#


با رعایت چند نکته در مورد آرایش ، عروسی زیبا داشته باشید

آرایش عروس
21 ژوئن 2017 بدون نظر 1317 بازدید

با رعایت چند نکته در مورد آرایش ، عروسی زیبا داشته باشید

با رعایت چند نکته در مورد آرایش ، عروسی زیبا داشته باشید

عروس را باید طوری آرایش کرد که چهره طبیعی خود را از دست ندهد تا شما بتوانید مثل یک پرنسس در شب عروسی تان بدرخشید. حال ما می خواهیم چند نکته اساسی را در مورد این موضوع به شما ارائه دهیم.

پوست

مهم ترین بخش در آرایش صورت پوست می باشد، بنابراین شما برای اینکه پوست با طراوت و شفافی داشته باشید باید از چند هفته قبل از عروسی از پوست خود مراقبت کنید. تا می توانید آب بنوشید و اصلاً مقابل نور آفتاب نروید. شما باید از مرطوب کننده های پوست و لب استفاده کنید و خودتان را برای روز عروسی آماده کنید.

آرایش عروس

آرایش عروس

عروس های با پوست چرب

شما نبایدهر محلولی را به پوست تان بزنید زیرا باعث خشکی پوست صورت تان می شود و در نتیجه پوست شما در روز عروسی زبر و خشک خواهد شد. پس شما باید از ماه ها قبل صورت خود را هر روز بشویید و مرطوب کننده هایی که برای پوست هستند را استفاده کنید تا کم کم چربی پوست تان کاهش یابد.

زمینه یا پایه آرایش

بعد از اینکه مراقبت های ویژه را از پوست خود کردید و پوست شما فوق العاده شد نباید رنگ روی پوست تان کمبودی داشته باشد. قبل از شروع کردن آرایش مقداری مرطوب کننده به پوست تان بزنید و بگذارید 20 ذقیقه روی پوست تان بماند. این کار باعث می شود که موقع آرایش پوستی صاف و یک دست داشته باشید.

گونه ها

برای جذابیت بیشتر در صورت تان از رژ گونه صورتی استفاده کنید. رژ گونه صورتی باعث می شود که ملوس تر دیده شوید. برای اینکه این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید رژگونه را از سمت بیرون صورت به سمت داخل بکشید.

چشم ها

آرایش عروس

آرایش عروس

قبل از زدن سایه بهتر است تمام پلک تان را با یک سایه روشن به عنوان آستر بپوشانید این کار باعث می شود که سایه تان دوام بیشتری داشته باشد. بعد از زدن آستر شروع کنید سایه تان را بزنید. اگر این کار را انجام دهید چشمان شما طبیعی تر دیده می شوند. اگر از یک مداد سفید برای گوشه چشم تان استفاده کنید چشمان تان رابشاش تر نشان می دهد. برای حالت دادن به چشم تان از خط چشم استفاده کنید. اگر شما نمی توانید از خط چشم های مایع و قلمو استفاده کنید و کار با آن ها سخت است خط چشم های ماژیکی این امکان را به شما می دهد که راحت تر کار کنید.

ابروها

به دلیل آنکه ابروها تاج صورت به حساب می آیند باید دقت کافی را داشته باشید که با هم قرینه باشند. با استفاده از مداد ابروی هم رنگ ابروی تان شما می توانید ابروهای خودرا طبیعی تر نشان دهید. اگر موی ابروی تان روشن است از یک مداد تیره تر استفاده کنید تا چهره تان بی روح نشود.

لب ها

چون شما در روز عروسی تان با افراد زیادی روبوسی می کنید بایداز رژ لبی استفاده کنید که دوام زیادی دارد. اول باید خط لبی همرنگ رژتان روی لب خود تهیه کنید و بعد دور لبتان را با همان مداد فرم دهید سپس داخل لبتان را با مداد پر کنید. بعد از اتمام کار با مداد، رژی که انتخاب کرده اید را بزنید. برای اینکه رژ لبی مناسب داشته باشید باید به رنگ مو و چشم های تان دقت کنید. پس از اتمام کار از فیکساتور استفاده کنید تا خیالتان از ماندگاری رژ راحت باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *