#


رنگ موی مناسب برای پوست های سبزه

27 فوریه 2018 بدون نظر 6109 بازدید

رنگ موی مناسب برای پوست های سبزه

افراد با پوست تیره باید از چه رنگ هایی استفاده کنند؟

پوست های سبزه و تیره به رنگ هایی نیاز دارند که با آن متناسب باشد، چنانچه می خواهید بدانید چه رنگ مویی به پوست سبزه می آید با ما همراه باشید، چون ما در این مطلب مناسب ترین رنگ ها برای پوست تان را به شما معرفی می کنیم.

برای شناسایی رنگ مناسب برای موهای تان در آغاز باید تعیین کنید که تن پوست تان سرد است یا گرم. برای این کار می توانید از جواهرات نقره و طلای خود کمک بگیرید.

آن ها را در کنار صورت تان قرار دهید و مشاهده کنید که کدام یک از آن ها به پوست شما بیشتر می آیند و شفاف تر نشان می دهند و بیشتر توجه را به خود جلب می کنند. چنانچه فلز انتخابی شما نقره است این به این معناست که رنگ پوستی سرد دارید و چنانچه طلا فلزی با خصوصیات بالا باشد تن پوست شما گرم می باشد.

رنگ مو برای پوست سبزه معمولی

چنانچه دارای پوست سبزه‌ ی معمولی هستید، این رنگ ها برای شما گزینه مناسبی می باشد: قرمز قهوه ای روشن، بلوند روشن و شاه بلوطی روشن.

رنگ مو برای پوست سبزه تیره

چنانچه دارای پوست سبزه ی تیره می باشید، این رنگ ها به پوست تان بیشتر می آید: شاه بلوطی تیره و متوسط، قهوه ای روشن و بلوند روشن، ولی روشن تر از این رنگ ها برای شما مناسب نیست (به عنوان مثال قرمز) زیراباعث می شود که پوست تان را تیره تر نشان ‌دهد.

چطور شروع کنم؟

می توانید مانند جنت جکسون با آن ظاهر بی نظیری که دارد از رنگ قهوه‌ ای شروع کنید. قاعده‌ ی اساسی، قهوه ای گرم با های‌ لایت به رنگ کاراملی و عسلی می باشد؛ چنانچه دارای پوست زیتونی مایل به زرد می باشید، این رنگ مو برای شما واقعا منحصر به فرد می باشد و چه ۱۶سال سن داشته باشید و چه بالای 40سال باشید، این رنگ به شما می آید.

رنگ مشکی می تواند جذابیت بیشتری را به شما می دهد، این رنگ مورد علاقه ‌ی ریحانا خواننده ‌ی مشهور می باشد.

رنگ مویی را که با پوست شما تناسب دارد را با دقت انتخاب کنید. پیشنهادی که ما می کنیم این است که رنگ مشکی را انتخاب کنید، انتخابی مطمئن و حیرت انگیز.

روش دیگری هم برای شناسایی تن پوست وجود دارد. رنگ رگ ها! بله رگ ها به شما کمک می کنند که جزو تن های گرم قرار دارید یا سرد. چنانچه پوستی مایل به صورتی دارید و مویرگ های صورت تان آبی رنگ هستند، تن پوست تان گرم و چنانچه پوست مایل به زرد دارید و مویرگ ها به رنگ سبز متمایل هستند، تن پوست شما سرد می باشد.

طیف تن سرد از بسیار روشن تا تیره متغیر می باشد

در مجموع ، کسانی که دارای پوست سرد هستند رنگ موی طبیعی مشکی، خاکستری و قهوه ای دارند. افراد با تن سرد روشن چشمان سبز مایل به طوسی و سبز یا آبی را دارا می باشند. رنگ موی مناسب برای این اشخاص رنگ های روشنی مانند پلاتینه، بلوند زیتونی و کاهی و زیتونی می باشند.

بانوان با پوست سرد تیره چشمانی به رنگ قهوه ای تیره، آبی پررنگ و سبز تیره دارند. رنگ موی مناسب برای این دسته از افراد رنگ های تیره ای از جمله مشکی و قهوه ای تیره با هایلایت های کرم روشن می باشد.

پوست های گرم هم مانند سرد دارای طیفی از بسیار روشن تا تیره می باشند

اشخاص با پوست گرم روشن چشمانی به رنگ های عسلی و میشی را دارا هستند. بهترین انتخاب برای این افراد  رنگ هایی با تن آلبالویی، طلایی، مسی و نارنجی می باشد.

خانم هایی که پوست گرم تیره دارند، دارای چهره سبزه  می باشند و رنگ چشم آن ها خرمایی و مایل به سیاه است. رنگ موی مناسب برای این دسته از اشخاص رنگ های فندقی، شکلاتی، نسکافه ای، شرابی و ماهاگونی می باشد.

به این نکته توجه کنید که رنگ موی انتخابی شما می بایست همچنان از پایه رنگ طبیعی موهای تان با رنگ های چند درجه روشن تر یا تیره تر باشد. تغییرات بزرگ باعث می شود که چهره شما را مصنوعی نشان دهد. بنابر این با انتخاب رنگی مناسب که با پوست و چشمان تان هارمونی دارد از زیبایی طبیعی چهره خود لذت ببرید!

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *