#


دانستنی هایی در مورد اکستنشن مو

اکستنشن مو
24 سپتامبر 2017 بدون نظر 835 بازدید

دانستنی هایی در مورد اکستنشن مو

دانستنی هایی در مورد اکستنشن مو

 ایجاد می کند، آیا این کار درست است یا ضرر دارد؟ و یا اینکه اصلا این کار را چگونه باید انجام داد؟ و خیلی سوال های دیگر که در مورد اکستنشن مو وجود دارد. ما در این مطلب می خواهیم به پاسخ این سوال ها بپردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

برای موهایی که اکستنشن شده اند از شامپوهای مخصوص به آن استفاده کنید چون شامپوهای دیگر دارای مواد سیلیکونی هستند که این مواد باعث شل شدن چب اکستنشن می شود.

در چند سال اخیر بسیاری از خانم ها این کار را انجام داده اند. بعضی از آن ها خواسته اندکه موهای شان بلند شود و بعضی دیگر بخاطر پرپشت تر شدن موهای شان دست به این کار زده اند. شما می توانید با انتخاب موهای رنگی موهای خود را به شکل مش و یا های لایت در بیاورید. این کار هم مانند بقیه راه های زیبایی هم دارای مزایا است و هم محدودیت. ما به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از اینکه دست به این کار بزنید اطلاعاتی در مورد انواع اکستنشن، شیوه های گوناگون نصب، مراقبت های قبل و بعد و همچنین خطرهای آن کسب کنید.

تا پنج روز حمام نروید

ما به شما پیشنهاد می کنیم برایا ینکه چسب اکستنشن ها محکم شود تا پنج روز موهای خود را شست و شو ندهید. امکان دارد پوست سر شما در هفته اول دچار خارش شود، این خارش ها طبیعی است. می توانید برای از بین بردن این خارش ها از اسپری مرطوب کننده مخصوص مو استفاده کنید. پس از گذشت چند روز پوست سر به اکستنشن ها عادت می کند.

امکان دارد در روزهای اول زمانی که می خواهید بخوابید محل چسباندن اکستنشن ها شما را ناراحت کند ولی با کمی تحمل به آن ها عادت می کنید و بعد از چهار یا پنج روز دیگر احساس شان نمی کنید. توصیه ای که به شما می شود این است که موقع خواب موهای خود را با یک کش در بالا ببندید و یا اینکه آن ها ببافید تا به هم گره نخورد.

اکستنشن مو

اکستنشن مو

مراقب وزن سرتان باشید

قبل از اینکه اکستنشن را بر روی موهای خود انجام دهید باید موهای خود را توسط یک شامپوی خوب کامل بشویید تا اگر چرب است تمیز شود و محصولات آرایشی که روی آن قرار دارد از بین برود. برای اینکه بتوانید اکستنشن را بر روی موهای خود انجام دهید حداقل باید موهای شما هفت تا ده سانتی متر بلند باشد. اگه مویی بلند داشته باشی دکار اکستنشن را راحت می کند ولی روی موهای کوتاه هم این کار انجام می شود.

آرایشگران قبل از اکستنشن باید مویی هم رنگ موی شما پیدا کنند. بهتر است برای موهای خیلی کوتاه از موی بیشتر از چهل سانتی متر استفاده نشود. اگه تعداد زیادی موی بلند را به موهای خود بچسبانید بخاطر سنگینی ای که می کند ممکن است که دچار ریزش مو شوید. در برخی افراد مشاهده شدها ست که بخاطر کشیده شدن موهای شان دچار سر درد شده اند.
مدتی که طول می کشد تا موها از سر فاصله بگیرند بستگی به رشد موی طبیعی شما دارد . به طور معمول مویی که در ماه 1.5 سانت رشد می کند در طول سال چیزی حدود پانزده سانتی متر بلندتر می شود.

فقط روزی یک بار از برس استفاده کنید

برای اینکه اکستنشن ها دوام بیشتری داشته باشند به شما پیشنهاد می کنیم که از برس های مخصوص اکستنشن استفاده کنید. این برس دارای دانه های بسیار نرم و نازک است. برس هایی که سر دانه های آن برجسته است باعث می شود که اکستنشن مو کشیده و کنده شود. اگر موهای تان به هم گیر کردهاند شانه را از قسمت پایین به سمت بالا بکشید. این را به یاد داشته باشید که موهای تان را یک بار در روز شانه بزنید تا موهایی که ضعیف شده اند دیرتر شروع به ریزش کنند.

به گونه ای دیگر دوش بگیرید

قبل از اینکه موهای اکستنشن شده ی خود را بشویی اول آن ها را شانه بزنید تا اگر گره ای در آن افتاده باز شود. موهای خود را به طور ناگهانی در زیر دوش نبرید، سرتان را کمی عقب بگیرید و موهای خود را از فرق سر به دو قسمت تقسیم کنید و کم کم در زیر آب ببرید. این را به یاد داشته باشیدکه موقع شستن سر هیچ وقت سرتا را خم نکنید فقط موقعی که می خواهید جلوی موی تان را بشویید خم کنید.

بعد از آن از مقداری شامپو برای شست و شو استفاده کنید ولی موهای خود را چنگ نزنید و فقط از بالا به پایین فشار دهید تا کاملا تمیز شود. بعد از شست و شوی کامل سر خود را مانند شیوه قبلی در زیر دوش ببرید و آن را آبکشی کنید.
پس از این کار حتما موهای خود را نرم کننده بزنید ولی سعی کنید که به قسمت وصل شده اکستنشن ها نخورد زیرا باعث می شود که اکستنشن ها شل شود و زود تر از وقتش جدا شود. بعد ازا ینکه حمام تان تمام شد سریعا حوله را دور موهای خود بپیچید تا از سنگینی آن بکاهد.

اکستنشن مو

اکستنشن مو

بعد از سه ماه باز کنید

اگر شما شنیده اید که اکستنشن ها می توانند بدون مراقبت شش ماه دوام بیاورند کاملاً اشتباه است. شما باید از موهای اکستنشن شده خود به طور مدام مراقبت کنید. اگر بعد از مدتی یکی دو تا از آن ها باز شد جای نگرانی نیست و این مورد کاملاً طبیعی است. این را بدانید که در بعضی افراد حتی ده تا از اکستنشن های آن ها باز می شود. شما با مراقب های حیابی می توانید از کنده شدن آن ها جلوگیری کنید. شما باید برای ترمیم اکستنشن های خود ماهی یک بار پیش آرایشگر خود بروید و اگر از آن ها مراقبت های لازم را بکنید ماندگاری آن ها بیشتر می شود و زیباتر به نظر می رسد.

شما نباید بیش از سه ماه اکستنشن را بر روی موی خود نگه دارید زیرا باعث می شود که موهایی که رشد می کنند دچار کرک شدگی و گره خوردن بشوند.

شما در موقع کندن اکستنشن ها هیچ دردی را احساس نمی کنید. از دچار درد شدید بدانید که مشکلی در کار وجود دارد. چسب هایی که برای این کار استفاده می شوند از کراتین تشکیل شد اند و برای کندن ان ها به حل کننده مخصوص آن نیاز است که به راحتی با آن ها کنده می شوند. اگر می خواهید که این کار را خودتان انجام دهید فقط کافی است که این مواد را خریداری کنید ولی به شما توصیه می کنیم که این کار را به آرایشگرتان بسپارید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *