#


راهنمای مراقبت از موهای نازک

موهای نازک
12 آوریل 2017 بدون نظر 587 بازدید

راهنمای مراقبت از موهای نازک

راهنمای مراقبت از موهای نازک

اگر موهای شما کم پشت و نازک است و سریع چرب می شود و موهای نازک و ظریفی دارید این مقاله را بخوانید تا بدانید چگونه از موهای نازک خود مراقبت کنید.

1- شست و شو :

موهایی که قطر تار آنها نسبت به موهای معمولی کمتر است و از آن جایی که هر تار مو غده چربی مخصوص به خودش را دارد نسبت به موهای ضخیم سریع تر چرب می شوند. به همین خاطر برای جلوگیری از ریزش موها باید موهای نازک را یک روز در میان و یا هر روز مشت و از شامپوهای حجم دهنده ای استفاده کرد که موها را سنگین نکنند. یکی از محصولاتی که برای موهای نازک مناسب می باشند استفاده از شامپو خشک است.

2- کوتاه کردن موها :

سعی کنید موهای خود را هر 8 تا 10 هفته یک بار کوتاه کنید. زیرا موهای  نازک ضعیف هستند و سریع آسیب می بینند و سریع دچار موخوره می شوند. بهترین مدل برای موهای نازک مدل های لایه لایه است که موها را پر حجم تر نشان دهد.

3- رنگ کردن :

رنگ کردن مو به پر حجم تر نشان دادن موها کمک می کند پس می توانید هر 4 تا 6 هفته یک بار ریشه های موی خود را رنگ کنید. رنگ کردن را در فواصل بیشتری انجام دهید و مو نازک رنگ را بیشتر به خود جذب می کنند و تیره تر از چیزی که هست نشان می دهند پس در انتخاب رنگ توجه کافی داشته باشید. های لایت کردن پایینموها هم باعث می شود که موهایتان پر پشت تر نشان داده شود.

4- استایل موها :

مدل هایی که به موها حجم بدهد و ریشه های مو شما را بالا ببرد بهترین مدل برای مو نازک است. هنگام سشوار کشیدن موهایتان از برس های گرد استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *