#


حجم دادن به صورت با کمک آرایش

آرایش
4 اکتبر 2017 بدون نظر 807 بازدید

حجم دادن به صورت با کمک آرایش

حجم دادن به صورت با کمک آرایش

شاید برای شما سوال است که ستاره ها و مدل هایی که عکس آن ها بر روی جلد مجله و روزنامه ها هستند چگونه همیشه زیبا و جذابند؟ شاید صورت آن ها بدون آرایش جذابیتی نداشته باشد ولی با استفاده از آرایش چهره ی آن ها از این رو به آن رو می شود.

ولی آرایشی که آن ها انجام می دهند چه تفاوتی با آرایش های ما دارد؟ آن ها می توانند بینی خود را با کمک آرایش کوچک نشان دهند، گونه های شان را بر آمده تر کنند و به صورت خود زاویه دهند که انجام این آرایش برای هر شخصی راحت نمی باشد. شما می توانید با کمی تمرین و آموزش درست راه های انجام این گونه آرایش ها را یاد بگیرید و با استفاده از آن صورت خود را جذاب تر از همیشه کنید. پس برای این کار این مطلب را تا انتها بخوانید.

آرایش

آرایش

صورت تان را آماده کنید

قبل ازا ینکه آرایش را شروع کنید اولین کاری که باید انجام دهید آماده سازی صورت است. در قدم اول صورت تان را با یک کرم مرطوب کنید و بعد از آن کرم پودری که با پوست شما هم خوانی می کند را بر روی پوست تان بزنید. شما می توانید برای پنهان کردن لکه های سیاه روی صورت تان از کانسیلر استفاده کنید. در انتها می توانید برای تثبیت کردن آن از یک پنکک مات استفاده کنید.

به صورت تان حجم دهید

برای از بین بردن یکنواختی کرم پودری که به صورت تان زده اید می توانید از دو کرم پودر روشن تر و تیره تر برای حجم دادن به آن استفاده کنید. به این شکل صورت شما حالت طبیعی تری خواهد داشت. به این نکته توجه کنید که کرم پودری که استفاده می کنید 2تا3 درجه روشن تر یا تیره تر نسبت به رنگ پوست تان باشد.

گونه های تان را برجسته کنید

بعد از کارهایی که گفته شد نوبت به گونه ها می رسد. برای زدن رژگونه بر روی صورت کافیست یک شت و رژگونه ای را بردارید و از گوش های تان شروع وتا وسط گونه های تان آن را بکشید. سپس به وسیله ی همان شت خط اطراف رژگونه را محو کنید تا باعث شود که طبیعی جلوه کند.

آرایش

آرایش

پیشانی خود را کوتاه تر نشان دهید

یک کرم پودر تیره را بردارید و بالای پیشانی خود یک خط تیره بکشید. برای بالای ابرو وسط پیشانی هم از کرم پودر روشن تر استفاده کنید. اگر این کار را انجام دهید باعث می شود که پیشانی تان کوتاه تر جلوه کند و زیباتر به چشم بیاید. این نکته را به یاد داشته باشید که وقتی که می خواهید رژگونه را محو کنید آن را به سمت بیرون بکشید نه داخل.

بینی تان را باریک تر کنید

با استفاده از یک شت و کرم پودر تیره دو خط موازی در دوطرف بینی تان بکشید و ان خط ها را در قسمت نوک بینی به یکدیگر بچسبانید درست همانند U شود. بعد از کشیدن این دو خط آن را محو کنید. باانجام این کار می توانید بینی خود را باریک تر نشان دهید.

پوست تان را یکدست کنید

هم اکنون شما به یک شت تمیز نیازدارید تا به وسیله ی آن بتوانید سایه روشن هایی که بر روی صورت تان است را صاف و یک نواخت کنید. شت را بر روی قسمت هایی که هایلایت صورت با هم ترکیب نشده اند بکشید و آرایش تان را طبیعی و یک دست کنید.

به صورت تان کمی درخشندگی دهید

اگر دوست دارید که صورت تان بدرخشد باید بعضی از قسمت ها مانند وسط لب، پشت چشم، وسط بینی، بالای گونه و داخل چشم تان را براق کنید. این را بدانید که این مرحله اجباری نیست و به سلیقه شما بستگی دارد.
به خانم هایی که مسن تر و پلک های افتاده ای دارند توصیه می کنیم که برای آرایش چشم شان از از سایه ی براق با رنگ سرد استفاده نکنند. زیرا سایه های براق باعث می شود که چروک های ریز بیشتر خودشان را نشان دهند.

آرایش

آرایش

آرایش تان را تثبیت کنید

بعد از اینکه آرایش تان تمام شد با استفاده از یک اسپری تثبیت کنند ه آن را ثابت کنید تا خیال تان از بابت بهم ریختن آرایش تان در طول روز راحت باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *