#


راه های از بین بردن غبغب

راه های از بین بردن غبغب
30 آوریل 2017 بدون نظر 1507 بازدید

راه های از بین بردن غبغب

راه های از بین بردن غبغب و ورزش های مرتبط با آن

غبغب توده ای از چربی است که به دلایل اضافه وزن چانه ایجاد می گردد. طی این مقاله راه های از بین بردن غبغب را ذکر می کنیم.
برای این که بخواهید غبغبتان را از بین ببرید باید چربی کل بدنتان را کاهش دهید و این کار بدون تغییر در سبک زندگی و کاهش کالری دریافتی و سوزاندن کالری بیشتر با ترکیبی از ورزش و رژیم غذایی ممکن نیست. ولی در کنار کم کردن چربی ها از حرکات صورت استفاده کنید می توانید اثیر خوبی روی آن بگذارید.

رژیم های غذایی :

رژیم غذایی را به کار بگیرید که غنی از غلات سبوس دار، میوه ، سبزیجات و گوشت بدون چربی باشد. سعی کنید هر هفته 500 کالری از کالری های دریافتی خود را کم کنید و این کار را با کالری سنج انجام دهید تا به کالری وزن مناسب خود برسید به این ترتیب در طول هفته می توانید نیم کیلو از وزنتان را کم کنید که مقداری از این چربی های آب شده از وزن غبغب شما خواهد بود.

ورزش های هوازی :

حال اگر در کنار این رژیم های غذایی به مدت نیم ساعت ورزش هایی مانند پیاده روی، دوچرخه سواری، حرکات ایروبیک، شنا و تمام ورزش های هوازی را انجام دهید به سوزاندن چربی های بیشتر شما کمک می کند. هر ورزش هوازی که ضربان قلب شما را افزایش دهد مناسب خواهد بود.
برای سوزاندن چربی، افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش چربی های غبغب ورزش بسیار مفید می باشد.

برای سفت کردن عضلات چانه این حرکات را انجام دهید :

در ابتدا یک دست را زیر چانه خود قرار دهید و با حرکات سریع فک خود را بالا و پایین ببرید و فشار ملایمی به دست خود وارد کنید. با انگشت خود حرکت ضربه ای آرام به چربی های زیر چانه بزنید.
سرتان را به عقب ببرید و لب پایین و چانه خود را به سمت جلو بکشید و ده ثانیه نگه دارید، این بهترین حرکت برای از بین بردن چربی چانه و فک است.

دهانتان را باز و زبان را به فک بالا بچسبانید و فشار دهید. این حرکت ها را 20 تا 30 بار در طول روز انجام دهید. برنامه غذایی روزانه خود را یادداشت کنید. این کار به شما کمک می کند تا بفهمید که چه روزهایی و با چه شرایطی میل شما به خوردن بیشتر است تا آن را کنترل کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *