#


راهکارهایی که میتواند به خوش فرم شدن پاهایتان کمک کند

زیبایی پا
10 اکتبر 2017 يك نظر 859 بازدید

راهکارهایی که میتواند به خوش فرم شدن پاهایتان کمک کند

راه های مختلف برای خوش فرم تر و زیباتر کردن پاها

چنانچه فرم قسمت پایینی بدن شما به هم ریخته است و یا اینکه موقع دویدن پاهای تان صدا می دهد و یا اینکه هر روز شلوار جین تان برای تان تنگ تر می شود راه هایی وجود دارد که می توانید به کمک آن ها پاهای تان را باریک کنید تا پایین تنه ی مناسبی داشته باشید. بعضی از افراد می گویند که راه های بزرگ تر بهتر است اما این را بدانید که ران هایی که قوی و مناسب هستند کلید یک زندگی طولانی و فعالی را دارند.

آرزوی تمام خانم ها و آقایان داشتن یک پای خوش فرم و زیبا است. طبق تحقیات به عمل آمده نشان داده شده است که کسانی که پاهای آن ها بسیار قوی است زمانی که سن شان بالا می رود احتمال زمین خوردن شان بسیار پایین است و در نتیجه امکان شکستگی و بی حرکتی در این افراد بسیار کم می شود. پس به شما پیشنهاد می کنیم که چربی های اضافی در قسمت پاهای تان را کم کنید و به ماهیچه های آن فرم دهید تا یک پای قوی برای آینده خود بسازید. ما در این مطلب می خواهیم به چند مورد از کارهایی که باعث خوش فرم تر شدن پاهای تان است را اشاره کنیم.

زیبایی پا

زیبایی پا

1-مقداری قهوه بنوشید

علاوه بر اینکه بهترین کار برای چربی سوزی ورزش است ولی باید چربی سوزی را از آشپزخانه نیز شروع کرد. یکی از روش هایی که ممکن است شما نیز به ان عادت داشته باشید نوشیدن قهوه است. طبق تحقیقاتی که انجام شده است کسانی که چاق هستند و از قهوه استفاده می کنند باعث شده است که مقدار قابل چشمگیری از متابولیسم شان بیشتر شده است و کسانی که لاغر هستند وزن شان کاهش بیشتری داشته است.

2-تقویت کردن عضلات ساق پا

شما نمی توانید با گذشت دو روز به پاهای لاغرتان فرم دهید. شما می توانید ورزش ساق پا را در هر زمانی چه وقتی که برای مترو منتظر هستید و یا این که در حال مسواک زدنید انجام دهید. با این کار می توانید که ماهیچه های ساق پای تان را تقویت کنید و به متابولیسم تان بهبودی ببخشید و سپس چربی های اضافی ای که در بین ماهیچه ها قرار دارند را از بین ببرید.

3-اسکوات انجام دهید

در برنامه ی روزانه تان سعی کنید که اسکوات را جای دهید و مشاهده خواهید کرد که این کار باعث کم شدن چربی های اضافی تان می شود. اسکوات می تواند پاهای تان مخصوصا ران و ساق را در کمترین زمان خوش فرم کند. اسکوات یک نوع ورزشی است که بسیار سنگین می باشد و برای پایین تنه استفاده می شود و به شما پیشنهاد می کنیم که هر چه زودتر آن را انجام دهید.

4-شیب تردمیل را افزایش دهید

اگر می خواهید هر چه زودتر پاهای تان را لاغر و خوش فرم کنید به شما پیشنهاد می کنیم که شدت تمرینات ورزشی تان را افزایش دهید تا بتوانید به نتیجه ای که می خواهید برسید. کسان یکه این تمرینات را انجام می دهند باعث می شود که سطح قند خون شان بهبود بیابد و همین مسئله باعث شده است که بدن شان تمایلی به ذخیره چربی نداشته باشند و کمتر احساس گرسنگی کند.

زیبایی پا

زیبایی پا

5-انجام حرکت پرس پا

سعی کنید حرکت های پرس پا را به تمرین های تان اضافه کنید و مشاهده کنید که چگونه پاهای تان خوش فرم می شود. شما می توانید با پرس پا به فعالیت های عضلات همسترینگ، چهار سر ران، باسن و ساق پا کمک کنید و با هر گرمی که عضله می سازید مقدار متابولیسم تان را بیشتر کنید. شما برای رسیدن به وزن دلخواهتان نیاز نیست که وزنه های سنگینی را بلند کنید. محققان به شما پیشنهاد می کنند که برای کاهش وزن و عضله سازی می توانید از وزنه های سبک تر هم استفاده کنید و این حرکات را هر روز تکرار نمایید.

6-پیاده روی کنید

چنانچه شما هنوز به باشگاه نرفته اید هنوز هم می توانید پاهای تان را تقویت کنید و چربی هایی که در بین ماهیچه ها قرار دارند را از بین ببرید. شما می توانید این کار را با پیاده روی انجام دهید. کسانی که پیاده روی تند انجام می دهند نسبت به کسانی که ورزش می کنند و یا به باشگاه می روند به طور میانگین چربی احشایی کمتر و BMI پایین تری دارند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *