی پوست به آرامی ماساژ دهید. برای انجام یخ درمانی باید صورت خود را تمیز و بدون آرایش کنید چون وجود هر گونه کرم یا مواد آرایشی مانع از این خواهد شد که یخ ‌درمانی تاثیر خود را داشته باشد.

علاوه بر این یخ موجب می ‌شود تا پوست خیس شود، ولی بهتر است پوست را بدون به کار گیری حوله و به طور طبیعی اجازه دهید خشک شود و پس از آن برای پیشگیری از حالت کشسانی پوست از یک مرطوب‌ کننده مصرف کنید. با این وجود فکر نکنید انجام هر روزه این کار تاثیر بهتری را به دنبال دارد چرا که در هر چیزی که افراط وجود داشته باشد به جای تاثیر مثبت امکان دارد تاثیری منفی برجای بگذارد، بنابراین بهتر است برای داشتن پوستی که درخشش طبیعی داشته باشد حداقل دو مرتبه در هفته به مدت 15دقیقه این کار را انجام دهید.

همیشه یخ نقش کاربردی ندارد

این شیوه برای تمام افراد مناسب نیست. اگر ‌پوست بسیارحساسی دارید یا رگ‌ های شما به سطح پوست نزدیک می باشند و یا از تماس آب سرد اذیت می ‌شوید این شیوه به شما پیشنهاد نمی ‌شود. بنابر این بهتر است شیوه ای متناسب با شرایط پوست تان را انتخاب کنید. چنانچه می ‌خواهید بدانید که آیا این راه کار برای‌ تان مناسب است؛ باید به رنگ پوست تان پس از یخ درمانی دقت کنید. چنانچه پس از یخ درمانی پوست‌ تان رنگ خوب و سالمی (مانند سرخی که بعد از پیاده ‌روی بر سطح پوست آشکار می ‌شود) پیدا کرد این راهکار می ‌تواند برای شما مناسب باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *