#


راه هایی که در درمان کک و مک معجزه می کند

کک و مک
30 سپتامبر 2017 بدون نظر 2169 بازدید

راه هایی که در درمان کک و مک معجزه می کند

راه هایی که در درمان کک و مک معجزه می کند

یکی از بیماری های پوستی که بیشتر در بین خانم های مو بور و چشم آبی اروپایی شایع است کک و مک می باشد. تا به حال پزشکان نتوانسته اند راه درمان این بیماری را پیدا کنند. به وجود آمدن کک و مک در کل به دو شکل صورت می گیرند:

1-کک و مک مادرزادی

2-کک و مک به وجود آمده بعد از سنین کودکی به بالا

کک و مک

کک و مک

درمان کک و مک چیست؟

1-برای این که بتوانید کک و مک های مادرزادی را از بین ببرید باید از طریق لیزر اقدام کنید و برای این نوع کک و مک هیچ داروی گیاهی وجود ندارد.

2-کک و مک هایی که در سنین کودکی به بالا به وجود می آیند چون عاملی خاص باعث به وجود آمدن آن ها شده است درمان های گیاهی بسیار موفقی هم برای آن ها تجویز شده است که خیلی راحت آن ها را از بین می برد.

چه عاملی برای به وجود آمدن کک و مک شناخته شده است؟

اگر کبد به طور نامنظم کار کند باعث به وجود آمدن کک و مک ها می شوند. این مورد مهم ترین عاملی است که  باعث به وجود آمدن این کک و مک ها می شود.

به چه دلیل کبد نامنظم کار می کند؟

یکی از عواملی که باعث به وجود آمدن کک و مک می شود عملکرد نامنظم کبد است که از طریق مواد زائدی که به خون و کبد وارد می شود پدید می آید.

چگونه مواد زائد وارد بدن می شود؟

۱.استفاده از روغن های نباتی صنعتی جامد و مایع باعث وارد شدن مواد زائد به بدن می شود.

۲.اگر به طور غیر طبیعی رژیم غذایی بگیرید.

۳.نباید بیش از اندازه بعضی از داروهای شیمیایی را مصرف کرد.

۴.تنفس در هوای آلوده باعث می شود که مواد زائد وارد بدن شود.

آیا کک و مک درمان موثری دارد؟

اگر می خواهید کک و مک را از ببرید باید اول عاملی که باعث به وجود آمدن آن شده است را درمان کنید. پس باید روغن های نباتی صنعتی را از لیست مواد غذایی خود حذف کنید و جای آن از روغن هایی که ارگانیک هستند استفاده کنید مانند: روغن های کنجد و زیتون.  بعد از اینکه در رژیم غذایی خود تغییراتی را دادید می توانید از داروهای پاکسازی که برای خون و کبد است استفاده کنید و این مرحله ها درمان آن را به پایان می رساند.

آیا داروی گیاهی ای برای درمان کک و مک وجود دارد؟

برای پاکسازی خون و کبد می توانید از افشره ترکیب شلیور که دارای عصاره ی گیاهان است را استفاده کنید. این ترکیب را باید در زمان هایی که تعیین می شود انجام دهید. پس همه ی مشکلات پوستی و کبدی به خصوص کک و مک ها و لک هایی که بر روی صورت وجود دارد که به مشکلات کبدی مربوط است با استفاده از این فرآورده می توانید آن ها را در مدت کم و نسبت به شرایط جسمی خود آن را از بین ببرید. اما با وجود این فرآورده هم باید در رژیم غذایی خود پرهیز کنید. در هر صورت ترفندهای ویژه ای وجود دارد که اگر از آن ها استفاده کنید از شدت این بیماری می کاهد. روش هایی که در زیر می بینید جزء همین ترفندها می باشد.

کک و مک

کک و مک

۱.هر روز صورت خود را با استفاده از شیر ترشیده یک بار بشویید و بگذارید ۱۰ تا ۱۵دقیقه بر روی صورت تان بماند. در شیر ترشیده اسید لاکتیک هایی وجود دارد که باعث می شود کک و مک ها کم رنگ شوند و پوست تان را نرم می کند. اگر پوستی خشک داری به وسیله یک دستمال مرطوب شیر را از روی صورت تان به آرامی پاک کنید. ولی اگر پوست تان چرب است بعد از اینکه شیر ترشیده را با آب ولرم شستید با کمی آبلیموی تازه و ترش صورت خود را ماساژ دهید، سپس مجددا با آب ولرم صورت تان را بشویید.

۲.شما می توانید از ماسک های میوه ای هر فصل استفاده کنید مانند ماسک زردآلو و و توت فرنگی. این ماسک ها باعث می شود که کک و مک ها برای مدت کوتاهی از بین برود.

۳. مقداری برنج را در آب بخیسانید. بعد از یک هفته برنج خیس شده ای که نرم شده را پودر کنید و با آب هندوانه ترکیب کنید. این ماسک را به مدت ۱۵تا ۲۰دقیقه بر روی پوست تان بگذارید و سپس با آب ولرم شست و شو دهید، این کار را یک روز در میان انجام دهید. و با استفاده از این ماسک می توانید کک و مک ها را به صورت موقت از بین ببرید.

۴. پیازی را برداری و حلقه حلقه کنید و بر روی صورت تان قرار دهید. اگر این کار را روزی دو بار انجام دهید باعث کم رنگ شدن کک و مک های تان می شود.

۵.مقداری عسل را گرم کنید و با آرد گندم ترکیب نمایید. ترکیب به دست آمده را به مدت ۱۰دقیقه بر روی پوست تان بگذارید بماند بعد از ۱۰دقیقه با آب ولرم صورت تان را بشویید. سپس کمی آب خنک هم به صورت تان بزنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *