#


روش هایی برای از بین بردن موهای زائد

موهای زائد
12 آوریل 2017 بدون نظر 707 بازدید

روش هایی برای از بین بردن موهای زائد

روش هایی برای از بین بردن موهای زائد

اکثر خانم ها در صورت خود موهای زائد دارند که این این موها باعث می شوند تاثیر بدی روی صورت شما ایجاد شود. طی این مقاله روش های از بین بردن موهای زائد را آموزش می دهیم.

1. از بین بردن موها با بند زدن :

این روش دردناک است ولی اگر موهای زائد شما کم است این روش جواب می دهد. ولی نباید نواحی که پر مو هستند را بند انداخت زیرا باعث می شود که آن ناحیه زخم شود وموهای آن بیشتر شود. زیرا ابروهای خود را بند نندازید زیرا اگر بخواهید با این روش ابروهای خود را مرتب کنید باعث عدم رشد دوباره ابروهای شما می شود.

2. از بین بردن موهای زائد با اپی لیدی :

اپی لیدی ها از یک ردیف موچین تشکیل شده است که این قابلیت را داردکه موهای بدن را از ریشه خارج کند ولی اگر به مرور زمان از اپی لیدی استفاده کنید موها زیر پوستی ایجاد می شود و در نهایت باعث التهاب ، سرخ شدگی و عفونت روی پوست شما می شود.

3. از بین بردن موهای زائد با تیغ :

در واقع می توان گفت که این روش خیلی سریع است و درد ندارد ولی به مرور زمان باعث حساس شدن پوست و رشد مو از داخل می شود. تیغ زدن موها باعث می شود که موی صورت و بدن در حال استراحت به فاز فعال برود و این همان چیزی است که متخصصان پوست و مو هنگام لیزر درمانی از تیغ استفاده می کنند.

4. از بین بردن موهای زائد با وکس :

یکی از روش هایی که می توان به همراه آن موهای زائد را از بین برد وکس کردن است. وکس از موم، عسل و گلوکز ساخته شده است که چسبناک است و بعد از تماس، با پوست به موها می چسبد و بعد از اینکه خشک شد موها را می کند. هرچند که این روش دردناک است ولی عوارض کمتری نسبت به بند و اپی لیدی دارد. ولی توجه داشته باشید که این کار را با فاصله زیاد انجام دهید. زیرا پوست شما کشیده می شود و شل می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *