#


روش هایی برای داشتن پای لطیف و شفاف

28 فوریه 2018 بدون نظر 2795 بازدید

روش هایی برای داشتن پای لطیف و شفاف

پاهایی لطیف و شفاف با استفاده از این راهکارها

اگر پاهایی زیبا و بی نقص داشته باشیم علاوه بر این که به سلامت جسمانی ما کمک خواهد کرد، بلکه منجر به بالا رفتن اعتماد به نفس‌ مان هم می شود. داشتن پای بی عیب و زیبا، به طور معمول از اصلی ترین دغدغه ‌های خانم ها به حساب می آید. ولی این موضوع باید به همان اندازه برای آقایان هم از اهمیت بالایی بر خوردار باشد، در هر صورت چه کسی از زیبایی بدش می‌ آید؟! ما در این مطلب می خواهیم روش هایی را برای داشتن پای زیبا با پوستی لطیف در  اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

چگونه پاهایی زیبا داشته باشیم؟

به خودتان لطمه نزنید!

نخستین قدم برای داشتن پاهایی زیبا و بی عیب، آسیب نرساندن به خودتان می باشد! به یاد داشته باشید مراقبت از پوست پا، به میزان مراقبت از پوست صورت دارای اهمیت می باشد و چنانچه به پوست پای تان آسیب وارد شود، درمان آن به مراتب سخت تر نیز می شود. چنانچه در گذشته پای شما آسیب دیده است و یا جای زخمی بر روی آن باقی مانده، می ‌توانید از محصولات زیبایی پا به کار ببرید تا با گذشت زمان، جای این زخم ‌ها بهبود یابد.

مشکلات پوستی خود را برطرف کنید

چنانچه پوست پای تان دارای آکنه، جوش و یا سایر مشکلات دیگر می باشد، به دنبال راهی برای بهبود این مشکلات باشید. شما می ‌توانید با کمک گرفتن از محصولات مربوط به زیبایی پوست برای بهبودی این مشکلات استفاده کنید.

زانوهای تیره و سلول‌های مرده

زانوهای تیره رنگ، به عنوان یکی از مشکلاتی به حساب می آید که بسیاری از خانم ها  از آن رنج می ‌برند. زانوهای تیره می ‌توانند به زیبایی پای شما لطمه وارد کنند. اصلی ترین دلیل داشتن زانوهای تیره، سلول ‌های ضخیم مرده می باشد که در آن قسمت از پوست جمع شده ‌اند. برای از بین بردن این مشکل، باید از شر این سلول ‌های مرده خلاص شوید.

یکی از راه های درمان آن، میکس کردن عسل و لیمو و مالیدن آن به سر زانوها می باشد. با این راهکار طبیعی، با گذشت زمان تعداد سلول‌ های مرده زانو کاهش می یابد و پوست آن بخش شفاف ‌تر خواهد شد. علاوه بر این محصولاتی برای سرعت بخشیدن به این عمل در فروشگاه ها نیز وجود دارد.

سر وقت غذا بخورید

یکی دیگر از راه های درمانی این مشکل، خوردن وعده ‌های غذایی در بازه‌ های زمانی مرتب می باشد. تلاش کنید صبحانه را کامل بخورید و از مواد مغذی در این وعده به وفور مصرف کنید. علاوه بر این ، یکی دیگر از عوامل تیرگی پوست، کمبود آب در بدن می باشد. در طول روز به مقدار فراوان آب استفاده کنید تا شفافیت پوست شما افزایش پیدا کند.

ورزش کنید

چه شخصی می ‌تواند منکر فایده های ورزش بر سلامتی جسمانی شود؟ ورزش کردن یکی از بهترین روش ها برای داشتن پاهایی زیبا و بی نقص می باشد. با ورزش کردن، چربی ‌های اضافی پا سوخته و عضلات سفت ‌تر می‌ شوند. در نهایت ظاهر پا از حالتی افتاده و لخت، به ظاهری سفت و عضلانی تبدیل خواهد شد.

هر ورزشی که به اندازه کافی پای تان را درگیر کند، بسیار موثر خواهد بود. تمرین ‌های بدنسازی، شنا، ژیمناستیک، پیاده ‌روی، دوچرخه سواری، دویدن، بالا رفتن از پله ‌ها و سایر فعالیت جسمانی دیگری که پای شما را درگیر می کند می ‌تواند بسیار تاثیر گذار واقع شود. البته به این نکته توجه کنید که این ورزش‌ ها باید با مشاوره مربی انجام شود. قطعاً نمی خواهید که به پاهای خودتان آسیب وارد کنید!

آفتاب بگیرید!

شاید بهتر بود تیتر این قسمت  را می ‌نوشتیم “برنزه کنید!”. ولی در حالت کلی‌ تر، باید بگوییم که تابیدن نور خورشید بر روی پوست، علاوه بر این که ویتامین د بدن را فراهم می کند، بلکه قادر است در زیبایی و بهبود وضعیت پوستی شما هم بسیار تاثیر گذار واقع شود. البته به یاد داشته باشید که ماندن در زیر نور آفتاب آن هم در مدت طولانی و بدون استفاده از کرم ‌های مخصوص می‌ تواند باعث آسیب رسیدن به پوست شما شود.

موهای پای خود را بزنید

موی زیاد احتمال دارد در نتیجه به لطافت پوست شما آسیب وارد کند. برخی از افراد با تراشیدن و استفاده از ماشین ‌های مخصوص، برخی دیگر با تیغ و برخی هم با واکس و یا کرم‌ های موبر این کار را انجام می ‌دهند.

ولی به یاد داشته باشید راهی را انتخاب کنید که پوست شما به آن عادت کرده است و نسبت به آن واکنش و حساسیت کمتری از خود نشان می‌ دهد.

اسکراب

از اسکراب استفاده کنید تا سلول ‌های مرده ای که بر روی سطح  پوست وجود دارد از آن جدا شوند. به یاد داشته باشید همیشه اسکراب را پیش از شیو کردن مو انجام دهید. تجربه نشان داده است تا سه بار اسکراب در هفته می‌ تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

پوست خود را مرطوب کنید

این مورد نیز به عنوان یکی از مهم ترین روش های بهبود وضعیت پوستی به حساب می آید. متاسفانه تعداد زیادی از افراد به این مورد توجه زیادی نمی ‌کنند، در صورتی که مرطوب نگه داشتن پوست قادر است در زیبایی پوست تاثیر شگفت انگیزی را از خود به جای بگذارد.

پدیکور

هر چند وقت یک مرتبه به یک سالن برای انجام پدیکور مراجعه کنید. بر اساس تجربه ‌های به دست آمده نشان می دهد که این راهکار در حفظ زیبایی پوست بسیار تاثیر گذار خواهد بود. علاوه بر این ، برای از بین بردن سلول ‌های مرده ی موجود بر روی سطح پوست می‌ توانید حداقل هفته ای یک بار در خانه با خیس کردن پوست پا با آب ولرم یا با استفاده از محصولات مرتبط با زیبایی پا، خودتان شرایط پوستی تان را بهبود بخشید.

آرایش پا

برای این که پوست پاهای تان را زیباتر و براق تر کنید، محصولات بسیاری در بازار موجود می باشد. شما می‌ توانید با استفاده از این محصولات، ظاهری زیباتر به پای تان ببخشید و پوست آن را شفاف ‌تر، براق ‌تر و جذاب‌ تر کنید. البته به کار بردن این محصولات به طور مداوم به هیچ عنوان پیشنهاد نمی ‌شود و استفاده از آن ها صرفا برای شرایط ‌های خاص (به عنوان مثال مجالس جشن و…) کافی می باشد.

نحوه لباس پوشیدن

نحوه لباس پوشیدن شما در زیبایی پای تان تاثیر بسیار زیادی را به همراه دارد. تلاش کنید از لباس‌ هایی استفاده کنید که زیبایی پای تان را به نمایش می گذارد.

به پاهای خود رسیدگی کنید

رسیدگی به پا و زیبایی آن کار بسیار آسانی می باشد! کافیست همین روش‌ هایی که در این مطلب گفته شد را به طور مداوم انجام دهید تا با گذشت زمان پوستی شفاف و زیبا داشته باشید. علاوه بر این، در کنار آن به طور روزمره به ورزش کردن ادامه دهید تا عضلاتی زیبا و جذاب در پای تان داشته باشید. امیدواریم مطلبی که در اختیارتان قرار داده ایم، مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. چنانچه به دنبال محصولاتی مرتبط با زیبایی و سلامت پا می باشید، می توانید این محصولات را از فروشگاه هایی که لوازم آرایشی و بهداشتی دارند، تهیه کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *