#


رژیم 6هفته ای میلر برای عروس خانم ها

13 می 2017 بدون نظر 1803 بازدید

رژیم 6هفته ای میلر برای عروس خانم ها

رژیم 6هفته ای میلر برای عروس خانم ها

معمولا همه ی عروس خانم هایی که نزدیک جشن عروسی شان هستند به تقلا می افتند که از شر اضافه وزن و ضایعات پوستی بدن خلاص شوند.در این نوشته تلاش کرده ایم راه کارهایی کاربردی برای رسیدن به این هدف را به عروس خانمها توضیح دهیم.ما یکرژیم غذایی 6 هفته ای برای عروس خانم ها در نظر گرفته ایم که طراح این رژیم سایما میلر است.

هفته‌ی اول – رژیم

اگر می‌خواهید یک پوست زیبا و جوان داشته باشید، باید یک رژیم غذایی سالم و پاکیزه در لیست اولویت‌های شما باشد. رژیمی که ما بر اساس توصیه های میلر برای عروس‌ها پیشنهاد میکنیم کمی سخت است، اما واقعا تاثیر دارد.

به این ترتیب که شما بهیچ وجه نباید کافئین، الکل، شیرینی، لبنیات و هیچ غذای فراوری شده‌ای مصرف کنید.اما نگران نباشید چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید بخورید. مثلا مقدار زیادی سبزیجات بخورید، چون سرشار از فیبر هستند و به گردش خون و قابلیت ارتجاعی پوست کمک می‌کنند و به بدن شما آنتی اکسیدان می‌رسانند تا رادیکال‌های آزاد را از بین ببرد.در طول رژیم بهیچ وجه نوشیدن آب را فراموش نکنید. حتی پیشنهاد میکنیم  در روز ۲ تا ۳ لیتر آب بنوشید، مخصوصا اگر به تازگی شروع به ورزش کرده اید. آب، بهترین ماده برای زیبایی پوست و نرمی  و شادابی آن است، زیرا به بدن کمک می‌کند تا سموم، هورمون‌ها، و مواد مضر را دفع کند.

هفته‌ی دوم – ورزش

ورزش را فراموش نکنید.ورزش، پوست را سفت می‌کند، و باعث تفکیک عضلات و بهبود خلق و خو می‌گردد در نتیجه احساس بهتری خواهید داشت. میلر می‌گوید: وقتی احساس خوبی داشته باشیم، زیبا بنظر می‌رسیم.از نظر میلر یکی از راه های عالی برای از دست دادن چربی بدن و آشکار کردن عضلات: دویدن، بوکس، طناب زدن، شنا و دوچرخه سواری است.برای بررسی اینکه آیا در حال چربی سوزی هستید یا نه، «تست صحبت کردن» را انجام دهید.شما باید هنگام ورزش آنقدر به تنفس شدید احتیاج داشته باشید که صحبت کردن برایتان دشوار باشد.برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب باید بین ۵ تا ۶ روز در هفته، ۴۵ تا ۶۰ دقیقه تمرینات قدرتی انجام دهید.

هفته‌ی سوم – برس کشیدن بدن

بخش بسیار قابل اهمیت دیگر در برنامه ی میلرزیبایی پوست است.او برای این کار برس کشیدن بدن را توصیه میکند.برس کشیدن سیستم لنفاوی شما را تحریک می‌کند، وسطح پوست تان را پاک می‌کند و از رویش موهای زیر پوستی جلوگیری می‌کند.بنابراین برای کمک به بدن به منظور از بین بردن سموم و خستگی و حفظ رطوبت، از یک برس که دارای موهای طبیعی زبر است، یکبار در روز و قبل از دوش گرفتن استفاده کنید.این کار را از انگشتان پاها شروع کنید و به سمت ساق پا بالا بروید، و به ناحیه‌ی لگن که غدد لنفاوی زیادی دارد، ادامه دهید. سپس به سمت منطقه‌ی شکم بروید و حرکات دایره‌ای در جهت عقربه های ساعت انجام دهید، و بعد به طرف بافت سینه بروید و از دستها به سمت قلب حرکت کنید.

هفته‌ی چهارم – پاکسازی روده

هفته ی چهارم رژیم به پاکسازی روده اختصاص دارد.و برای خانم‌هایی که قرار است بزودی عروس شوند، نتایج شگفت آوری بدست می‌آورد!چراکه  روده‌ی بزرگ، مقدار زیادی سم و مواد مضر ذخیره می‌کند،و وقتی شما روده‌تان را پاکسازی کنید، روده‌تان دوباره هیدراته شده و باعث می‌شود پوستتان با طراوت، و چشم‌هایتان درخشان تر شود.

هفته‌ی پنجم – پاکسازی عمیق صورت

پاکسازی صورت تاثیر زیادی بر روشنی شفافیت و کیفیت پوست دارد وبهتر است دو هفته قبل از روز عروسی برای پاکسازی صورت تان دست به کار شوید.تا جوش‌ها و مواد سمی که زیر لایه‌ی اپیدرم پوست هستند، بیرون بیایند و تمیز شوند.

در پاکسازی عمیق و لایه برداری دستی از پوست صورت، جوش‌های سر سیاه را از بین می‌برد و زیبایی پوست را افزایش می‌دهد.

هفته‌ی ششم – لایه برداری با نمک

میلر عقیده دارد یک لایه برداری با نمک‌های معدنی در هفته‌ی قبل از عروسی، بسیار مفید است.بهترین روش برای چنین کاری میکرودرم است. در این روش پوست بوسیله یک دستگاه ساینده لایه برداری میشود.به این شکل که خارجی ترین لايه پوست كه حاوي سلول هاي مرده پوست است (لايه اپيدرم) در معرض تماس با يک ماده معدني بي ضرر قرار میگیرد.اين پودر با داشتن کريستال هاي ريز باعث مي شود که پوست ساييده شده و بافت هاي مرده از میان رفته و پوست ترمیم گردد.

میکرودرم با از بين بردن ضخامت پوست باعث بهتر شدن تبادلات فيزيولوژي پوست و تحريک کلاژن سازي براي تقويت قوام پوست با تحريک فيبروبلاست ها میشود. روش کار به این شکل است که  ابتدا پوست تمیز و  آرایش و چربی آن کاملا پاک می شود و بعد به مدت لازم بر حسب نوع پوست و ضایعه آن سایش در نقاط و جهات مختلف انجام می شود. زمان لازم حدود 20 تا 30 دقیقه در صورت و 20 دقیقه در گردن  میباشد.و پس از اتمام پروسه صورت پاک و سپس با آب ولرم شسته می شود و یک کرم قابض (مثل اکسیددوزنگ یا کالامین) به محل ساییده شده زده می شود.این کار، بهترین و ساده‌ترین راه برای با نشاط کردن بدن است. زیرا سلول‌های مرده‌ی پوست را جدا می‌کند، گردش خون را افزایش می‌دهد، و به خون اکسیژن می‌رساند تا پوست فوق العاده درخشانی داشته باشید.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *